Gå til innhold

Favorittstillingen din

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er favorittstillingen din, og hvorfor er dette favorittstillingen din? Er du kvinne eller mann. 

Anonymkode: d34be...abb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Doggy. Det er få ting som er så utrolig digg som en damerumpe. Og det er så deilig å holde rundt de deilige hoftene hennes. Hun trenger bare vifte med rumpa så kommer jeg løpende. 

Anonymkode: 58575...453

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Doggy. Det er få ting som er så utrolig digg som en damerumpe. Og det er så deilig å holde rundt de deilige hoftene hennes. Hun trenger bare vifte med rumpa så kommer jeg løpende. 

Anonymkode: 58575...453

Signeres 100%

Anonymkode: 8a0e1...803

Skrevet

Klarer ikke velge. Jeg må ha variasjon,men ber ofte om cowgirl.

AnonymBruker
Skrevet

Både mannen og jeg foretrekker at jeg rir ham.

Anonymkode: 545c3...23f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Både mannen og jeg foretrekker at jeg rir ham.

Hvorfor liker du den stillingen best? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER doggy. At han holder et godt grep rundt hoftene mine og klasker hardt mot rumpa mi 🥰

Anonymkode: 29314...f08

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Doggy, eller misjonæren hvor hun har beina på skuldrene mine. Helt klart de to beste.

Å ri meg gir meg ingenting, men hun synes det hitter bra så da gjør vi det og av og til

Anonymkode: 0953e...912

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best å ri, da kan jeg samtidig fingre meg selv til orgasme. Dessuten er det også hans favorittstilling. Et til pluss er at jeg får en (ikke så kontroller bonusstyrkeøkt på lårene 😂

Anonymkode: 920a7...399

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor liker du den stillingen best? 

Si det, synes jeg kjenner ham best da (han er ikke veldig stor). Har inntrykk av at det er den stillingen mannen min får mest stimuli også, han kommer lettest hvis jeg rir ham. Også er jeg blitt veldig god på å ri om jeg må si det selv, har noen års trening nå. 😅Og som en annen skriver også, man kan stimulere klitoris samtidig. Og kose på puppene. Dessuten kan man jo variere hvordan man rir.

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig misjonær. Mest intimt og minst krumspring.

Vi gidder ikke å variere bare for å variere.  Vi liker den sexen vi syntes er best og når det gjelder samleie, så er det misjonær for vår del.

Samtidig er det sånn at samleie langt i fra skjer hver gang vi har sex. Det er andre ting vi syntes er både bedre og morsommere en akkurat samleie. De gangene vi har samleie, så er det oftest som en hyggelig og intim avslutning  på ellers god sex.

Sist vi bare pulte, uten noe annen sex involvert, er sikker 15 år siden.

Anonymkode: b2c66...97f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ri - kombinert med puppekos så kommer jeg vaginalt da.

Misjonær - nært, jeg ser han og kjenner han oppå meg, det er sexy.

Doggy - kjenner han best i denne, da han ikke er så stor.

Anonymkode: 9589f...370

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på hvem man knuller egentlig også. Er det noen med veltrent juicy rumpe? Joda doggy er bra, pronebone er også en favoritt da. Er hun også veltrent, har bra midje og tits, så er cowgirl også supert. Passer hun ikke noen av de beskrivelsene er favorittstillingen å ta seg en runk

Anonymkode: 6878c...d60

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer ann på hvem man knuller egentlig også. Er det noen med veltrent juicy rumpe? Joda doggy er bra, pronebone er også en favoritt da. Er hun også veltrent, har bra midje og tits, så er cowgirl også supert. Passer hun ikke noen av de beskrivelsene er favorittstillingen å ta seg en runk

Er du voksen nok til å ha sex? 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg må ha variasjon i kosten. Kommer lettest når jeg rir, men det er også veldig deilig å bli tatt forfra/misjonær eller fra siden. Eller på siden bakfra. Nei, jeg vet ikke 😆

AnonymBruker
Skrevet

Skje og  kryss  brukes mest her. Men bruker også ri, doggy og misjonær. 

Anonymkode: a020a...273

Skrevet

CAT-stillingen. Funker veldig bra for begge, orgasme garanti 😂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er du voksen nok til å ha sex? 

Hva er problemet? Følte du deg truffet på noe vis her siden du må komme med en så sleivhendt kommentar? Mitt svar er realiteten FOR MEG, og er svar på spørsmålet til TS. Selv om du ikke liker svaret eller føler deg bitter på et eller annet vis for at jeg foretrekker sex med fysisk attraktive kvinner så trenger du ikke slenge fra deg oppgulp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi liker at kvinnen ligger på rygg med beina opptrukket, jeg ligger på siden slik at underlivet mitt er 90 grader på henne.

Da har hun frihet til og bruke en vibrator, og jeg har frihet til å beføle bryster eller stimulere underlivet med hendene, også gir det et visuellt overblikk over hele kroppen hennes. En deilig stilling som ikke krever så mye energi, så det er en kosestilling. Og siden hun må bruke vibrator på klitoris, så er det en praktisk stilling i så måte.

Anonymkode: 75a2d...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...