Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Hepp hepp!!

Håper dere har det bra og at lilleprinsen er frisk og rask!

Og kanskje det kommer en liten pip fra dere snart....?!Håper det!

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Vet dere!??

Dere er helt fantastiske!!! :grine2:

Jeg kan ikke få fullrost dere nok for at dere utrolig nok holder såpass mye liv i dagboken min som dere gjør, og det til tross for at jeg er innom så utrolig sjelden som jeg er!!!

Men jeg savner dere og jeg savner KG. Jeg har bare ikke klart å hente frem iveren og energien helt... :flau:

Lilleprinsen er 1 år...ja, nå er han faktisk 13 måneder alt og vel så det! :sjokk: Han går ikke selv enda, men det meste annet og er i hundre dagen lang - en liten sjarmør som alt vet å flørte med damene ;) Han har utvidet vokabularet sitt med "tatt tatt" (takk takk) og "se"...og sistnevnte sier han til alt og alle hele tiden! Se, se, se, se, se!!! *s* Også peker han og ser ut som ET som skal "phone home" :ler:

Han er min lille snåle raring av en fantastisk vakker skapning, min lille prins - rett og slett. Han setter farge på hverdagen og er vår øyensten. Og kanskje får han søsken etterhvert!? Vi ønsker oss i allefall en til og håper at h*n kommer om ikke så altfor lenge. Jeg må bare få meg fast jobb først! Skal faktisk ut i jobb nå snart, 4. juni... Det blir en rar overgang. Har fått sommerjobb på sykehuset som postsekretær og håper inderlig den stillingen kan lede til noe mer fast utover høsten. Men det gjenstår jo å se.

Vi har i allefall fått barnehageplass, 100% fom. 1. august og kan puste lettet ut mtp det. Jeg ønsker jo ikke å jobbe 100%, helst 80% om mulig, og da kan vi heller redusere plassen etterhvert om jeg blir å gå hjemme en dag i uken :Nikke: Det blir nok kjekt for poden å begynne tenker jeg, for han leker godt med andre barn og vi merker at han ønsker utfordinger og nok en litt mer aktiv og innholdsrik hverdag enn hva vi klarer å gi han nå. Å gå hjemme og tralte med mamma er ikke like spennende lenger, selv om det er veldig kjekt og vi koser oss sammen :)

Jeg må se å få tatt meg en runde i visse dagbøker etterhvert, forsøke å gjøre et comeback. Men det må nok drøye til over nasjonaldagen, for nå må jeg stryke skjorter til liten og stor.

HA EN FANTELASTISK 17. MAI I MORGEN!!! :flagg:

Varme klemmer fra TT

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Potter! :klem:

Vi har hatt en strålende nasjonaldag; med pøler, is og alt som hører med. Til og med gassballongen til prinsen for til værs...akkurat som en gassballong skal :ler: Godt prinsen ikke hadde noen oppfatning av det; husker selv hvor forferdelig det var hvis gassballongen gikk tapt! :legrine:

Nå derimot er jeg helt pumpa og klar for sengen...og imorgen er det bursdagsfeiring for niesen min som fyller 4 år...og søndag fyller pappa år...og mandagen etter er det mannens tur. I går feiret vi forøvrig nevøens 3 årsdag, samt svogers 31 årsdag som var 9. mai. Så denne måneden går det jammen i ett hva bursdager og merkedager gjelder! :overrasket:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HEIA!!!

Åååå så morsomt å høre fra deg!!Det var skikkelig morsomt ja!Kan tenke meg lilleprinsen er en storsjarmør!For vi har en sånn vi også ;)

Og grattis med jobb og b.hageplass,er så godt når ting ordner seg!g det gjør de alltid for snille piker så det vr jo ingen overraskelse :)

Det er så sprøtt å tenke på at vi nå er flere som har begynt å tenke på nr to!Vi har hengt her inne ei stund da ja..!Tenk så mye som har skjedd siden vi først ble kjent...*mimre*

Så jeg glemmer ikke av deg selv om vi er her så sjelden nå for tiden begge to,syns det er fint å vite at jeg har venner her så jeg klarer aldri slutte heller.....

Kos deg masse videre med gullgutten din så snakkes vi neste gang ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er mindre og mindre innpå her jeg også nå....

Så jeg vil bare ønske deg og dine en fantastisk sommer!

Håper dere har det bra og er friske og raske!

Satser på litt mer aktivitet utpå høsten,håper værtfall at vi ikke blir helt borte...

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...