Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #41 Skrevet 13. april 2006 I dag da jeg sto opp tisset jeg bare snilt! Klamydia har jeg ikke, nesten just testet meg og har ikke hatt noen andre i mellomtiden. Men nå har jeg greid å kvitte meg med UVI selv fler ganger før, så lenge jeg oppdager det veldig tidlig og drikker masse vann og tisser som en helt!
Pusekatt Skrevet 13. april 2006 #42 Skrevet 13. april 2006 Så bra at det har løst seg! Er uansett praktisk å ha transebærkapsler/tranebærjuice i huset til en annen gang. SÅnt kommer alltid på det minst passende tidspunktet God påske!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #43 Skrevet 13. april 2006 I natt drømte jeg at jeg var i Disneyland og drakk 20 slush-is. Ble tissetrengt i drømmen men nå og holdt meg helt til jeg våknet. Går det an å få vondt i tissehull pga slike drømmer hvor du må gå og holde deg, eller er ikke dette noe annet enn uvi? Var og tisset i sta og nå må jeg igjen! Har noen tabletter liggende her siden jeg hadde en periode jeg fikk det ofte, men tør ikke å begynne på dem før jeg er helt sikker pga bivirkninger. ← En gang når jeg var på kino satt jeg å holdt meg gjennom hele filmen... Det var nesten 2 timer hvor blæra mi nesten exploderte. Det var ganske digg! Men uansett... Etter jeg hadde vært på do, så var det vondt... Kjentes ut som jeg måtte tisse heletiden, selvom det var tomt. Det jeg vil fram til, er at det kan være bare fordi du har holdt deg for lenge. Ofte når man drømmer at man må tisse, så er det fordi at man faktisk må det på orntlig... Enten våkner man og går på do, tisser på seg i søvne, eller bare holder seg til man våkner av andre grunder. Ikke det at jeg pleier å tisse på meg ass.... ehm... fhaan
Yme Skrevet 13. april 2006 #44 Skrevet 13. april 2006 (endret) En gang når jeg var på kino satt jeg å holdt meg gjennom hele filmen... Det var nesten 2 timer hvor blæra mi nesten exploderte. Det var ganske digg! Men uansett... Etter jeg hadde vært på do, så var det vondt... Kjentes ut som jeg måtte tisse heletiden, selvom det var tomt. Det jeg vil fram til, er at det kan være bare fordi du har holdt deg for lenge. Ofte når man drømmer at man må tisse, så er det fordi at man faktisk må det på orntlig... Enten våkner man og går på do, tisser på seg i søvne, eller bare holder seg til man våkner av andre grunder. Ikke det at jeg pleier å tisse på meg ass.... ehm... fhaan ← Glemte å logge meg inn, så jeg fikk ikke redigert innlegget mitt. Ville bare legge til at det gikk over etter 1-2 dager Endret 13. april 2006 av Yme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå