AnonymBruker Skrevet 11. mai #22 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er problemet? Følte du deg truffet på noe vis her siden du må komme med en så sleivhendt kommentar? Mitt svar er realiteten FOR MEG, og er svar på spørsmålet til TS. Selv om du ikke liker svaret eller føler deg bitter på et eller annet vis for at jeg foretrekker sex med fysisk attraktive kvinner så trenger du ikke slenge fra deg oppgulp. Anonymkode: 6878c...d60 Det er ikke meg du svarer, men det du skrev virker ganske umodent. For min del trenger ikke mannen ha en perfekt kropp for at jeg skal tenne på ham. Det har med at jeg har følelser for hele personen, han er den jeg elsker, og da spiller det ikke noen rolle om han skulle ha litt mage, eller en kropp som ikke er "perfekt". Når jeg (og sikkert mange andre damer) leser innlegg fra sånne som deg, som ikke klarer å tenne på en dame med normal kropp, men må ha ei med "veltrent juicy rumpe, bra midje og tits" for å klare å ligge med henne, så fremstår det som veldig overfladisk, grunt og lite maskulint, derfor tenker mange at du er en umoden og uerfaren fyr. Anonymkode: 9bf0a...2a5 9 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #23 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er problemet? Følte du deg truffet på noe vis her siden du må komme med en så sleivhendt kommentar? Mitt svar er realiteten FOR MEG, og er svar på spørsmålet til TS. Selv om du ikke liker svaret eller føler deg bitter på et eller annet vis for at jeg foretrekker sex med fysisk attraktive kvinner så trenger du ikke slenge fra deg oppgulp. Anonymkode: 6878c...d60 Ikke meg du siterer heller. Men det er en utrolig umoden måte å svare på. Å klare å få inn litt bodyshame på et spørsmål som omhandler favorittstilling, viser en veldig umoden holdning til kvinnekroppen. Helt greit at du kun tenner på det som for deg er fysisk attraktiv kvinne. Men det hadde ingenting med spørsmålet å gjøre. Det er ikke hva du skriver som viser umodenhet, det er hvordan du skriver det. Anonymkode: e5c2d...029 9
Cam03 Skrevet 11. mai #24 Skrevet 11. mai Det er mange deilige stillinger, så jeg liker å bytte på underveis. Men hvis jeg må velge en favoritt så er det doggy. Hendene hans på hoftene/ rumpa, kjenne hvert støt både inni fitta og mot rumpa. Og bytte på å massere klitten og la ballene hans treffe klitten. Utrolig deilig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #25 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ikke meg du siterer heller. Men det er en utrolig umoden måte å svare på. Å klare å få inn litt bodyshame på et spørsmål som omhandler favorittstilling, viser en veldig umoden holdning til kvinnekroppen. Helt greit at du kun tenner på det som for deg er fysisk attraktiv kvinne. Men det hadde ingenting med spørsmålet å gjøre. Det er ikke hva du skriver som viser umodenhet, det er hvordan du skriver det. Anonymkode: e5c2d...029 Noen må være umodne også. Alle kan ikke og bør ikke være modne. Anonymkode: 8a0e1...803
Erfarenmann Skrevet 11. mai #26 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): å ri, da kan jeg samtidig fingre meg selv til orgasme akkurat det kan du vel i andre stillinger også
AnonymBruker Skrevet 11. mai #27 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er problemet? Følte du deg truffet på noe vis her siden du må komme med en så sleivhendt kommentar? Mitt svar er realiteten FOR MEG, og er svar på spørsmålet til TS. Selv om du ikke liker svaret eller føler deg bitter på et eller annet vis for at jeg foretrekker sex med fysisk attraktive kvinner så trenger du ikke slenge fra deg oppgulp. Anonymkode: 6878c...d60 Typisk anonyme internett-tøffinger. Netthetser andre, men drar krenkekortet straks de blir møtt med samme mynt. Nei, du svarte ikke på TS. TS handlet om stillinger, ikke utseende. Jeg er dessuten ikke bitter, men skamfull. Skamfull på vegne av mitt eget kjønn - menn - som har så lite gentleman-aktige medlemmer blant oss. Uten finesse, uten stil og uten klasse. Harry! Anonymkode: d34be...abb 5 1
Katten.2.0 Skrevet 11. mai #28 Skrevet 11. mai Det er sidestilt mellom varianter av misjonær og at hun rir meg. Misjonær fordi det er så mange variasjoner og hvor jeg kan styre selve knullingen akkurat slik jeg vil. At hun rir meg fordi det gjerne gir meg best stimuli (fram og tilbake, ikke opp og ned), og fordi jeg kan gjøre så mye samtidig - elsker å kjenne hvordan hun rir hardere når jeg er røff med henne. Det viktigste er at jeg får sett ansiktet slik at jeg kan se nytelsen hennes. 1
Jdz Skrevet 11. mai #30 Skrevet 11. mai En eller annen variant av misjonær tror jeg. Jeg liker å se ansikt og det er lettere for meg å kontrollere at jeg ikke kommer for langt inn.
AnonymBruker Skrevet 11. mai #31 Skrevet 11. mai stan skrev (22 timer siden): CAT-stillingen. Funker veldig bra for begge, orgasme garanti 😂 Kan du forklare den stillingen? Jeg har aldri hørt om den før. Anonymkode: 28d44...d1f
stan Skrevet 11. mai #32 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kan du forklare den stillingen? Jeg har aldri hørt om den før. Anonymkode: 28d44...d1f Står beskrevet her: https://en.wikipedia.org/wiki/Coital_alignment_technique Hun har vanligvis beina tett sammen. I stedet for inn-ut, blir bevegelsen fram og tilbake. Vår favoritt, med orgasme garanti. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #33 Skrevet 11. mai stan skrev (22 minutter siden): Står beskrevet her: https://en.wikipedia.org/wiki/Coital_alignment_technique Hun har vanligvis beina tett sammen. I stedet for inn-ut, blir bevegelsen fram og tilbake. Vår favoritt, med orgasme garanti. Dette har jeg hørt mange ganger, beste stillingen for vaginal orgasme sies det. Men jeg tør ikke foreslå den for samboeren siden han ikke er spesielt stor og jeg rett og slett ikke ser for meg hvordan penisen hans skal komme særlig langt inn når jeg ligger med samlede bein? Hvordan får dere det til? Er du veldig godt utstyrt? Anonymkode: 9589f...370
Trailerkusken Skrevet 24. mai #34 Skrevet 24. mai Min absolutte favoritt er å stå bak i doggy å kan klipe meg fast i hoftene å dunke på.Kona samstemmer med tommel opp.Å bli ridd er jo å en god klassiker.😇 Men skal kona ta meg med Strap-On så foretrekker jeg vekselvis å ri og å stå på kne i doggy 😎
erok Skrevet 24. mai #35 Skrevet 24. mai Cam03 skrev (På 11.5.2026 den 5.10): Det er mange deilige stillinger, så jeg liker å bytte på underveis. Men hvis jeg må velge en favoritt så er det doggy. Hendene hans på hoftene/ rumpa, kjenne hvert støt både inni fitta og mot rumpa. Og bytte på å massere klitten og la ballene hans treffe klitten. Utrolig deilig. Enig med deg doggi er best 1
Vegar Beideren Skrevet 24. mai #36 Skrevet 24. mai Jeg liker best å ha to venninner i 69, så kan jeg bytte mellom å putte den i musa på den ene og munnen på den andre.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #37 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2026 den 4.07): Det er ikke meg du svarer, men det du skrev virker ganske umodent. For min del trenger ikke mannen ha en perfekt kropp for at jeg skal tenne på ham. Det har med at jeg har følelser for hele personen, han er den jeg elsker, og da spiller det ikke noen rolle om han skulle ha litt mage, eller en kropp som ikke er "perfekt". Når jeg (og sikkert mange andre damer) leser innlegg fra sånne som deg, som ikke klarer å tenne på en dame med normal kropp, men må ha ei med "veltrent juicy rumpe, bra midje og tits" for å klare å ligge med henne, så fremstår det som veldig overfladisk, grunt og lite maskulint, derfor tenker mange at du er en umoden og uerfaren fyr. Anonymkode: 9bf0a...2a5 Så biologiske faktorer i seksuell attraksjon er ifg deg (og andre middelaldrende kvinner) det samme som å være umoden og uerfaren? Dette er bare bitter hersketeknikk fra kvinner som har passert utløpsdatoen. Er det da slik at om man er moden og erfaren så tenner man på MINDRE attraktive kvinner? Jeg sliter litt med hele resonnementet ditt. Du virker til å blande seksuell attraksjon med det å være i en tilknytningsrelasjon. Det er jo ganske åpenbart at du ikke tenner på menn med mage du ser på stranda eller på gata. Men at dette er menn du kan velge i, og som du er i forhold med, og dermed endrer dine preferanser til å være tiltrukket av er nok fasiten. Og en fasit som er godt vitenskapelig dokumentert. Så er det vel sånn at normal kropp i dine øyne er en utrent og uattraktiv kropp. Da har vi jo i utgangspunktet diskrepans mellom hva vi anser som normalt. Anonymkode: 6878c...d60
AnonymBruker Skrevet 24. mai #38 Skrevet 24. mai Vegar Beideren skrev (5 minutter siden): Jeg liker best å ha to venninner i 69, så kan jeg bytte mellom å putte den i musa på den ene og munnen på den andre. Hvorfor ikke bare vekselsvis putte den i munnen og musa på samme dama? Anonymkode: 8a0e1...803 1
Vegar Beideren Skrevet 24. mai #39 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvorfor ikke bare vekselsvis putte den i munnen og musa på samme dama? Anonymkode: 8a0e1...803 Da må hun jo roteres.
Langline Skrevet 24. mai #40 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 11.47): Hva er favorittstillingen din, og hvorfor er dette favorittstillingen din? Er du kvinne eller mann. Anonymkode: d34be...abb Misjonær med pute under rompa, eller ned beina opp på brystkassa eller skuldrene hans er kanskje favoritten. Ellers er bakfra, liggende eller klassisk doggy også nice. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå