AnonymBruker Skrevet 30. mai #81 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man må jo igjennom den fasen uansett 💁♀️ Greit å slippe gærne 50årskrisefolk sier nå jeg! Kommer jo alltid ann på. Men heller modne tradisjonelle svigers eller unge og sjalue+++ svigers Anonymkode: 12989...6dc Ok, jeg har ikke opplevd slike sammenhenger. Heller at vanskelige folk er vanskelige uansett alder (og blir absolutt ikke bedre), og at greie folk er greie uansett alder, men at på det siste er det uansett fryktelig tøft. Med mindre det går fort og brått. Som også er tøft, men på annen måte enn å se noen lide. Anonymkode: 92dc0...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #82 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 0.50): Vil heller gå 10 år ned enn 10 år opp. Jeg likte eldre menn da jeg var yngre. Nå er det motsatt. K48 Anonymkode: 40b1c...95f Enig i dette Anonymkode: 6e190...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #83 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 7.00): Jeg ville ikke nølt med å prøve meg selv om aldersforskjellen er 10år. Tenker at så lenge du trener/spiser sunt, eller egentlig uansett.. Så vil det alltid være en sjanse. You never know if u dont try. Og så ser du vel lett på den du ser på og om det er noen gnist i øynene, eller om hun(?) liker deg litt og. Med vedkommende jeg liker -er det ikke pga alderen (+8år). Jeg hadde likt han uansett alder. Kjærlighet har jo egentlig nesten ingen grenser, go for it, kanskje hun bare venter på deg? Du må i alle fall ha troa selv! Anonymkode: 12989...6dc Synes du det høres ut som om TS tenker sånn om 15 år eldre kvinner? Anonymkode: 0429d...f93 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #84 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg også alts.. merker som sagt veldig aldersforskjellen nå. Litt øye for en på jobb også vettu. Anyways, ser bare for meg at de hadde tatt vare på meg sånn, og at de hadde t*tt oss real good også 🍑🍒 Men jeg har barn så det hele hadde vel blitt for mye stress. Å gå ifra noen &blabla Men mine tanker er mineee Anonymkode: 12989...6dc Tenker det samme….♥️ vi kan ikke få både i pose og sekk🙁 Anonymkode: 116cd...2ed
AnonymBruker Skrevet 31. mai #85 Skrevet 31. mai Ville aldri datet en ti år eldre mann. Da heller en 10 år yngre, men ofte er det for stor aldersforskjell. Anonymkode: 8cb5b...39f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå