AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Heihei alle sammen! Jeg har hatt en periode i livet der jeg slet veldig. Jeg skada meg selv, og nå har jeg systematiske arr på underarmene, på begge. De dekker omtrent hele underarmene til albuen. Jeg har det bra nå, har snakket med noen om det, og alt er bra:). Men jeg har prøvd å leve et «normalt» liv, ved å skjule disse arrene. Jeg går kun i langermet gensere, men jeg begynner å bli lei. Hva ville du tenkt om du så en med slike arr? Hva om en kollega/medelev/ ny venn hadde dukket opp i t skjorte og du hadde sett dette? Hvordan ville du reagert/tenkt? jeg setter stor pris på alle ærlige svar, er veldig nysgjerrig på hva andre tenker. Tusen takk til alle som svarer, det betyr mye for meg<3. Anonymkode: 9096a...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg ville tenkt at der er det noen med litt heavy bagasje. Anonymkode: c6723...809
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Jeg har arr på leggene. Jeg lever som vanlig. ser jeg andre med selvskadingsarr får jeg omsorg for dem, men ikke noe jeg sier høyt eller tar opp. Men jeg kjenner jo igjen selvskadingsarr ganske fort. Anonymkode: 14b3a...c90 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville tenkt at der er det noen med litt heavy bagasje. Anonymkode: c6723...809 Hva mener du? Kunne du utdype litt? takk for svar:) Anonymkode: 9096a...fb9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Helt ærlig, jeg tenker svært lite over det. En rask tanke om at du sikkert har slitt tidligere, men så glemmer jeg det. Ikke noe jeg bryr meg om. Jeg har en venninne som kun gikk med langermet pga arrene, hun endte med å tatovere over arrene, med veldig godt resultat, så det er jo en mulighet. Anonymkode: ab649...1e4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har arr på leggene. Jeg lever som vanlig. ser jeg andre med selvskadingsarr får jeg omsorg for dem, men ikke noe jeg sier høyt eller tar opp. Men jeg kjenner jo igjen selvskadingsarr ganske fort. Anonymkode: 14b3a...c90 Okei, takk for svar. Kunne jeg spørre om du har opplevd spørsmål relatert til det? Anonymkode: 9096a...fb9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du? Kunne du utdype litt? takk for svar:) Anonymkode: 9096a...fb9 At det er åpenbart at personen har slitt og vet noe om hvordan det er å slite psykisk. Anonymkode: c6723...809
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt ærlig, jeg tenker svært lite over det. En rask tanke om at du sikkert har slitt tidligere, men så glemmer jeg det. Ikke noe jeg bryr meg om. Jeg har en venninne som kun gikk med langermet pga arrene, hun endte med å tatovere over arrene, med veldig godt resultat, så det er jo en mulighet. Anonymkode: ab649...1e4 Takk for svar<3 Anonymkode: 9096a...fb9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At det er åpenbart at personen har slitt og vet noe om hvordan det er å slite psykisk. Anonymkode: c6723...809 Er det noe positivt eller negativt? I din mening? Anonymkode: 9096a...fb9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noe positivt eller negativt? I din mening? Anonymkode: 9096a...fb9 Verken eller. Anonymkode: c6723...809
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Har arr på lår og legger, bryr meg anda om hva andre tenker om det. Har aldri fått noen spm. Sikkert noen som har tenkt sitt men andres tanker om det er ikke mitt problem. Jeg gleder meg bare masse til sol og varme og gå med shorts og bikini. At andre har problem med kroppen min er så lite relevant til hva jeg velger å fokusere på. Anonymkode: e4e63...062 2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Jeg må være ærlig og si at da hadde jeg tenkt at dette mennesket har/har hatt så store psykiske vansker at jeg ikke klarer å forstå vedkommende. Hvordan noen kan få seg til å skjære i sin egen kropp, skade seg så blodet flyter gang på gang, det går over min fatteevne. Beklager å måtte si det, jeg mener ikke være slem. Det bare er sånn. Jeg hadde nok tenkt at det er fare for at det tipper over til selvskading igjen for deg på et tidspunkt, selv om jeg ser at alle sårene er gamle arr og helt grodd, så vet man aldri når og om det kan oppstå igjen. Anonymkode: e203d...28f 1 5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Okei, takk for svar. Kunne jeg spørre om du har opplevd spørsmål relatert til det? Anonymkode: 9096a...fb9 Aldri, men mine arr ser ikke ut som selskadingsarr ved første øyekast. Det er ikke kutt, men har skrapt av huden. Arret mitt er fem x fem cm. Anonymkode: 14b3a...c90 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg må være ærlig og si at da hadde jeg tenkt at dette mennesket har/har hatt så store psykiske vansker at jeg ikke klarer å forstå vedkommende. Hvordan noen kan få seg til å skjære i sin egen kropp, skade seg så blodet flyter gang på gang, det går over min fatteevne. Beklager å måtte si det, jeg mener ikke være slem. Det bare er sånn. Jeg hadde nok tenkt at det er fare for at det tipper over til selvskading igjen for deg på et tidspunkt, selv om jeg ser at alle sårene er gamle arr og helt grodd, så vet man aldri når og om det kan oppstå igjen. Anonymkode: e203d...28f Så fint at du aldri har hatt det så vondt. Det er et privilegie. Å ikke forstå er ett gode. Anonymkode: 14b3a...c90 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg må være ærlig og si at da hadde jeg tenkt at dette mennesket har/har hatt så store psykiske vansker at jeg ikke klarer å forstå vedkommende. Hvordan noen kan få seg til å skjære i sin egen kropp, skade seg så blodet flyter gang på gang, det går over min fatteevne. Beklager å måtte si det, jeg mener ikke være slem. Det bare er sånn. Jeg hadde nok tenkt at det er fare for at det tipper over til selvskading igjen for deg på et tidspunkt, selv om jeg ser at alle sårene er gamle arr og helt grodd, så vet man aldri når og om det kan oppstå igjen. Anonymkode: e203d...28f Neinei, det er vanskelig å sette seg inn i og forstå, så jeg blamer ingen som ikke forstår det. Takk for svar! Anonymkode: 9096a...fb9 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Jeg tenker ikke så mye på det. Vi har alle noe vi har strevd med. Dine er synlig, mine ikke. Bær det med stolthet. Anonymkode: 9cbe4...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fint at du aldri har hatt det så vondt. Det er et privilegie. Å ikke forstå er ett gode. Anonymkode: 14b3a...c90 Det er en svært stor overvekt av privilegerte mennesker på jorden, da? Om det å ikke skjære i seg selv er et privilegie, iflg deg? Vi ser jo at det er bare et fåtall mennesker som skader seg på den måten, men de aller fleste mennesker gjør det ikke. Jeg har medfølelse med de som lider under dette, absolutt. Det kan ikke være enkelt å ha det sånn. Men som jeg innrømmet ovenfor; jeg klarer ikke forstå at noe kan føles bedre ved å skjære i seg selv. TS; jeg er glad du føler deg bedre i dag! Anonymkode: e203d...28f 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Heihei alle sammen! Jeg har hatt en periode i livet der jeg slet veldig. Jeg skada meg selv, og nå har jeg systematiske arr på underarmene, på begge. De dekker omtrent hele underarmene til albuen. Jeg har det bra nå, har snakket med noen om det, og alt er bra:). Men jeg har prøvd å leve et «normalt» liv, ved å skjule disse arrene. Jeg går kun i langermet gensere, men jeg begynner å bli lei. Hva ville du tenkt om du så en med slike arr? Hva om en kollega/medelev/ ny venn hadde dukket opp i t skjorte og du hadde sett dette? Hvordan ville du reagert/tenkt? jeg setter stor pris på alle ærlige svar, er veldig nysgjerrig på hva andre tenker. Tusen takk til alle som svarer, det betyr mye for meg<3. Anonymkode: 9096a...fb9 Tenker ikke på det. Har arr selv men jeg laget de som kroppskunst i en veldig inspirert periode, ikke noe ifb psykiske problemer. Men jeg har en fordom og det er at mange gjorde det fordi de ble påvirket av andre, og gjorde det for å få samme/like mye oppmerksomhet. Det var en enorm bølge av dette husker jeg. Anonymkode: de57a...974 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker ikke så mye på det. Vi har alle noe vi har strevd med. Dine er synlig, mine ikke. Bær det med stolthet. Anonymkode: 9cbe4...8b9 Takk, dette betydde mye for meg<3 Anonymkode: 9096a...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en svært stor overvekt av privilegerte mennesker på jorden, da? Om det å ikke skjære i seg selv er et privilegie, iflg deg? Vi ser jo at det er bare et fåtall mennesker som skader seg på den måten, men de aller fleste mennesker gjør det ikke. Jeg har medfølelse med de som lider under dette, absolutt. Det kan ikke være enkelt å ha det sånn. Men som jeg innrømmet ovenfor; jeg klarer ikke forstå at noe kan føles bedre ved å skjære i seg selv. TS; jeg er glad du føler deg bedre i dag! Anonymkode: e203d...28f Tusen takk!<3 Anonymkode: 9096a...fb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå