Gå til innhold

Kompleks ptsd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Man kan bli stuck i ekstrem fight or flight pga ME. Det skjedde med meg etter jeg ble bedre. Fra sengeliggende til mild. Etter noen år på mild (opplevde mye vondt som følge av sykdommen) «eksploderte» nervesystemet. Har nok ikke kptsd, men ptsd og det er helt ille. Usikker om det er vanlig ptsd, men legen kalte det traumer. Jeg blir dårlig bare jeg får en sms av visse mennesker f.eks. Unngår folk og isolerer meg. Alle år jeg var for syk av ME drømte jeg om å være sosial, og nå som jeg kan ME-messig kan, kan jeg ikke pga traumer. 

Anonymkode: 3d174...fc6

Nå handler denne tråden om kompleks PTSD så kan vi vær så snill å få lov å ha en tråd her inne som ikke blir tatt over av dere som har ME?

Anonymkode: c396b...a43

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå handler denne tråden om kompleks PTSD så kan vi vær så snill å få lov å ha en tråd her inne som ikke blir tatt over av dere som har ME?

Ja, her vil jeg ikke være. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, her vil jeg ikke være. 

Så bra da. Og så håper jeg det er siste gangen du overtar en tråd som ikke handler om ME for å diskutere din ME.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så bra da. Og så håper jeg det er siste gangen du overtar en tråd som ikke handler om ME for å diskutere din ME.

Vi er flere her inne som har diskutert ME. Men ja beklager det tok over tråden.

Anonymkode: 55e75...cf1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vi er flere her inne som har diskutert ME. Men ja beklager det tok over tråden.

Anonymkode: 55e75...cf1

Ja dere er flere (som vanlig) og det var derfor jeg brukte ordet dere i en annen kommentar, men når jeg «snakket» direkte med en bruker så falt det seg selvsagt naturlig å bruke entallsform.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...