-TeddyToria- Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1161 Del Skrevet 9. september 2006 Så herlig han er Godt å høre at alt er bra med dere og at lilleprinsen har begynt å utforske verden. Nå skjer det noe nytt stadig vekk og du har en spennende tid foran deg, TT. ← Ja, jeg kan vel bare forestille meg hvordan det blir fremover - stadig større utvikling og en mer forskende liten gutt ut på eventyr. Så spennende, skremmende og herlig rørende på én gang! :grine2: Der er du igjen, så koselig Kjenner godt igjen følelsen av at det ikke "skjer" noe, samtidig som om døgnet ikke strekker til. Og jeg har jo ikke barn engang! Så hvordan du har det, ja det kan jeg bare tenke meg til Gøy å lese om utviklingen til J! Håper dere har det bra! ← Hihi... Du sier noe der, jeg skjønner egentlig ikke åssen jeg får det til å gå rundt. Men når det er sagt så er det egentlig særs dårlig stelt med husarbeide mm. Når jeg har noen ledige minutter er det fort at jeg bare flater ut på sofaen eller bunkrer meg ved dataen - spiller et spill eller bare surfer meningsløst rundt Vi har det bra vettu - håper DU har det bra Bære i sjal er noe av det koseligste som finnes! Og avataren din er SÅ skjønn! HVOR har du fått tak i den lua? ← Å ja! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte å prøve ut sjal...selv om det første mannen påpekte var at jeg egentlig så ut som en afrikaner Vel, jeg har en unnskyldning; jeg har jo faktisk bodd i Afrika Men han synes det var fint da, og vil gjerne prøve selv også, så dette blir så bra så. J storkoser seg, og det gjør jeg og - kan det bli bedre!?? Den lua er faktisk fra Lindex, av alle plasser. Jeg kom over en hel haug skjønne luer der, i Newborn-serien som har fornyet seg og blitt skikkelig stilig. Så jeg raida Lindex og hamstret 4-5 ulike luer tror jeg *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. september 2006 #1162 Del Skrevet 10. september 2006 mye koslig lesing her snuppa...nyt tiden fremover den går så fort og KG blir ikke borte selv om dagen ikke strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. september 2006 #1163 Del Skrevet 10. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. september 2006 #1164 Del Skrevet 11. september 2006 Så koselig å se deg innom her!! J er like skjønn fortsatt ja! Og utvikler seg stadig! Store gutten som har begynt med grøt,tenk så fort det går! Bra dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. september 2006 #1165 Del Skrevet 15. september 2006 GOOOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. september 2006 Forfatter #1166 Del Skrevet 15. september 2006 Hei hei! Innom med nok et kjapt lite vink herfra... Vi har det bra, men er fortiden (igrunnen alltid, føles sånn) veldig travle. Spesielt mye som skjer akkurat nå fortiden, så jeg blir litt sånn av alt sammen, men det går på et vis. Fjonken har vært litt dårlig siden i går...da fikk han hele TO vaksiner på én gang på forsinket 5 mnd kontroll, en i hvert lår Var litt feberhet i går kveld, og har vært noe grinete i dag...men alt går mye bedre nå. Han vokser akkurat passe ifht. seg selv, fyller seg selv på langs og tvers og er akkurat passe Vekta viste 7 650 gram og lengden var 67 cm, så han er en "lang tynn ting", som vi bruker spøke litt med. Men altså; følger kruven sin veldig fint Ellers syr jeg så svetten siler (jeg syr bl.a vognposer på bestilling - www.fjolla.blogspot.com), vasker, rydder og pakker og gjør så godt jeg kan...for vi reiser sydover til Hellas i neste uke! Så ja da, det er NOK å sette fingrene i!!! Nuh må putte prinsen til sengs før jeg vender tilbake til symaskinen min Ønsker alle en strålende god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. september 2006 #1167 Del Skrevet 15. september 2006 Gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2006 #1168 Del Skrevet 16. september 2006 Så stor fjonken har blitt!! Og så fine vognposar du lagar! Brukar du lang tid på dei eller? *lyst på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. september 2006 #1169 Del Skrevet 16. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. september 2006 Forfatter #1170 Del Skrevet 17. september 2006 Gooood helg! ← Så stor fjonken har blitt!! Og så fine vognposar du lagar! Brukar du lang tid på dei eller? *lyst på* ← til dere! Gjest - jeg bruker 2 dager hvis jeg får sydd veldig effektivt. Men det går fort 5-7 dager pr. pose fordi jeg jo skal rekke å være mamma innimellom også --- Jeg blir forøvrig borte enda litt nå, for om et par dager reiser vi sydover til Hellas en uke...og så skal vi være på hytta en langhelg Tuddles! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 17. september 2006 #1171 Del Skrevet 17. september 2006 Nydelige vognposer! Kan godt hende jeg bestiller en sånn mot vinteren en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. september 2006 #1172 Del Skrevet 17. september 2006 De vognposene var kjempeflotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. september 2006 #1173 Del Skrevet 17. september 2006 Håper dere koser dere på hytta og i Hellas!!! Høres kjempedeilig ut... Synes det er litt komisk at sønnen min som er 2 mnd yngre enn din er både lengre og tyngre... Men det er nå utrolig stor forskjell på sånne småttiser. Du er veldig flink til å sy altså! Jeg kunne ønske jeg også var det, men jeg får bare innse at det ikke helt er min greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. september 2006 #1174 Del Skrevet 18. september 2006 Heia snuppa! Koselig at du var innom meg! Og takk for fine ord! Klart jeg passer på boka di! Skulle bare mangle,du er en av de første jeg ble kjent med og da kan jeg ikke bare plutselig glemme deg!! Du er jo så god! Kos deg masse i Hellas og gi lillemann en stooor kos fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. september 2006 #1175 Del Skrevet 22. september 2006 det er så moro å følge med på deg og den veldig nydelig Jacob! -så da må jeg jo legge inn en hilsen og få deg med på mine innlegg. håper dere koser dere på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. september 2006 #1176 Del Skrevet 22. september 2006 Så stor prinsen din har blitt! KOOOS DERE PÅ FERIE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. september 2006 #1177 Del Skrevet 22. september 2006 Oj, så stor fjonkeliten er blitt! Tida flyr... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. september 2006 #1178 Del Skrevet 25. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. september 2006 #1179 Del Skrevet 27. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. september 2006 #1180 Del Skrevet 30. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå