AnonymBruker Skrevet 29. mai #61 Skrevet 29. mai Dama liker doggy best, selv liker jeg best når hun ligger helt rolig og tar henne i misjonær. Anonymkode: fd399...aab
oslom Skrevet 1. juni #62 Skrevet 1. juni Liker å variere. Doggy, misjonær, bakfra på siden, under, stående mot stuevinduet +++
AnonymBruker Skrevet 20. august #63 Skrevet 20. august når kona rir meg med ryggen til og leker med pluggen som er i meg samtidig. Anonymkode: 8d0de...e13 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #64 Skrevet 20. august Cowgirl. Jeg liker utsikten det gir meg. Jeg er veldig opptatt av pupper. Rumper interesserer meg ikke. Anonymkode: 83bdf...b82
AnonymBruker Skrevet 20. august #65 Skrevet 20. august Cam03 skrev (På 11.5.2026 den 5.10): Det er mange deilige stillinger, så jeg liker å bytte på underveis. Men hvis jeg må velge en favoritt så er det doggy. Hendene hans på hoftene/ rumpa, kjenne hvert støt både inni fitta og mot rumpa. Og bytte på å massere klitten og la ballene hans treffe klitten. Utrolig deilig. Hvordan kan ballene treffe klitoris i doggy? Lange baller? Anonymkode: 6223d...56c 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #66 Skrevet 20. august To favoritter. Misjonær: koselig og intimt. Elsker når hun har begge armene rundt nakken min og vi kysser mens vi elsker. Doggy: elsker rumpa hennes. Elsker å holde hardt rundt hoftene hennes og peise på. Anonymkode: 58575...453
Cam03 Skrevet 20. august #67 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan ballene treffe klitoris i doggy? Lange baller? Anonymkode: 6223d...56c Jeg ligger med overkroppen på madrassen eller står på alle fire med svai i ryggen og da treffer ballene klitten helt perfekt. Trenger ikke lange baller for at det skal fungere. 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #68 Skrevet 22. august Cam03 skrev (På 20.8.2026 den 16.43): Jeg ligger med overkroppen på madrassen eller står på alle fire med svai i ryggen og da treffer ballene klitten helt perfekt. Trenger ikke lange baller for at det skal fungere. Men penis blokkerer jo for klitoris. Men du har kanskje sex opp ned? Anonymkode: 58575...453
AnonymBruker Skrevet 22. august #69 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men penis blokkerer jo for klitoris. Men du har kanskje sex opp ned? Anonymkode: 58575...453 Når penis er helt inne i vagina, kan ballene treffe klitoris. Det funger for meg og, jeg liker det godt. Anonymkode: 28d44...d1f 3
AnonymBruker Skrevet 22. august #70 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når penis er helt inne i vagina, kan ballene treffe klitoris. Det funger for meg og, jeg liker det godt. Anonymkode: 28d44...d1f Cam03 skrev (På 20.8.2026 den 16.43): Jeg ligger med overkroppen på madrassen eller står på alle fire med svai i ryggen og da treffer ballene klitten helt perfekt. Trenger ikke lange baller for at det skal fungere. Nettopp, rumpa godt opp...da får jeg orgasme av at han treffer klitten med ballene ❤️ Elsker den! Ellers er det ri og misjonær det går i... Anonymkode: ac816...97f 2 1
Silesilje Skrevet 22. august #71 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nettopp, rumpa godt opp...da får jeg orgasme av at han treffer klitten med ballene ❤️ Elsker den! Ellers er det ri og misjonær det går i... Anonymkode: ac816...97f I alle dager. Så myk er ikke jeg 😅 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #72 Skrevet 23. august Silesilje skrev (14 timer siden): I alle dager. Så myk er ikke jeg 😅 Myk? Du klarer vel ligger fremover med øverste del av overkroppen ned i madrassen.. Anonymkode: ac816...97f
AnonymBruker Skrevet 23. august #73 Skrevet 23. august Misjonær med en mye større fysisk mann over. Muskler og pent ansikt jeg kan nyte synet av at han er kåt. Han er røff, holder meg nede, choker litt og har lett tilgang til å reise seg opp å komme på pupper eller munn/ ansikt. Anonymkode: dfb3a...0d5
Silesilje Skrevet 23. august #74 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Myk? Du klarer vel ligger fremover med øverste del av overkroppen ned i madrassen.. Anonymkode: ac816...97f Ja, men ikke med nok svai til at klitoris får særlig stimuli 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #75 Skrevet 25. august Silesilje skrev (På 23.8.2026 den 13.04): Ja, men ikke med nok svai til at klitoris får særlig stimuli Øvelse gjør mester....kommer ann på ballene til mannen også da 😅 Hjelper om de henger litt... Anonymkode: ac816...97f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå