Gå til innhold

Hvordan sette fokus på seksuelle overgrep?


Gjest Gjest_Victoria_*

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Ja hvorfor tror du pedoer gjør som de gjør? Kanskje de føler at det er godt og riktig fordi de kanskje selv fikk sin første orgasme som 5 åring da en 70åring befølte dem?

Ikke dem sin feil at de har den type seksualitet. Jeg forstår ikke at folk kan tenne på pre-pubertale mennesker, men jeg vil i hvertfall ikke påføre mennesker pine når jeg ikke forstår hvorfor dem gjør som de gjør (sånn som dere vil, dere forstår ikke hvorfor pedoer handler som de gjør, allikevel vil dere påføre dem pine).

Kom med noen konkrete forslag til hvordan man kan beskytte barn fra baby-alder og opp mot puberteten mot voksne mennesker som ikke greier å la være og ha sex med dem, med alle PINSLER og PLAGER dette faktisk påfører disse små uskyldige ungene som faktisk IKKE hadde et valg i situasjonen, i motsetning til den voksne som utførte overgrepet.

Her er det snakk om små mennesker som kan bli skadet for livet, og du snakker om beskyttelse av voksne mennesker som ikke kan kontrollere sine egne drifter. Og kom ikke å fortell meg at disse voksne ikke VET at det de gjør skader barna og er ulovlig. Hvorfor bruker de ellers trusler overfor ungene for at de ikke skal fortelle det til noen? Dette er overlagte overgrep, og ikke noe annet. Hva som ligger til grunn i overgriperens egen bakgrunn er ingen unnskyldning for å ødelegge nye barns liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...