AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #41 Skrevet 21 timer siden Jeg ville ikke nølt med å prøve meg selv om aldersforskjellen er 10år. Tenker at så lenge du trener/spiser sunt, eller egentlig uansett.. Så vil det alltid være en sjanse. You never know if u dont try. Og så ser du vel lett på den du ser på og om det er noen gnist i øynene, eller om hun(?) liker deg litt og. Med vedkommende jeg liker -er det ikke pga alderen (+8år). Jeg hadde likt han uansett alder. Kjærlighet har jo egentlig nesten ingen grenser, go for it, kanskje hun bare venter på deg? Du må i alle fall ha troa selv! Anonymkode: 12989...6dc
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #42 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ts Nei, tanken var ikke om alder i seg selv skulle favorisere, da vil man ha svar fra de som vektlegger det. Det jeg ønsker svar på var om alder med en slik økning var noe hindring, slik som de aller fleste her har lest spørsmålet som,mange gode svar!! Anonymkode: f4973...d11 Liker du eldre kvinner da? Litt samme svar fra de fleste kvinner andre veien tenker jeg. Anonymkode: 67f41...70a 1
Nikoletta Skrevet 19 timer siden #44 Skrevet 19 timer siden Som kvinne 52, så ser jeg at det finnes mengder av flotte menn som er eldre enn meg så ja. Men jeg velger stort sett alltid menn som er på min alder eller eldre enn meg, det har jeg med få unntak alltid gjort.
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #45 Skrevet 19 timer siden Hva menes med eldre menn? Det kommer vel helt an på hvilken alder man er. Jeg er kvinne 42, tenker jeg kan gå opp 7-8 år, maks. Anonymkode: 00351...26a 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #46 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Menn du må jo ha noen voksne rundt deg du også. Anonymkode: dcb10...038 Hvorfor skulle jeg ha menn som er 10+år eldre rundt meg? De jeg omgås er enten på min egen alder +/- et par år, eller neste generasjon over. Anonymkode: 6b0da...8f3 1
Coachshinny Skrevet 9 timer siden #47 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 17.56): Menn generelt er ekle og jo eldre de er jo eklere er de. Og jo snillere og mer "godhjertet" han er, jo verre er han sannsynligvis når det kommer til å legge seg etter andre damer og ta for seg. Unge menn (20 til 30) er ofte mer godtroende, har hjertet på rett plass og har kjempe gode verdier. Men så roter seksualiteten deres det til for seg, hos de også. Så nei, liker ikke eldre menn i det hele tatt. Anonymkode: 828b5...533 Ikke yngre menn heller, grunnet at seksualiteten roter det til..
Nordlysstøv Skrevet 9 timer siden #48 Skrevet 9 timer siden K53 Har hverken nå, som halvgammal røy, eller som 20-30-40 åring kunnet vurdert en (mye) eldre mann. Tenker 5 år er MER enn nok. Yngre kunne jeg heller ikke tenkt meg.. kan vurdere et år muligens... Dette har jeg alltid vært helt fastlåst i... 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #49 Skrevet 9 timer siden Eldre menn slår yngre menn any time of the day. Anonymkode: 12a56...096
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #50 Skrevet 7 timer siden Menn som er 10-15 år eldre enn meg - yes, please! K42 Anonymkode: 027a6...3b7
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #51 Skrevet 7 timer siden Nei, fysj og fysj. Hvilken glede ville jeg hatt av det? Ser bare for meg ulemper og ca null potensielle gleder. Anonymkode: 4dc5e...bd0
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #52 Skrevet 7 timer siden Før kunne jeg ha likt eldre menn men jo eldre man blir jo mer vil man jo ha en partner på egen alder. Er ikke interessert i å være 40 og sammen med en på 60. Men når jeg var 25 så kunne jeg være sammen med en godt trent mann på 45, men det vil alltid være en tidsbegrensning på slike forhold. Menn kan gjerne holde seg godt til de når 50 men da skjer det noe med de og da mister man rett og slett lysten når man selv er ung. Og jeg må vektlegge det å være godt trent, en slapp gammel gris vil man ikke ha spesielt når man er en del år yngre. Så må jeg jo si det at jeg synes det er rart at godt voksne menn er interessert i yngre damer er noe creepy over det hele. Nå er jeg jo over 40 selv og kunne ALDRI ha vært sammen med en yngre mann, altså under 30, det hadde bare vært ekkelt. Man er på forskjellige planeter og aldersforskjellen er så tydelig. Har en venninne som ble sammen med en gammel mann når hun var 20, de fikk tidlig barn og alt funket. Men jo eldre hun ble og når hun så barna vokse opp så ble hun litt kvalm av hele forholdet for hun så tydelig forskjellen på en 20 åring kontra en 40 åring. Alt blir mer tydelig når man selv har barn og ser hvor unge de egentlig er når de er 19-20. Og så har man selv overbevist seg selv om at man er så mye mer moden enn jevnaldrende. Anonymkode: 75bbe...0de 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #54 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Før kunne jeg ha likt eldre menn men jo eldre man blir jo mer vil man jo ha en partner på egen alder. Er ikke interessert i å være 40 og sammen med en på 60. Men når jeg var 25 så kunne jeg være sammen med en godt trent mann på 45, men det vil alltid være en tidsbegrensning på slike forhold. Menn kan gjerne holde seg godt til de når 50 men da skjer det noe med de og da mister man rett og slett lysten når man selv er ung. Og jeg må vektlegge det å være godt trent, en slapp gammel gris vil man ikke ha spesielt når man er en del år yngre. Så må jeg jo si det at jeg synes det er rart at godt voksne menn er interessert i yngre damer er noe creepy over det hele. Nå er jeg jo over 40 selv og kunne ALDRI ha vært sammen med en yngre mann, altså under 30, det hadde bare vært ekkelt. Man er på forskjellige planeter og aldersforskjellen er så tydelig. Har en venninne som ble sammen med en gammel mann når hun var 20, de fikk tidlig barn og alt funket. Men jo eldre hun ble og når hun så barna vokse opp så ble hun litt kvalm av hele forholdet for hun så tydelig forskjellen på en 20 åring kontra en 40 åring. Alt blir mer tydelig når man selv har barn og ser hvor unge de egentlig er når de er 19-20. Og så har man selv overbevist seg selv om at man er så mye mer moden enn jevnaldrende. Anonymkode: 75bbe...0de Akkurat! I min omgangskrets røk samtlige forhold med 10+ aldersforskjell da kvinnen (yngst i samtlige tilfeller) ble rundt 40 år, og mannen ble 50+. Aldersforskjellen var ikke noe problem opp til det, men da økte forskjellene på. Samtidig virker menn helt blinde for at alder påvirker dem, og svært mange menn vil ha mye yngre kvinner, også når de kommer i den alderen der forskjellene blir for påtagelige for langvarig partner. Det er bare merkelig. Som om selvinnsikt er fraværende hos mange menn, fordi de en kveld innimellom/en nyforelsket periode selvfølgelig kan gires opp en del. Slikt varer imidlertid ikke, og så viser statestikken at selv menn med mye yngre partner er mindre tilfreds i sine forhold enn det menn med jevnaldrende partnere er. Det er jo ikke så rart når man har funnet seg en som er yngre enn man kan leve som i lengden. Alder er mer enn tall! Anonymkode: 92dc0...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #55 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, fysj og fysj. Hvilken glede ville jeg hatt av det? Ser bare for meg ulemper og ca null potensielle gleder. Anonymkode: 4dc5e...bd0 Kommer vel an på alder din det. Anonymkode: 46b0c...050
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #56 Skrevet 7 timer siden Min mann er 9 år eldre enn meg. Jeg liker det. Møtte han når jeg var 29 år. har fått tre barn sammen og har det fint. jeg liker at han er rolig, moden, levd livet, var etablert og var klar for familie. 🥰 Nå er han 56 år, og vi har det fortsatt fint sammen. Anonymkode: 4160c...d73
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #57 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer vel an på alder din det. Anonymkode: 46b0c...050 Min alder er 56, og jeg har gjort tabben med eldre menn før, ikke mye eldre, men så mye eldre at det sugde livsgnisten ut av meg. Nå er jeg sammen med en fyr som er ett år yngre enn meg, og det er bra blant annet fordi vi blir pensjonister ca samtidig. En fem år eldre mann hadde vært en gammel mann når jeg går av med pensjon når jeg blir 67. Anonymkode: 4dc5e...bd0
AprilLudgate Skrevet 7 timer siden #58 Skrevet 7 timer siden (endret) Veldig sjeldent. 45 nå, men har hatt samme preferanser alltid. Nå merker jeg også i større grad et generasjonsgap. Endel menn født før 1980, i økende grad dess nærmere 1970 man kommer virker enormt blinde på sin egen aldringsprosess. De vokste selv opp i en verden preget av meetoo oppførsel, det var helt innafor for rockestjerner å være pedofile og groomere osv. Så veldig mye som var akseptert da er ikke det nå lengre, og det har endel gått glipp av. Så….da frister det mer med en jevnaldrende eller hvemsomhelst som ikke ble SÅ marinert i de kulturene. Merker det på store stjerner også, for eksempel 50 cent sitt kvinnesyn, låtene til Snoop osv. Det var helt normalt da - og så har de levd så isolert at de ikke utviklet seg derfra. Og det er den kulturen endel menn i samme aldersgruppe fortsatt henger litt igjen i. Bare oversatt til norsk. Endret 7 timer siden av AprilLudgate
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå