AnonymBruker Skrevet 15. mai #41 Skrevet 15. mai Runnah skrev (1 minutt siden): Tenk om kjønnene var motsatt 😂 altså, mange ville prøvd å sklitakle ts i knehøyde uansett selv om man vet at ts absolutt er inne på noe, men ville vært langt mer balansert siden flere bitre femcels ville sett sitt snitt til å få ut litt mannehat 😂 Har ikke noe med kjønn og gjøre, det var bare en veldig merkelig samtale og skulle henge ut noen for. Den er ikke morsom eller hårreisende, om noe så er den bare litt tam og teit🤷♀️😅 Anonymkode: 82455...c1c 11 4
Meowmere Skrevet 15. mai #42 Skrevet 15. mai Jeg ser ikke noe aggresjon der. Tror det er TS som er litt vel hårsår. Og beviser vel det i denne tråden også. 14 5
Runnah Skrevet 15. mai Forfatter #43 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du er jo TS selv... Og ingen her var aggresive heller før du begynte med hatet ditt. Men vi skjønner jo at du ikke godtar at andre kan ha andre meninger eller oppfatninger enn deg, og du har jo skrudd aggro-filteret på maks. Anonymkode: 5d26c...07f Jeg forutså at majoriteten av dere mannehatere ville svare slik, men tenkte at kanskje en fjerdedel ville se mer objektivt på det. Tenk om så mange som en fjerdedel av svarene var konstruktive, seriøse innspill, det ville vært et paradis til sammenligning.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #44 Skrevet 15. mai Meowmere skrev (1 minutt siden): Jeg ser ikke noe aggresjon der. Tror det er TS som er litt vel hårsår. Og beviser vel det i denne tråden også. Han er den typiske aggressive mannen vi ser mye av for tiden på datingapper. De som snur og blir sint hvis de ikke får viljen sin. Sånne som klikker og kaller damer bitch hvis de blir avvist på en hyggelig måte. Anonymkode: 3cae0...2b8 22 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai #45 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er den typiske aggressive mannen vi ser mye av for tiden på datingapper. De som snur og blir sint hvis de ikke får viljen sin. Sånne som klikker og kaller damer bitch hvis de blir avvist på en hyggelig måte. Anonymkode: 3cae0...2b8 Omtaler seg selv som "nice guy" gjerne først... 🤮 Anonymkode: 5d26c...07f 12 12
AnonymBruker Skrevet 15. mai #46 Skrevet 15. mai Runnah skrev (Akkurat nå): Jeg forutså at majoriteten av dere mannehatere ville svare slik, men tenkte at kanskje en fjerdedel ville se mer objektivt på det. Tenk om så mange som en fjerdedel av svarene var konstruktive, seriøse innspill, det ville vært et paradis til sammenligning. Hva er det du vil at vi skal skrive? Ingen klarer å se noe aggressivitet fra denne damen, så da er vi ikke enig med deg. Det får du tåle. Anonymkode: 3cae0...2b8 22 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #47 Skrevet 15. mai Hadde jeg vært den stakkars dama, hadde jeg sittet og klødd meg i hodet og lurt på hva som feilte deg Runnah. 😅Du virker jo som et levende rødt flagg om du ser så mye aggresjon i den samtalen der at det er "jaiks"? Kanskje du får prøve litt mer åpenhet neste gang, hun virket ikke aggressiv, mer overrasket. Og tydelig misforståelser/ dårlig kommunikasjon mellom dere. Å kalle alle som er uenige med deg "på spekteret" taler ikke akkurat din sak😂 Anonymkode: 95dd0...c05 22 1 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai #48 Skrevet 15. mai Runnah skrev (4 minutter siden): Jeg forutså at majoriteten av dere mannehatere ville svare slik, men tenkte at kanskje en fjerdedel ville se mer objektivt på det. Tenk om så mange som en fjerdedel av svarene var konstruktive, seriøse innspill, det ville vært et paradis til sammenligning. Tenk om du kunne deltatt mer med intellektuelt innhold enn dette tullet. Hold deg til Tinder heller, kan du ikke? Anonymkode: 9931c...270 5 2
Runnah Skrevet 15. mai Forfatter #49 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er det du vil at vi skal skrive? Ingen klarer å se noe aggressivitet fra denne damen, så da er vi ikke enig med deg. Det får du tåle. Anonymkode: 3cae0...2b8 Handler ikke om enighet eller uenighet, men smålighet og mislykkede personer som sitter og dytter i seg svære sjokoladeplater mens man prøver å få ut mest mulig mannehat.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #50 Skrevet 15. mai Runnah skrev (Akkurat nå): Handler ikke om enighet eller uenighet, men smålighet og mislykkede personer som sitter og dytter i seg svære sjokoladeplater mens man prøver å få ut mest mulig mannehat. Den eneste som hater her er du. Anonymkode: 5d26c...07f 24 2 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai #51 Skrevet 15. mai Runnah skrev (43 minutter siden): Hun er mest sannsynlig kinesisk. Jeg er i hvert fall ikke hårsår, det er det evt hun som er. Den aggresjonen pga en misforståelse som jeg tok selvkritikk på skal ikke være mulig. Jeg har for mye livserfaring til å fortsette den samtalen. Ser at jeg rakk å skrive nøyaktig ti meldinger. Du forstår kanskje hvorfor hun ikke forstår de litt lange forklaringene dine, og hun virker butt fordi hun mangler ordforråd, kanskje. Du legger alt for mye i det. Helt unødvendig. Og så lage tråd om det her, da 😂 Har du ingen venner du kunne delt det med istedet? Anonymkode: 75732...b70 9 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #52 Skrevet 15. mai Runnah skrev (1 minutt siden): Handler ikke om enighet eller uenighet, men smålighet og mislykkede personer som sitter og dytter i seg svære sjokoladeplater mens man prøver å få ut mest mulig mannehat. Du gjør deg bare til narr.😂 Godt du er så perfekt og flott utgave av en mann. Tenker hun er heldig som slapp unna deg. 🤔 Men antakelig er du vel et troll, ingen er så korka som du utgir deg for her.. 😅 Anonymkode: 95dd0...c05 17 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #53 Skrevet 15. mai Runnah skrev (2 minutter siden): Handler ikke om enighet eller uenighet, men smålighet og mislykkede personer som sitter og dytter i seg svære sjokoladeplater mens man prøver å få ut mest mulig mannehat. Sånne som deg altså. Bare kvinnehat i stedet? Du virker også som en mislykket person som må skrive tråder på KG om damer som ikke vil date deg og blir fornærmet når andre ikke er med på hatet ditt. Patetisk. Anonymkode: 3cae0...2b8 9 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #54 Skrevet 15. mai Runnah skrev (10 minutter siden): Jeg forutså at majoriteten av dere mannehatere ville svare slik, men tenkte at kanskje en fjerdedel ville se mer objektivt på det. Tenk om så mange som en fjerdedel av svarene var konstruktive, seriøse innspill, det ville vært et paradis til sammenligning. Hahahaha. Auda. Kjenner smerten din helt hit. Ikke bare elsker jeg menn, men jeg elsker også pikk. Men ikke hvilken som helst mann eller pikk. Helst noen med selvinnsikt 😂 Møtt pikker med mer selvinnsikt enn deg. Anonymkode: 75732...b70 11 1 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai #55 Skrevet 15. mai Runnah skrev (48 minutter siden): Hun er mest sannsynlig kinesisk. Jeg er i hvert fall ikke hårsår, det er det evt hun som er. Den aggresjonen pga en misforståelse som jeg tok selvkritikk på skal ikke være mulig. Jeg har for mye livserfaring til å fortsette den samtalen. Ser at jeg rakk å skrive nøyaktig ti meldinger. Jeg syns det virker som du har null livserfaring ut fra det jeg leser av dine innlegg her. Og at du i det hele tatt lager innlegget!? Anonymkode: 1b8a8...909 6 3
Runnah Skrevet 15. mai Forfatter #56 Skrevet 15. mai Gøy med disse trygdetantene som ser rødt hver gang en mann dokumenterer hvordan kvinner gjerne er. Avventer litt, ser an om det kommer innlegg som det er verdt å svare på.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #57 Skrevet 15. mai Runnah skrev (23 minutter siden): Jeg forutså at majoriteten av dere mannehatere ville svare slik, men tenkte at kanskje en fjerdedel ville se mer objektivt på det. Tenk om så mange som en fjerdedel av svarene var konstruktive, seriøse innspill, det ville vært et paradis til sammenligning. Hjelp! Jeg elsker menn, har en super samboer, to sønner, heier på gutter absolutt like mye som jenter. Ingen i denne verden ville kalt meg mannehater. Men stakkars den damen som faller for deg på tinder. Hun her slapp unna med et nødskrik. Anonymkode: 73f78...d2d 14 8
Gjest Villanelle Skrevet 15. mai #58 Skrevet 15. mai Runnah skrev (7 minutter siden): Gøy med disse trygdetantene som ser rødt hver gang en mann dokumenterer hvordan kvinner gjerne er. Avventer litt, ser an om det kommer innlegg som det er verdt å svare på. Dokumenterer hvordan kvinner er? Hva tror du at du har dokumentert? Ingen her er enige med deg i at dama virker aggressiv, det eneste du har vist oss er at av dere to er det du som framstår som den hårsåre. Kan ikke se at noen har sett rødt her heller, derimot er det du som går rett i angrep og kaller folk det ene etter det andre kun fordi de er uenig med deg. Tenker tinder-dama hadde flaks her som slapp unna.
Runnah Skrevet 15. mai Forfatter #59 Skrevet 15. mai Så nettopp kommentaren om at jeg var dømmende 😂 den tar kaka. Her kastes det ut synspunkter som har null sammenheng med innholdet i skjermbildet. Kunne like gjerne påstått at jeg var løgner eller sex-fiksert, bare helt tilfeldige karakteristikker 😂
rebella81 Skrevet 15. mai #60 Skrevet 15. mai Runnah skrev (28 minutter siden): Gøy med disse trygdetantene som ser rødt hver gang en mann dokumenterer hvordan kvinner gjerne er. Avventer litt, ser an om det kommer innlegg som det er verdt å svare på. Du kan svare på nøyaktig HVA det var som var «aggressivt»? 5 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå