AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:54 #21 Skrevet mandag kl. 17:54 Tja! Da skal de være attraktive og trente med hår! Anonymkode: 372f8...066
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:03 #22 Skrevet mandag kl. 18:03 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg liker de som er 12-13 år eldre enn meg. Ser på enkelte av de som råsexy. k40 Anonymkode: 4e0c0...a5a Mange av dem er jo faktisk mer sexy og sprekere enn de på 20-30. Anonymkode: 1ca22...024 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:43 #23 Skrevet mandag kl. 18:43 Ja. Jeg er m28 og har hatt sex med sexy menn over 50. Bare et par stk. Og noen veldig kjekke i 40 årene. Var kun 20 år selv. Anonymkode: e0f6c...54d 1
Beneath the Moon Skrevet mandag kl. 18:48 #24 Skrevet mandag kl. 18:48 Jeg er 46, går helt fint om han er i slutten av 50 årene, så lenge han tar vare på seg selv og ikke er gubbete.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:52 #25 Skrevet mandag kl. 18:52 Ja jeg er 36. Likt eldre menn helt fra alder 20. Slår nok ut en del der ja !!! Største alders forskjell 33 år i langvarig forhold og 36 år med kun seksuell innblanding. Vil anbefale å finne noen på sin egen alder. Angrer meg ikke direkte, men trist når den du elsker ikke kan være med på det samme mer og dere vokser fra hverandre om dere tror dere kan lure det eller ei. Men hvis det kun er seksuelt og ikke noe mere så er det bare j***a digg spør du meg 😂 Anonymkode: e9aa8...7b6 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:55 #26 Skrevet mandag kl. 18:55 Det kommer vel helt an på mannen. Stort sett nei, men om han er søt, snill og kan prate om interessante ting så ja. Anonymkode: f0c22...8a5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:57 #27 Skrevet mandag kl. 18:57 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vil heller gå 10 år ned enn 10 år opp. Jeg likte eldre menn da jeg var yngre. Nå er det motsatt. K48 Anonymkode: 40b1c...95f AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her. Gikk 12 år opp i alder da jeg var 22 år. Erfarte så definitivt at alder ikke bare er tall, og aldri mer så stor aldersforskjell. Fra jeg ble 40 ca ble også 10 år eldre menn veldig gamle rent utseendemessig, så da ble det mer enn at man mentalt og sosialt er på ulike steder som gjorde det uaktuelt. Anonymkode: 92dc0...8b6 Samme her også Anonymkode: 8fd2a...3fe 2
Valeriouz Skrevet mandag kl. 18:57 #28 Skrevet mandag kl. 18:57 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som heterofil kvinne på 44 år, er det svært få menn som er attraktive uansett alder. Anonymkode: c15c0...5e7 Det var litt av en selvmotsigelse...😁
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:08 #29 Skrevet mandag kl. 19:08 Jeg er straks 50 og selv om 10 år ikke er så mye så er jeg ikke helt klar for å date en som kan pensjonere seg om et par år. Jeg har datet et par menn på den alderen, flotte og smarte, men der jeg fortsatt liker å gå ut og finne på ting ganske ofte, er de litt ferdige og sedate. Ev. så gjør de gjerne ting, men da med familie eller kamerater. Giddalause menn som egentlig bare vil ha sex og henge med gutta blir kjedelig rimelig fort. Jeg har nettopp fått så store barn at jeg er litt friere, de neste årene skal ikke brukes på å vente på en som aldri vil gjøre noe gøy. Anonymkode: 96072...827
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:14 #30 Skrevet mandag kl. 19:14 Valeriouz skrev (14 minutter siden): Det var litt av en selvmotsigelse...😁 du vet visst ikke hva en selvmotsigelse er... å være heterofil kvinne betyr at man tenner på menn, ikke kvinner. det betyr ikke at man nødvendigvis tenner på alle eller mange menn. man kan være hetero kvinne og tenne på én mann i hele verden. det er fortsatt ingen selvmotsigelse. Anonymkode: 928f3...927 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:17 #31 Skrevet mandag kl. 19:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange av dem er jo faktisk mer sexy og sprekere enn de på 20-30. Anonymkode: 1ca22...024 Mange? Noen få tenker jeg at vi kan si. Svært få… Anonymkode: 67f41...70a 1 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:20 #32 Skrevet mandag kl. 19:20 Valeriouz skrev (19 minutter siden): Det var litt av en selvmotsigelse...😁 Nei. Også heterofil kvinne i førtiåra. Svært få menn i 40 og 50 åra er tiltrekkende. Yngre menn derimot jo der er det flere. Ikke kun menn 40+ som liker yngre damer skjønner du. Anonymkode: 633b9...20e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:21 #33 Skrevet mandag kl. 19:21 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange? Noen få tenker jeg at vi kan si. Svært få… Anonymkode: 67f41...70a Ikke mange, ekstremt få. Og helt ærlig, ikke lat som at huden på kroppen til en trent 30 åring ikke er mye diggere enn huden på kroppen til en trent 50 åring. Anonymkode: 633b9...20e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:24 #34 Skrevet mandag kl. 19:24 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Damer: kke 2-3 år opp, men +-10... Hvorfor og hva skal til? Om du ikke liker det så trenger du ikke kommentere... Anonymkode: f4973...d11 Liker absolutt +-10år opp! Så sjarmert av noen på jobben nå bl.a. Han sier han er så gammel, men oh my, han er gammelsexy, eller godt innenfor!! Anonymkode: 12989...6dc
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:47 #35 Skrevet mandag kl. 19:47 Den mest sexy mannen jeg noen sinne har ligget med, var 52. Gudbedre han var deilig, på alle mulige måter. K49 Anonymkode: 799b7...dce
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:53 #36 Skrevet mandag kl. 19:53 Jeg er 36 og nei dessverre, går heller ned i alder. Anonymkode: 79300...333 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:02 #37 Skrevet mandag kl. 21:02 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg omgås ikke menn som er 10+ år eldre enn meg. Anonymkode: 6b0da...8f3 Menn du må jo ha noen voksne rundt deg du også. Anonymkode: dcb10...038
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:40 #38 Skrevet mandag kl. 22:40 Liker du eldre, liker du yngre, liker du fregner, liker du rødt hår, liker du store pupper, liker du tynne, liker du lubne, det fins alt mulig man kan like og ikke like. Det er nødvendigvis ikke ett enkelt kriterie som fastsetter om man liker noen, men sammensetningen av ulike ting som gjør en person komplett. Jeg er mann, og aldersgruppen som er innenfor normalområdet mitt er pluss/minus 10, men det betyr ikke at jeg kan finne kvinner som faller utenfor dette området attraktive, om de krysser av for mange ting som jeg liker. Og de som faller utenfor normalområdet kan være mye mer attraktive enn de som er innenfor normalområdet (men hvor det er få andre ting som matcher bortsett fra alder.) Men spørsmålet til TS er kanskje feil stilt, han burde kanskje spurt om det var noen som hadde preferanser for eldre menn, altså at de favoriserer eldre menn på grunnlag av alder, altså alder i seg selv gir pluss poeng. Selv har jeg ikke preferanser for hverken eldre eller yngre damer, men jeg kan like enkeltindivider i begge grupper. Anonymkode: dcb10...038 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:43 #39 Skrevet mandag kl. 22:43 Eldste jeg har ligget med er 20 år eldre enn meg. En virkelig vakker mann! Og uten tvil det beste ligget jeg har hatt. Anonymkode: 65bf0...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #40 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Liker du eldre, liker du yngre, liker du fregner, liker du rødt hår, liker du store pupper, liker du tynne, liker du lubne, det fins alt mulig man kan like og ikke like. Det er nødvendigvis ikke ett enkelt kriterie som fastsetter om man liker noen, men sammensetningen av ulike ting som gjør en person komplett. Jeg er mann, og aldersgruppen som er innenfor normalområdet mitt er pluss/minus 10, men det betyr ikke at jeg kan finne kvinner som faller utenfor dette området attraktive, om de krysser av for mange ting som jeg liker. Og de som faller utenfor normalområdet kan være mye mer attraktive enn de som er innenfor normalområdet (men hvor det er få andre ting som matcher bortsett fra alder.) Men spørsmålet til TS er kanskje feil stilt, han burde kanskje spurt om det var noen som hadde preferanser for eldre menn, altså at de favoriserer eldre menn på grunnlag av alder, altså alder i seg selv gir pluss poeng. Selv har jeg ikke preferanser for hverken eldre eller yngre damer, men jeg kan like enkeltindivider i begge grupper. Anonymkode: dcb10...038 Ts Nei, tanken var ikke om alder i seg selv skulle favorisere, da vil man ha svar fra de som vektlegger det. Det jeg ønsker svar på var om alder med en slik økning var noe hindring, slik som de aller fleste her har lest spørsmålet som,mange gode svar!! Anonymkode: f4973...d11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå