Gå til innhold

Går du i bikini selv om du har appelsinhud?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er stolt av kroppen min uansett hva som måtte være "galt" med den i andres øyne. Så jeg går i bikini hvis jeg finner en bikini jeg synes er fin, badedrakt hvis det måtte værefinest eller bikini med boksershorts-truse hvis det skulle være best. Så det er bikinien/badetøyet det kommer ann på, ikke hva som vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del er det ikke engang snakk om å ikle seg noen bikini. Jeg får mest lyst til å grine når jeg ser meg naken/halvnaken i speilet . Og jeg har heller ikke noe ønske om å ta fra eventuelle andre folk matlysta for resten av året. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ceellulitter eller ikke cellulitter. Alle har da sin sjarm!

Vis meg det låret som ikke har antydningen... Det er helt normalt, og uansett hvor mya man slanker seg på den normale måten vil vi ha disse klumpene. Det er vår straff fordi vi er så fullkomne ellers ;)

Jeg har behandlet mye cellulitt, og har til gode å se en overvektig eller litt overvektig person uten....

Gå på stranda og la flesket disse, det gjør jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det ikke engang snakk om å ikle seg noen bikini. Jeg får mest lyst til å grine når jeg ser meg naken/halvnaken i speilet . Og jeg har heller ikke noe ønske om å ta fra eventuelle andre folk matlysta for resten av året. :sjenert:

Utrolig nok så er nok ikke folk flest opptatt av å se på deg til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok så er nok ikke folk flest opptatt av å se på deg til enhver tid.

Nei, selvsagt ikke, men jeg har jo lyst til å føle meg OK når jeg først er ute blant folk. For min egen del. Skjønner ikke at det skulle være så vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Nei, selvsagt ikke, men jeg har jo lyst til å føle meg OK når jeg først er ute blant folk.  For min egen del. Skjønner ikke at det skulle være så vanskelig å forstå.

Prøv å tenke at du ikke er alene om det, og at det helt sikkert ikke er så ille som du tror. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-
Jeg innbiller at det bare er meg som kan se dem i speilet hjemme!  ;)  Glemmer fort at kroppen ikke er perfekt når jeg er på stranden og koser meg!

Bra sagt! Omtrent slik jeg føler det nå. :) Skal dog innrømme at jeg ikke gikk i bikini da jeg var overvektig... men det hadde lite med appelsinhuden å gjøre... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og blant de som bruker bikini på stranden til tross for at jeg vel har litt cellulitter... faktisk så har jeg sjelden sjekket, så jeg er ikke sikker på hvor mye det er jeg..

det er jo ikke noe jeg kan gjøre noe med, så der bryr jeg meg faktisk ganske lite.

i tillegg er jeg bleik, har store hofter og små pupper, så kunne helt sikkert blitt sett på som finere i sommerkjole dersom andre var like kritiske som en selv ofte er, i tillegg til at jeg i utgangspunktet måtte vært interessant nok til at de skulle gidde å se på meg da. ;)

jeg derimot synes jeg er fin i bikini jeg, til tross for at jeg ikke ser ut som noe modell, laaangt ifra.

jeg har også sett jenter på stranda som er alt fra direkte overvektige til fulle av arr, cellulitter, hengende mageskinn etter graviditeter, slappe pupper og hengerompe, de går i bikini og eneste grunnen til at jeg har lagt merke til dem er faktisk fordi jeg kjenner dem.

alle de som har alle typer former og farger som jeg IKKE kjenner, kan jeg ikke engang si jeg har lagt merke til.

tror ikke det er særlig annerledes for andre, så jeg går fint i min bikini og bekymrer meg overhode ikke over andres tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både noen kg( 80 kg fordelt på 167cm....) for mye og celluliter.....men går i bikini for det! Vil jo gjerne bade og ha sol på kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er nok av andre damer der ute som folk vil se på at min uperfekte kropp får være stort sett i fred på stranda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjør jeg det! Det er denne kroppen jeg har, og da får man gjøre det beste ut av det, mener jeg. Alle er pene på hver sin måte og det er få som bryr seg om hva jeg har på meg uansett. tror de fleste er der for å ha det gøy og ikke for å vise seg merkbart fram :)

-Rexina-

Endret av Rexina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingrid78

Jeg er rund og god, men går da allikevel i bikini. Til og med med appelsinhud. Hvorfor skal jeg ikke det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...