AnonymBruker Skrevet 22. mai #61 Skrevet 22. mai Da jeg var 24 gikk 8 år opp. Gammelmodig men spiselig. Nå er jeg 57, og ikke søren om jeg vil opp en uke i alder mere. Etter 40 går det nedoverbakke med menn og med stoltheten deres også Anonymkode: ffa12...655 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #63 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 0.36): Damer: kke 2-3 år opp, men +-10... Hvorfor og hva skal til? Om du ikke liker det så trenger du ikke kommentere... Anonymkode: f4973...d11 Har du noen spesiell i kikkerten? Anonymkode: 12989...6dc
AnonymBruker Skrevet 28. mai #64 Skrevet 28. mai For sex og dating helt klart. Jeg er k44 og synes menn som er rundt 60 kan være utrolig hotte. Men de må være godt trente og ha sjarm Anonymkode: 30992...88a 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #65 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 22.5.2026 den 22.51): Da jeg var 24 gikk 8 år opp. Gammelmodig men spiselig. Nå er jeg 57, og ikke søren om jeg vil opp en uke i alder mere. Etter 40 går det nedoverbakke med menn og med stoltheten deres også Anonymkode: ffa12...655 Det fascinerer meg egentlig litt hvor ofte folk snakker om menn og kvinner som om alder gjør alle i en gruppe helt like. Som om det finnes én «mann over 40»-personlighet 😅 Noen mennesker blir bitre, stive og selvopptatte med alderen. Andre blir tryggere, varmere, morsommere og mer interessante. Det gjelder både menn og kvinner. Alder i seg selv sier egentlig ganske lite om hvordan et menneske er å være sammen med. Jeg har møtt 30-åringer som virker gamle i hodet, og 60-åringer med mer livsglede, nysgjerrighet og ydmykhet enn mange yngre mennesker. Derfor synes jeg det blir litt rart når folk omtaler alle menn over en viss alder som om de «går nedoverbakke». Man forelsker seg jo vanligvis i personen, energien, humoren, kjemien, tryggheten, samtalene, måten man har det sammen på, ikke bare i fødselsåret 😊 Anonymkode: 71b25...e33 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #66 Skrevet 28. mai Fordelen m å velge noen eldre er at foreldrene deres er eldre, som betyr ro og fred og noen som bare har satt seg tilbake for å nyte resten livet & vet hvordan man behandler mennesker ❤️ De har liksom landet litt og er mer drama-free Anonymkode: 12989...6dc
AnonymBruker Skrevet 29. mai #67 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fordelen m å velge noen eldre er at foreldrene deres er eldre, som betyr ro og fred og noen som bare har satt seg tilbake for å nyte resten livet & vet hvordan man behandler mennesker ❤️ De har liksom landet litt og er mer drama-free Anonymkode: 12989...6dc Meget godt poeng! en drama-free hverdagen skal ikke undervurderes ❤️ Anonymkode: f78be...a61
AnonymBruker Skrevet 29. mai #68 Skrevet 29. mai Jeg liker noen eldre menn fordi de er kloke og gode mennesker. De er ikke kjærestemateriale i det hele tatt, og det blir HELT feil hvis de oppfører seg som om de var det. Anonymkode: 4dc5e...bd0
AnonymBruker Skrevet 29. mai #69 Skrevet 29. mai Jada! No problem! Mannen min er 9 år eldre enn meg. Jeg har alltid foretrukket eldre menn, og ingenting er endret på det etter jeg ble over 40. Jeg bryr meg ikke om alder, men bryr meg om innstilling, stil og personlighet. Anonymkode: c32e4...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #70 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 20.36): Menn som er 10-15 år eldre enn meg - yes, please! K42 Anonymkode: 027a6...3b7 Yes. +10 til 15 år👍🏻💃🏼 Anonymkode: 6e85d...f62 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #71 Skrevet 29. mai Jaaaaaa! Ønsker meg en daddy😍 Anonymkode: 116cd...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #72 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jaaaaaa! Ønsker meg en daddy😍 Anonymkode: 116cd...2ed Haha 😄 Fant en på mellom 10-13år yngre for noen år siden.. (sammen nå) da merket j ikke store forskjellen for han er både stor av vekst og virket eldre når han snakket osv.. men nå kjenner jeg at jeg har lyst på en på +-8 år opp.. Jeg er i tidlig 40-årene. Men forskjellen på de 2 er jo 20år da 🙈😅 men hadde sikkert gått greit da. Han er så gammelsexy 💝 smelt 🫠 Men hadde blitt mye fisking og styr for å få han 🎣 vet ikke om j hadde klart alt det. Hvor gammel er du? Anonymkode: 12989...6dc
AnonymBruker Skrevet 29. mai #73 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Haha 😄 Fant en på mellom 10-13år yngre for noen år siden.. (sammen nå) da merket j ikke store forskjellen for han er både stor av vekst og virket eldre når han snakket osv.. men nå kjenner jeg at jeg har lyst på en på +-8 år opp.. Jeg er i tidlig 40-årene. Men forskjellen på de 2 er jo 20år da 🙈😅 men hadde sikkert gått greit da. Han er så gammelsexy 💝 smelt 🫠 Men hadde blitt mye fisking og styr for å få han 🎣 vet ikke om j hadde klart alt det. Hvor gammel er du? Anonymkode: 12989...6dc Jeg er 46😅 og sammen med en som er 8 år yngre, og lengter dypt og inderlig etter en daddy😭 skjønner virkelig ikke hvorfor det kjennes så sterkt! Anonymkode: 116cd...2ed
Phitta Phjong Skrevet 29. mai #74 Skrevet 29. mai Absolutt. Foretrekker helt klart menn som er 20-30 år eldre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #75 Skrevet 29. mai Gubbelukt og løkringer i skrittet på buksa er smaskens. Anonymkode: 1ca22...024 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #76 Skrevet 29. mai Phitta Phjong skrev (31 minutter siden): Absolutt. Foretrekker helt klart menn som er 20-30 år eldre enn meg. Hvor gammel er du ?🙂 Anonymkode: e9aa8...7b6
AnonymBruker Skrevet 30. mai #77 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gubbelukt og løkringer i skrittet på buksa er smaskens. Anonymkode: 1ca22...024 Gubbelukt og løkringer? Det der er vel litt generaliserende. Lukt handler om renslighet og løkringer i skrittet? Anonymkode: c77f1...d79
AnonymBruker Skrevet 30. mai #78 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 29.5.2026 den 19.53): Jeg er 46😅 og sammen med en som er 8 år yngre, og lengter dypt og inderlig etter en daddy😭 skjønner virkelig ikke hvorfor det kjennes så sterkt! Anonymkode: 116cd...2ed Jeg også alts.. merker som sagt veldig aldersforskjellen nå. Litt øye for en på jobb også vettu. Anyways, ser bare for meg at de hadde tatt vare på meg sånn, og at de hadde t*tt oss real good også 🍑🍒 Men jeg har barn så det hele hadde vel blitt for mye stress. Å gå ifra noen &blabla Men mine tanker er mineee Anonymkode: 12989...6dc 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #79 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2026 den 23.08): Fordelen m å velge noen eldre er at foreldrene deres er eldre, som betyr ro og fred og noen som bare har satt seg tilbake for å nyte resten livet & vet hvordan man behandler mennesker ❤️ De har liksom landet litt og er mer drama-free Anonymkode: 12989...6dc Rar påstand vil jeg si, for jeg har nå venner med foreldre som begynner å bli skikkelig gamle, eller som nå har gått bort. Mange har vært og er fryktelig slitne i den fasen av livet. Hvilket jeg godt husker da mine foreldre hadde sine foreldre på det siste også. Senest for to dager siden hadde jeg en venninne som fortvilte veldig på telefonen, som sa "Lov meg at når jeg kommer i den alderen hjelper du meg med en pille, eller noe!" Selvfølgelig mest et uttrykk for hvor vanskelig det er å se sin kjære mor bare visne bort i hjelpeløshet, smerter og redsel, men å ha skikkelig gamle foreldre er da virkelig ikke noe som er stressfritt. Anonymkode: 92dc0...8b6
AnonymBruker Skrevet 30. mai #80 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Rar påstand vil jeg si, for jeg har nå venner med foreldre som begynner å bli skikkelig gamle, eller som nå har gått bort. Mange har vært og er fryktelig slitne i den fasen av livet. Hvilket jeg godt husker da mine foreldre hadde sine foreldre på det siste også. Senest for to dager siden hadde jeg en venninne som fortvilte veldig på telefonen, som sa "Lov meg at når jeg kommer i den alderen hjelper du meg med en pille, eller noe!" Selvfølgelig mest et uttrykk for hvor vanskelig det er å se sin kjære mor bare visne bort i hjelpeløshet, smerter og redsel, men å ha skikkelig gamle foreldre er da virkelig ikke noe som er stressfritt. Anonymkode: 92dc0...8b6 Man må jo igjennom den fasen uansett 💁♀️ Greit å slippe gærne 50årskrisefolk sier nå jeg! Kommer jo alltid ann på. Men heller modne tradisjonelle svigers eller unge og sjalue+++ svigers Anonymkode: 12989...6dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå