Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og ikke minst; Vi får desemberbaby, noe jeg ALDRI skulle ha😂

Anonymkode: 07f85...cb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er helt riktig at dette varierer veldig fra person til person, og noen blir gravide på første forsøk. Men jeg synes samtidig det kan være litt risikabelt å legge opp planene sine ut fra at det kommer til å skje så raskt.

Selv om du har opplevd å bli gravid på første forsøk hver gang, betyr ikke det nødvendigvis at andre vil ha samme erfaring. Mange bruker måneder eller år, og noen opplever dessverre også spontanaborter underveis før de får et barn.

Derfor tenker jeg at det kan være lurt å være litt forsiktig med å være for sikker på at det går med én gang. Ingen vet egentlig hvordan det vil bli før de står i det selv. For noen går det raskt, for andre tar det mye lengre tid enn de hadde sett for seg, selv om de i utgangspunktet er friske og fertile.

Det var egentlig det som var poenget mitt. Ikke at det er umulig å bli gravid på første forsøk, men at man ikke bør ta det for gitt når man planlegger noe så viktig.

Anonymkode: bdbd5...e54

Ja, det er helt sant. Det kan fort snu og plutselig tar det måneder. 

Anonymkode: c666d...d8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og ikke minst; Vi får desemberbaby, noe jeg ALDRI skulle ha😂

Anonymkode: 07f85...cb3

Desemberbaby er koselig da😍 Julebaby♡ Da må dere bare gjøre litt ekstra ut av den måneden, det er stas😁

Anonymkode: c666d...d8d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...