Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest miiip

Nydelig bilde, ja! Jolie nevnte rådet om maltekstrakt på treffet vårt, men heldigvis ordna det seg før jeg måtte teste det. Men jeg skal huske det til en annen gang!

:klem: og ønske om en fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg gleder meg til du er tilbake...Er ikke helt det samme på kg uten deg så lenge...

Men når du er ferdig med feien sitter vel jeg med puppen ute og minimalt med tid til å være her! :ler:

Håper dere har det koselig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppsiene!

Savner dere også, jeg finner bare ikke tid og overskudd nå mens det er ferie - utrolig nok. Lever i en døs... :sjenert:

Må bare inn for å rapportere litt! I formiddag fant jeg nemlig blod i urinen i bleia til lilleprinsen :overrasket:..det er 2. gang på 3 uker at det skjer. Skjedde da vi var i Oslo sist også - ringte legen og han sa vi bare kunne se det an. I dag har han ikke tid til oss, så jeg og mannen (han er på jobb i dag) skal møtes på legevakten nå kl. 12.

J har jo vært så grinete de siste dagene, surkler fælt og hoster tom. litt...og når jeg nå fant blod i bleia igjen så tør jeg ikke avvente til imorgen. Nå vil jeg at han skal undersøkes ordentlig med én gang! :Nikke:

Håper bare at alt er bra med lille gullet mitt!

*bust bust*

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huffsann...dette var ikke bra.Hva kan det være da? Hos sånne småtasser?

Håper virkelig ikke det er noe alvorlige greier...

Kysser fingrene for dere vettu! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen hadde som sagt ikke tid til oss, og på legevakten hadde de heller ikke tid! :shock: Dvs. det var kun én vakthavende lege der også og min. 4 timers ventetid... :sur:

Men vi kom på at mannen har legetime hos fastlegen vår i morgen tidlig, og vi ringte opp igjen og sørget for at lillegutt kan undersøkes da han også, så da drar vi bare til legen alle sammen imorgen! :Nikke:

Siden lillegutt hverken har feber, spiser dårlig eller generell allmenntilstand var det visst ikke noe problem å vente til imorgen, selv om jeg gjerne skulle ha undersøkt han I GÅR! :lol:

Vel, håper alt er vel. Han er i allefall i godt humør i dag, min lille engel... :hjerte:

Får heller :hoppe: litt for at det i dag er akkurat et år siden jeg oppdaget at jeg var gravid!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Uff, skjønner godt bekymringa! :troest: Men så lenge han er i humør og i fin form ellers går det nok bra å vente til i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Myztica

Skjønner bekymringen din ja :troest: men som Kverula sier, så lenge han er i fin form går det nok bra til i morgen!

Håper alt er bra ellers :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos legen? Ingen fare håper jeg! Hverken med den ene eller den andre!

Ha ei alldeles super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...