AnonymBruker Skrevet 8. mai #21 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lenge har den ligget? Ser positiv ut for meg!!! Anonymkode: ae65f...259 Fra 8 til 10 ca..så derfor blir jeg veldig usikker om jeg skal tro på det..tpk en babyplan nå og der syns jeg at jeg ser en skygge...men det er verken tidlig test, og hadde bare venta maks 2.5 time fra jeg sist gikk på do..sååå ja, mer forvirra enn noen gang😅😅😅 Anonymkode: 3209c...d24
AnonymBruker Skrevet 8. mai #22 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fra 8 til 10 ca..så derfor blir jeg veldig usikker om jeg skal tro på det..tpk en babyplan nå og der syns jeg at jeg ser en skygge...men det er verken tidlig test, og hadde bare venta maks 2.5 time fra jeg sist gikk på do..sååå ja, mer forvirra enn noen gang😅😅😅 Anonymkode: 3209c...d24 Så gøy!! Løp å kjøp en til tidlig test og ta den i kveld!🙈🙈 har dere forsøkt lenge? Anonymkode: ae65f...259
AnonymBruker Skrevet 8. mai #23 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Så gøy!! Løp å kjøp en til tidlig test og ta den i kveld!🙈🙈 har dere forsøkt lenge? Anonymkode: ae65f...259 Haha, ja det kommer jeg ikke til å få til desverre. For mange nyskjerrige naboer som kan dukke opp på butikken😆 Har vanlig babyplan da..er helt pyton med denne ventingen, vil liksom entwn ha en positiv test eller tanta så det er avklart😅 Nei, vi bestemte oss for å gå for en til for 3 perioder siden, men da var nok eggløsning forbi, den etter hoppet vi iver for å unngå desember barn..da vi er aå mange i familien i desember😅 håper egentlig på en vårbaby, men tør ikke gå glipp av noen sjanser om det skulle ta litt tid denne gangen ☺️ hva med dere? Anonymkode: 3209c...d24
AnonymBruker Skrevet 8. mai #24 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 22.45): Jeg går mot strømmen og anbefaler eggløsningstest. Det er rimelig enkelt. Tiss på en pinne fra dag 10 - 16 så skal du se at du finner to like streker en dag inni der. Jeg har eggløsning på dag 11/12 så jeg var veldig glad for at jeg fant ut dette. Hvertfall hvis du er en utålmodig sjel som meg 😊 da veeeet du at du ikke har bommet på eggløsning hvertfall dersom det skulle ta noen måneder. Anonymkode: 07f85...cb3 Til ts: Dette er ikke et dumt tips, men bare vær klar over at ikke alle får positive eggløsningstester. Jeg testet i månedsvis mange ganger om dagen, hver dag uten å få noe positiv test. Fikk toeggede tvillinger til slutt, så jeg hadde eggløsning og vel så det! Bare fint å vite om så du ikke fortviler om du ikke får positive tester for eggløsning. Anonymkode: bb7b2...361
AnonymBruker Skrevet 8. mai #25 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Til ts: Dette er ikke et dumt tips, men bare vær klar over at ikke alle får positive eggløsningstester. Jeg testet i månedsvis mange ganger om dagen, hver dag uten å få noe positiv test. Fikk toeggede tvillinger til slutt, så jeg hadde eggløsning og vel så det! Bare fint å vite om så du ikke fortviler om du ikke får positive tester for eggløsning. Anonymkode: bb7b2...361 Tusen takk☺️ Anonymkode: ae65f...259
mommyaka Skrevet 10. mai #26 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 8.5.2026 den 11.21): Hva tenker dere her? Ikm om noen dager, 12-13 dpo i dag. Tok metode sin tidlig test i dag tidlog, tror jeg kan skimte skygge men usikker om jwg bare vil se skygge😅 tok også denne cb. Tok beggw i dag tidlig med litt dårlig tis, skulle åå badet og kaste de nå og da logger cb sånn..er den positiv eller kan de bli sånn når de ligger lenge? Anonymkode: 3209c...d24 Disse er dessverre kjent for slike "falsk positiv" streker. Jeg ville kjøpt en rosa test eller digital i morgen
AnonymBruker Skrevet 10. mai #27 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 8.5.2026 den 11.21): Hva tenker dere her? Ikm om noen dager, 12-13 dpo i dag. Tok metode sin tidlig test i dag tidlog, tror jeg kan skimte skygge men usikker om jwg bare vil se skygge😅 tok også denne cb. Tok beggw i dag tidlig med litt dårlig tis, skulle åå badet og kaste de nå og da logger cb sånn..er den positiv eller kan de bli sånn når de ligger lenge? Anonymkode: 3209c...d24 Sånne sytrådstreker er regnet som et negativt/upålitelig resultat. Men ser denne ble postet for noen dager siden så du har vel fått et sikrere svar nå? Hva ble det til i såfall? Anonymkode: 6e848...1fa
dinfarsrevolver Skrevet onsdag kl. 17:59 #28 Skrevet onsdag kl. 17:59 AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 8.55): Hvorfor vente akkurat til Juni? Her satt alle tre på første forsøk, men man kan jo ikke styre om de blir født prematur (om man er så heldige å bli gravide med en gang). Anonymkode: 9afb3...fb4 januarbarn er bedre stemt for livet fordi de er eldst og best utviklet, iallefall i løpet av skolen. Mest gravid om vinteren, ikke like varm.
Moppeguri Skrevet onsdag kl. 18:40 #29 Skrevet onsdag kl. 18:40 dinfarsrevolver skrev (40 minutter siden): januarbarn er bedre stemt for livet fordi de er eldst og best utviklet, iallefall i løpet av skolen. Mest gravid om vinteren, ikke like varm. Januarbarn unnfanges i april, ikke juni 3
mommyaka Skrevet onsdag kl. 19:07 #30 Skrevet onsdag kl. 19:07 dinfarsrevolver skrev (1 time siden): januarbarn er bedre stemt for livet fordi de er eldst og best utviklet, iallefall i løpet av skolen. Mest gravid om vinteren, ikke like varm. Jeg e født i januar og ikke noe bedre i livet pga deg. Jeg var den som hadde bursdag først, kunne drikke først..ta lappen etc... Og jeg er ikke bedt utviklet heller for å si det sånn.... Så det du skriver her er feil...barn født hele året har forskjellige faser og nivåer
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:15 #31 Skrevet onsdag kl. 19:15 dinfarsrevolver skrev (1 time siden): januarbarn er bedre stemt for livet fordi de er eldst og best utviklet, iallefall i løpet av skolen. Mest gravid om vinteren, ikke like varm. Hvordan skal du få januarbarn ved å prøve i juni? Jeg hadde ivf og ble gravid i april. Jeg har termin 21 januar. Anonymkode: 7d9bd...5b0 2
mommyaka Skrevet onsdag kl. 20:04 #32 Skrevet onsdag kl. 20:04 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvordan skal du få januarbarn ved å prøve i juni? Jeg hadde ivf og ble gravid i april. Jeg har termin 21 januar. Anonymkode: 7d9bd...5b0 Unnfanget ca 16 april født 12 januar. Blir du gravid nå... får du mars baby
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:18 #33 Skrevet torsdag kl. 15:18 Fikk mensen i dag. Så håpefull for denne syklusen. Håper det klaffer… Anonymkode: 37f25...bab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå