Gå til innhold

Favorittstillingen din

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er endel å velge i, men at hun rir begge veier, 69, slik at jeg kan forsyne meg, doggy, og misjonær der jeg har beinene hennes over skuldrene mine😋💦😍

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 10.5.2026 den 13.07):

Jeg må ha variasjon i kosten. Kommer lettest når jeg rir, men det er også veldig deilig å bli tatt forfra/misjonær eller fra siden. Eller på siden bakfra. Nei, jeg vet ikke 😆

Synes det er vanvittig tennende når hun rir meg.  Synet av at hun sitter som hun gjør får junior opp i giv akt. 

Anonymkode: e360d...d6c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vansklig å si 100% hva som er beste stillingen. Om hun sitter på huk ned på kuken med ryggen mot meg, grunnen er at jeg kommer dypt inn og har en sykt sexy utsikt, rumpa er den mest sexy kropsdelen på en dame. Doggy er og en favoritt, både ved oral og play, ikke minst penetrering. Igjen er utsikte,kontroll og hvordan kuken får en ekstra trykk på rette stedet ved hvert støt og en ting til at man kan bruke hendene til gode faste grep, anal tease og puppe masssge samtidig som man penetrerer. Men missjonær er sykt deilig, så for meg er det mye det visuelle under sex som er det perfekte krydderet til at sexen kan bli perfekt. Men vil og presisere at hoved tingen når det gjelder sex er at hun skal minst ha det like deilig som meg.  Voksen mann. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2026 den 4.49):

Ikke meg du siterer heller. 

Men det er en utrolig umoden måte å svare på. 

Å klare å få inn litt bodyshame på et spørsmål som omhandler favorittstilling, viser en veldig umoden holdning til kvinnekroppen. Helt greit at du kun tenner på det som for deg er fysisk attraktiv kvinne. Men det hadde ingenting med spørsmålet å gjøre. 

Det er ikke hva du skriver som viser umodenhet, det er hvordan du skriver det.

Anonymkode: e5c2d...029

Om man skulle arrestere noen for å avvike marginalt fra det opprinnelige spørsmålet her inne så tror jeg du hadde fått mye å gjøre. Det at du føler for å henge det opp i det og kommentere viser vel mer at du lar deg trigge av at menn foretrekker attraktive kropper. 

Er det bodyshaming å foretrekke fysisk attraktive sexpartnere også nå? Dette er jo stråmannsargumentasjon på sitt beste. Men argumentasjonen din forøvrig går jo utelukkende ut på å kalle meg umoden og uerfaren bare fordi jeg har seksuelle preferanser du ikke liker. 

Anonymkode: 6878c...d60

AnonymBruker
Skrevet

Favorittstillingene mine er misjonær og doggy. 

Med doggy liker jeg å føle at han virkelig tar for seg av meg, at han holder meg fast i hoftene. Det er noe dyrisk over det, og jeg føler at vi begge to blir litt villere. Jeg liker å høre klaskelydene, og kjenne han mot meg. Dette er stillingen jeg kommer mest i. 

Misjonær er deilig fordi jeg kan se rett på han, nærheten som oppstår mellom oss. Og han ser jo meg, så det er vinn vinn for begge. Fordi vi elsker hverandre. 

Anonymkode: 52df8...193

• Liker 1
Skrevet (endret)
stan skrev (På 11.5.2026 den 0.23):

CAT-stillingen. Funker veldig bra for begge, orgasme garanti 😂 

Det samme sier jeg. Hun må nesten ha denne stillingen for å komme i mål og det flere ganger. Det er førstepri for meg som mann. Jeg klarer alltids å komme når hun har fått sitt. I tillegg er sidelengs mot hverandre veldig tennende for meg, men jeg kan ikke holde på for lenge slik før jeg kommer.

Endret av 911
AnonymBruker
Skrevet

69 Å få ha henne øverst så jeg nesten druktner munnen i fitta. Og få rundsleike henne så kommer, gang på gang.

Anonymkode: bb520...63c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 11.47):

Hva er favorittstillingen din, og hvorfor er dette favorittstillingen din? Er du kvinne eller mann. 

Anonymkode: d34be...abb

Kranfører.

AnonymBruker
Skrevet

Misjonær/Hun på ryggen, jeg i skje

Hun nekter å ta på seg selv imens vi har sex, så det er stillinger hvor jeg har "tilgang" med hendene som gjelder.

Anonymkode: 5a412...e3d

AnonymBruker
Skrevet

Misjonær, dogy og 69. Eller at hun ligger på noe mykt på kjøkkenbordet, og jeg står på gulvet og tar henne.

Skrevet

Noen som har prøvd omvendt misjonær? 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Misjonær, dogy og 69. Eller at hun ligger på noe mykt på kjøkkenbordet, og jeg står på gulvet og tar henne.

Skrevet

Kamasutra har mange gode og fine posisjoner en bør teste ut 

Skrevet

Jeg er kvinne og liker misjonær, men når vi skal avslutte å jeg skal komme liker jeg enten å styre selv med å ri, eller bli tatt bakfra så jeg ikke har styring i det hele tatt ☺️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2026 den 15.04):

Er det bodyshaming å foretrekke fysisk attraktive sexpartnere også nå?

Nei, men det er veldig umodent å måtte si det høyt i et offentlig forum. De fleste av oss tenker mye rart, men har både folkeskikk og nok selvkontroll til å holde en del ting inni oss. 

• Liker 5
Skrevet
Topper og daler skrev (6 timer siden):

Nei, men det er veldig umodent å måtte si det høyt i et offentlig forum. De fleste av oss tenker mye rart, men har både folkeskikk og nok selvkontroll til å holde en del ting inni oss. 

Amen! Her oppsummerer du perfekt så alt for mange av trådene her inne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (16 timer siden):

Nja, nå er det ganske ofte her inne relevant i forhold til tema. Man kan gjerne kalle det umodent, men spørs hvor mye mer modent det er å være mannlig moralpoliti på et anonymt forum for kvinner i håp om å havne i kvinnenes gunst. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nja, nå er det ganske ofte her inne relevant i forhold til tema.

Det er veldig ofte IKKE relevant. Som i denne tråden, der temaet er stillinger. Men noen - svært umodne, og uten folkeskikk - ser seg tjent med å presse kjønnskamp inn i nær sagt hvilken som helst tråd. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Nja, nå er det ganske ofte her inne relevant i forhold til tema. Man kan gjerne kalle det umodent, men spørs hvor mye mer modent det er å være mannlig moralpoliti på et anonymt forum for kvinner i håp om å havne i kvinnenes gunst. 

Det var ikke relevant i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Min favorittstilling er når hun ligger  med benene atskilt, armene ned langs kroppen og ikke gir fra seg en eneste lyd. 

Anonymkode: 40956...9f6

AnonymBruker
Skrevet

69

Det handler om den eksplosive kjernereaksjonen av felles nytelse som trigger innsats.

Anonymkode: 38622...1b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...