Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Himmel, jeg blir nesten svimmel av å dette innom her jeg...føler det er en ny forumløsning for hver gang jeg logger på! :sprettoy:

Men i allefall; nå er jeg om enn mulig enda tregere med å logge på - i 100% jobb og dagene går... Det gjør forresten lilleprinsen vår også, som slett ikke er så liten lenger! :legrine:

Ellers ikke mye spennende å fortelle igrunn, annet enn at vi i går vant en splitter ny, komplett Stokke Xplory barnevogn! :legrine::legrine: Heilt sinnsykt!!!

GOD SOMMER ALLE!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med ny vogn da! :hoppe:

Fortsatt gor sommer! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ny vogn da! :hoppe:

Fortsatt gor sommer! :klem:

Gor sommer!?? :ler:

Du er nå søt, vennen...og i like måte! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen med vinnerlykke! Blir spennende å høre hva du syns om vogna! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Så koselig med fortsatte hilsner, fra nord og greier...Skytte, du er god! Alle er gode! :klem:

Har det veldig bra ;) Jobber 100% så tiden er knapp, men innkjøring i bhg for lilleprinsen sin del har gått over all forventning, og det er veldig godt tross alt...rart å plassere ungen sin hos "ukjente" hver dag, så da hjelper det jo at man ser ungen har det bra!! :jepp:

Han løper forresten avsted nå med 16-17 tenner han viser når han smiler...og det store mellomrommet mellom fortenna; vår herlige mini-Kurt! :rødme: Han snakker ikke masse, dvs. han snakker hele tiden, men det meste er jo gresk så det holder. Men noen ord kan han jo, som "se", "tatt"/"tatt tatt" (=takk), "yss" og "mau" (pus), "ball", "botte" (borte, når vil leker gjemsel), "toa" (kusine Tora), "anna" (kusine Sanna), "is"...og selvsagt ord som "nei", "mamma" og "pappa" ;) Til ja sier han bare "mmmm", i en litt bestemt tone og nikke blidt.

Vitale mål fra 15 mnd kontrollen var 79.5 cm og 10 000 gram...nå veier han vel 11 kg etter badevekta å dømme og er 83-84 cm lang - akkurat passe, men heller slank enn noe annet...jeg har liksom "gått glipp av" de skikkelig deilige babyvalkene gitt, men han er selvsagt uimotsåelig skjønn allikevel. Men akk så bestemt, jeg tror mest han har kommet i trassalderen alt, for trasse!? DET kan han!!! Lurer på hvem han har det fra!?!?? :popcorn::sjenert:

Tja, ellers da... Hmm, jeg jobber altså 100%, så fritid blir det ikke mye av. Men når jeg finner tid strikker jeg akkurat nå på en heldress i ull til poden da, eller jeg syr; sminkepunger, smekker, vognposer mm. Har laget meg en egen side også nå, ikke bare en gratisblogg - ta gjerne en titt innom :)

Rampeterten

Om 2.5 uke vender vi snuten sørover til Hellas, Kreta. Det skal jammen bli godt. Jeg har ikke hatt en dag fri siden jeg begynte å jobbe 4. juni, og sommer har det jo ikke akkurat vært her i sør, så jeg storgleder meg til 14 dager i sørlige, varme strøk.

Og jeg er på slanker´n. Endelig skal svangerskapskiloene av, 21 kg i alt...3.4 av dem borte så langt og jeg er på hugget!! :lur:

Det var vel igrunnen det jeg hadde å fortelle her og nå. Slenger med et par bilder av min lille håpefulle prins da...må jo benytte sjansen og skyte litt :fnise:

post-7814-1188762528_thumb.jpg

post-7814-1188762633_thumb.jpg

post-7814-1188762633_thumb.jpg

post-7814-1188762676_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeia!!!

Så morsomt å høre fra den kanten! Kan godt skjønne at du ikke rekker innom her,jeg jobber null % men rekker det heller ikke så...:)

J er like skjønn som alltid han! Herlig disse barna...Har sett i album ikveld og kan nesten ikke huske 1 år tilbake...sprøtt som de utvikler seg altså!

Aiaiai...syden på dere! Hørtes virkelig deilig ut! Og velfortjent!

Lykke til med vektreduseringen og ha en riktig så herlig ferie!

Gleder meg til å høre alt om den og motta lure tips, viskal nemlig avgårde i mars/april:)

KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Næh, er det liv her enda altså?

Jeg klarer jo ikke fjerne dagboken min, den er så stor del av meg og det er kjekt å kunne se tilbake på en tid som stadig blir fjernere. Og snart går vi inn i enda en epoke; vi venter nummer to og tilværelsen som tobarnsforeldre blir nok litt mer utfordrende enn den er i dag. Det kom overraskende, uplanlagt på oss, men etter litt om og men, samtaler og fordøyelse av det hele så gleder vi oss nå over den nye, lille skatten som vokser under hjertet mitt.

Tenk at Lilleprinsen skal bli storebror! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må si jeg skvatt litt da jeg plutselig så nicket ditt her.

Så koselig med et lyn fra klar himmel da. :hjerte: Håper du får et fin fint svangerskap. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...