AnonymBruker Skrevet 27. mai #61 Skrevet 27. mai Synes det er så mange som er fine. Har selv sunnmørsbunad og festdrakt inspirert av beltestakken. De er begge fine. Nordlandsbunad, Hardangerbunad ol, rukkastakk, sognebunad, rogalandsbunad likeså. Anonymkode: 9c537...e45
AnonymBruker Skrevet 29. mai #62 Skrevet 29. mai Jeg har også Sunnmørsbunaden, men det er mange andre som er flotte. Synes denne bunaden er spesiell, det er en Gudbrandsdal damask-kjol: Anonymkode: fae52...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #63 Skrevet 29. mai Nordmørsbunaden 🥰 Med rosa vest. Nydelig. Anonymkode: eacb4...f85
AnonymBruker Skrevet 30. mai #64 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 23.21): Samedrakt for kvinner. Anonymkode: c36b9...e25 En samedrakt er ikke en bunad. Anonymkode: 851bd...7bb 1
TableLamp Skrevet 1. juni Forfatter #66 Skrevet 1. juni Nordland er pen. Finnmark er veldig minimalistisk, men heller ikke ville krumspring. Sogn og Rogaland er veldig fornuftige og pene. Til Herrer er både Øst og Vest telemark fine, selv om Vest er veldig minimalistisk. Rogaland og Troms er også veldig alright. Østfold for Herrer, Trønder Ålen for Herrer er de eneste eg virkelig ikke liker. Ramse i Øst Agder er også ikke særlig pen. Men alt har sin sjarm! Tilslutt litt reklame om du som meg vil pugge Norges bunader: gratis app med en drøss bunader du kan lære: https://knowt.com/flashcards/5882cff5-a1eb-44af-a3d0-d2b82f2f85a1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #67 Skrevet 9 timer siden Hvit Lundeby drakt bla. Anonymkode: 5dcc2...a74
mamanodrama Skrevet 9 timer siden #68 Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg har Tromsbunad med rød vest og kunne lett giftet meg i den fordi jeg føler meg så fin med den på. Jeg vet ikke helt hvilken det er, men en bunad jeg så i år med brokadevest og hvitt, brodert forkle i røde/oransje toner. Den synes jeg er så fin! Endret 9 timer siden av mamanodrama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå