AnonymBruker Skrevet 15. mai #21 Skrevet 15. mai Kan ikke se noe form for aggresjon her. Bare litt skrivefeil som de fleste allikevel skjønner betydningen av. Anonymkode: e809e...810 11 3
Magnifique Skrevet 15. mai #22 Skrevet 15. mai Tolker ikke henne som aggressiv. Virker mer på meg som om du ga opp litt fort. 10 4
Runnah Skrevet 15. mai Forfatter #23 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke helt dette, jeg trodde det var du som hadde den blå snakkeboblen. For det er jo den som har den blå snakkeboblen som har piggene ute og virker krenket, ikke den svarte. Anonymkode: 5210f...2af Kanskje man leser det slik om man er på spekteret, ikke vet jeg. Jeg tok det helt piano og satt sluttstrek.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #24 Skrevet 15. mai Men snakket dere egentlig om garasje? Anonymkode: a834a...4ec
Runnah Skrevet 15. mai Forfatter #25 Skrevet 15. mai Magnifique skrev (Akkurat nå): Tolker ikke henne som aggressiv. Virker mer på meg som om du ga opp litt fort. Jeg gir opp med en gang når jeg ser aggresjon eller andre åpenbare røde flagg. Kaster ikke bort tid på sånne.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #26 Skrevet 15. mai Ser ikke noe aggresjon i det hun skriver? Anonymkode: 3cae0...2b8 17 5
Runnah Skrevet 15. mai Forfatter #27 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men snakket dere egentlig om garasje? Anonymkode: a834a...4ec Så vidt, jeg kommenterte det med garasjen i en naturlig sammenheng.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #28 Skrevet 15. mai Ja, her er det ts som er den aggressive, ikke minst fordi han vil ha med seg kvinneguiden i hersinga med den stakkars dama. For noen typer man risikerer å møte på Tinder, ass. Anonymkode: 1fdcb...ad7 31 14
AnonymBruker Skrevet 15. mai #29 Skrevet 15. mai Du kommer ikke så godt ut av dette som du tror. Anonymkode: 1b4a3...29c 29 15
AnonymBruker Skrevet 15. mai #30 Skrevet 15. mai Herregud, du er et stort rødt flagg i måten du holder på. Det er ingen aggresjon fra hennes side i det hele tatt. Anonymkode: 3cae0...2b8 21 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai #31 Skrevet 15. mai Runnah skrev (4 minutter siden): Kanskje man leser det slik om man er på spekteret, ikke vet jeg. Jeg tok det helt piano og satt sluttstrek. Så du er på spekteret, er det det du sier? Anonymkode: 5d26c...07f 14 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai #32 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg ser opprikig ingen aggresjon i den samtalen overhodet. Tror kanskje du velger å tolke den sånn, og det er i så fall etdeg-problem. Kanskje derfor du møter så mange aggresive damer på Tinder... Den siste meldingen hennes er jo en invitasjon til videre dialog? Anonymkode: 5d26c...07f Absolutt dette! Anonymkode: 9931c...270 1 2
Runnah Skrevet 15. mai Forfatter #33 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, her er det ts som er den aggressive, ikke minst fordi han vil ha med seg kvinneguiden i hersinga med den stakkars dama. For noen typer man risikerer å møte på Tinder, ass. Anonymkode: 1fdcb...ad7 Mange bitre mannehatende femcels her inne 😂
AnonymBruker Skrevet 15. mai #34 Skrevet 15. mai Runnah skrev (2 minutter siden): Mange bitre mannehatende femcels her inne 😂 og du er en kvinnehatende incel tydeligvis. Anonymkode: 3cae0...2b8 29 1 8
Runnah Skrevet 15. mai Forfatter #35 Skrevet 15. mai Tenk om kjønnene var motsatt 😂 altså, mange ville prøvd å sklitakle ts i knehøyde uansett selv om man vet at ts absolutt er inne på noe, men ville vært langt mer balansert siden flere bitre femcels ville sett sitt snitt til å få ut litt mannehat 😂
AnonymBruker Skrevet 15. mai #36 Skrevet 15. mai Runnah skrev (2 minutter siden): Mange bitre mannehatende femcels her inne 😂 Hvis det er det du må skylde på for å forsvarliggjøre egen oppførsel for deg selv, så kan vi godt si det sånn. Men mabglende selvinnsikt får deg ikke noe nærmere en match, uansett hvilke unnskyldninger du bruker. For øvrig, med så mye kvinnefiendtlige holdninger overalt ellers, så skulle jeg tro kvinneguiden skulle være det eneste stedet man i det minste skulle få slippe unna. Men akk, nei. Anonymkode: 9931c...270 21 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai #37 Skrevet 15. mai Runnah skrev (Akkurat nå): Tenk om kjønnene var motsatt 😂 altså, mange ville prøvd å sklitakle ts i knehøyde uansett selv om man vet at ts absolutt er inne på noe, men ville vært langt mer balansert siden flere bitre femcels ville sett sitt snitt til å få ut litt mannehat 😂 Hvis en kvinne hadde skrevet det tullet du driver med, hadde vi arrestert henne også. Og det ville resultert i manglende dates for henne også, annet enn dates med desperate lavkvalitetsmenn. Hvis målet ditt er en date eller forhold, bør du endre mentalitet og fremgangsmåte. Du har det tydeligvis ikke helt greit med livet ditt som det er. Anonymkode: 9931c...270 26 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai #38 Skrevet 15. mai Runnah skrev (6 minutter siden): Jeg gir opp med en gang når jeg ser aggresjon eller andre åpenbare røde flagg. Kaster ikke bort tid på sånne. Men kan du ikke forklare hva som er det agressive her? Du sier du ikke kaster bort tiden på "sånne", men du lager en træd her hvor du kun ønsker tilbakemeldinger fra de som er enige med deg, og ignorer alle som er uenige med deg, eller svarer noe så ufint som at man må være på spekteret. Runnah skrev (8 minutter siden): Kanskje man leser det slik om man er på spekteret, ikke vet jeg. Jeg tok det helt piano og satt sluttstrek. det er utrolig nedlatende av deg å si at vi andre er på spekteret hvis vi ber deg forklare hva som er aggressivt med det den andre skriver. Jeg klarer ikke se noe som helst aggresivt i den samtalen. Men greit, kanskje de fleste utenom deg er på spekteret. Da må du forklare dette til oss, på en tydelig måte, uten å snakke mellom linjene. Så kom igjen, forklar oss, inn med teskje, hva som er det agressive? Anonymkode: 1f79a...48e 26 9
Runnah Skrevet 15. mai Forfatter #39 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er det du må skylde på for å forsvarliggjøre egen oppførsel for deg selv, så kan vi godt si det sånn. Men mabglende selvinnsikt får deg ikke noe nærmere en match, uansett hvilke unnskyldninger du bruker. For øvrig, med så mye kvinnefiendtlige holdninger overalt ellers, så skulle jeg tro kvinneguiden skulle være det eneste stedet man i det minste skulle få slippe unna. Men akk, nei. Anonymkode: 9931c...270 Jeg har jo rett, les majoriteten av innleggene i denne tråden, og ikke bare i denne. Vil tro at det er mange fortapte trygdede sofagriser som hater livet generelt og menn i særdeleshet. Litt fornøyelig, bare synd at det går på bekostning av mer interessante diskusjoner.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #40 Skrevet 15. mai Runnah skrev (2 minutter siden): Tenk om kjønnene var motsatt 😂 altså, mange ville prøvd å sklitakle ts i knehøyde uansett selv om man vet at ts absolutt er inne på noe, men ville vært langt mer balansert siden flere bitre femcels ville sett sitt snitt til å få ut litt mannehat 😂 Men du er jo TS selv... Og ingen her var aggresive heller før du begynte med hatet ditt. Men vi skjønner jo at du ikke godtar at andre kan ha andre meninger eller oppfatninger enn deg, og du har jo skrudd aggro-filteret på maks. Anonymkode: 5d26c...07f 16 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå