Runnah Skrevet fredag kl. 20:54 #1 Skrevet fredag kl. 20:54 Finnes verre tilfeller, men jeiks. Har ikke skrevet med noen på år og dag siden jeg ikke sender den første meldingen, men hun skrev først og da kunne jeg svare litt 😄
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:58 Populært innlegg #2 Skrevet fredag kl. 20:58 Jeg hadde droppet dere begge to 😅 Anonymkode: 9931c...270 41 24
visp Skrevet fredag kl. 20:59 #3 Skrevet fredag kl. 20:59 Men altså................... Herregud, for en dustesamtale 32 11
Runnah Skrevet fredag kl. 21:03 Forfatter #4 Skrevet fredag kl. 21:03 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde droppet dere begge to 😅 Anonymkode: 9931c...270 Tviler ikke, dette er jo KG. Ingenting galt i det jeg skrev btw, ikke i skjermbildet i hvert fall. Hun listet opp jacuzzi, drivhus og stor garasje, som tydeligvis er ting hun drømmer om, men siden jeg bare leser lynraskt gjennom profilen (etter at vi matchet, leser ikke før med mindre profilen er veldig minimalistisk) misforstod jeg, og det er helt naturlig å mene at det er rart å skryte av disse tingene, som det må være trygt å mene når det viser seg at det var feil. 1
Runnah Skrevet fredag kl. 21:04 Forfatter #5 Skrevet fredag kl. 21:04 visp skrev (4 minutter siden): Men altså................... Herregud, for en dustesamtale Du vet jo ikke hvordan den gikk, var helt innenfor å komme inn på garasjen. Igjen, dette er KG 1
visp Skrevet fredag kl. 21:05 #6 Skrevet fredag kl. 21:05 Runnah skrev (1 minutt siden): Du vet jo ikke hvordan den gikk, var helt innenfor å komme inn på garasjen. Igjen, dette er KG Ja, det tenker jeg også: Dette er KG.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:05 Populært innlegg #7 Skrevet fredag kl. 21:05 Runnah skrev (10 minutter siden): Finnes verre tilfeller, men jeiks. Har ikke skrevet med noen på år og dag siden jeg ikke sender den første meldingen, men hun skrev først og da kunne jeg svare litt 😄 Hun har enten dysleksi eller kanskje hun ikke er etnisk norsk. Tolket ikke henne som piggene ute. Dere snakker forbi hverandre. Du er kanskje hårsår. Anonymkode: 75732...b70 41 1 10
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:08 #8 Skrevet fredag kl. 21:08 Skumle de damene der. Når en må sende bilde av badekaret og uteboden før de går med på en eventuell date, så kan det bare være for min del. Anonymkode: 67c7e...db4 5
Runnah Skrevet fredag kl. 21:09 Forfatter #9 Skrevet fredag kl. 21:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har enten dysleksi eller kanskje hun ikke er etnisk norsk. Tolket ikke henne som piggene ute. Dere snakker forbi hverandre. Du er kanskje hårsår. Anonymkode: 75732...b70 Hun er mest sannsynlig kinesisk. Jeg er i hvert fall ikke hårsår, det er det evt hun som er. Den aggresjonen pga en misforståelse som jeg tok selvkritikk på skal ikke være mulig. Jeg har for mye livserfaring til å fortsette den samtalen. Ser at jeg rakk å skrive nøyaktig ti meldinger.
Aureka Skrevet fredag kl. 21:09 #10 Skrevet fredag kl. 21:09 Hehe, det var i alle fall ingen match det. Litt snodig, ja! 1
Runnah Skrevet fredag kl. 21:11 Forfatter #11 Skrevet fredag kl. 21:11 Hun har skrevet en intetsigende melding til som jeg ikke har svart på, av den mindre aggressive sorten ved første øyekast. Trodde at hun ville fjerne matchen.
Populært innlegg Bigote Skrevet fredag kl. 21:15 Populært innlegg #12 Skrevet fredag kl. 21:15 Syntes det er litt stusselig å sladre løs om private Tinder-samtaler på et åpent forum.. Litt respekt må det være lov til å vise selv om det ikke var helt Shakespeare over hele dialogen. 36 1 19
Runnah Skrevet fredag kl. 21:16 Forfatter #13 Skrevet fredag kl. 21:16 Bigote skrev (Akkurat nå): Syntes det er litt stusselig å sladre løs om private Tinder-samtaler på et åpent forum.. Litt respekt må det være lov til å vise selv om det ikke var helt Shakespeare over hele dialogen. Helt innenfor å poste dette anonymt. 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:17 #14 Skrevet fredag kl. 21:17 Hun er jo ikke aggressiv? Dere misforsto hverandre, og hun har i tillegg ikke norsk som morsmål, så formuleringene hennes blir litt utydelige.. Anonymkode: f8142...3f9 35 14
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:19 #15 Skrevet fredag kl. 21:19 Jeg tolker henne ikke som aggressiv i det hele tatt. Hun er bare overraska over kommentaren din. Du skriver jo noe dømmende, hvordan skal man svare på det da? Du er hårsår. Kanskje det var en lur ide å la Tinder ligge.. Anonymkode: 84129...36c 32 1 12
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:19 #16 Skrevet fredag kl. 21:19 Runnah skrev (9 minutter siden): Den aggresjonen pga en misforståelse som jeg tok selvkritikk på skal ikke være mulig. Jeg ser opprikig ingen aggresjon i den samtalen overhodet. Tror kanskje du velger å tolke den sånn, og det er i så fall etdeg-problem. Kanskje derfor du møter så mange aggresive damer på Tinder... Den siste meldingen hennes er jo en invitasjon til videre dialog? Anonymkode: 5d26c...07f 17 11
Runnah Skrevet fredag kl. 21:21 Forfatter #17 Skrevet fredag kl. 21:21 Aggresjonen kom etter at jeg tok selvkritikk. Å fremstå som aggressiv på Tinder er kanskje den største feilen man kan gjøre. Den aggresjonen kan sikkert ganges med tre når hun blir varm i trøya.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:22 #18 Skrevet fredag kl. 21:22 Runnah skrev (Akkurat nå): Aggresjonen kom etter at jeg tok selvkritikk. Å fremstå som aggressiv på Tinder er kanskje den største feilen man kan gjøre. Den aggresjonen kan sikkert ganges med tre når hun blir varm i trøya. Hvor er den? Kan du peke ut det du mener er aggresjon? Anonymkode: 5d26c...07f 22 11
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:24 #19 Skrevet fredag kl. 21:24 Runnah skrev (12 minutter siden): Hun er mest sannsynlig kinesisk. Jeg er i hvert fall ikke hårsår, det er det evt hun som er. Den aggresjonen pga en misforståelse som jeg tok selvkritikk på skal ikke være mulig. Jeg har for mye livserfaring til å fortsette den samtalen. Ser at jeg rakk å skrive nøyaktig ti meldinger. Jeg skjønner ikke helt dette, jeg trodde det var du som hadde den blå snakkeboblen. For det er jo den som har den blå snakkeboblen som har piggene ute og virker krenket, ikke den svarte. Anonymkode: 5210f...2af 20 11
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:24 #20 Skrevet fredag kl. 21:24 Hun er jo ikke aggressiv? Dere misforstår hverandre. Synes det er litt rart at du tolker dette som så vilt at du må poste det på forum. Anonymkode: 82455...c1c 20 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå