Gå til innhold

Går du i bikini selv om du har appelsinhud?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg går ikke i bikini i frykt for at noen skal se at jeg har cellulitter. Føler meg ikke vel da.. Så går alltid i strandkjole/skjørt el.. :forvirret: Jeg er slank, men har altså den dritten på lårene og rumpa. Går du i bikini på tross av faenskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg gjør det, går ikke i tanga da men.. Men liker ikke å henge på en strand hvor det er tjukkt av folk uansett, holder megpå litt rolige plasser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg har ikke appelsinhud, men skikkelig mage og er generelt litt overvektig. Går i bikini for det - synes alle har godt av å se uperfekte mennesker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Ja, hva skulle jeg ellers gå i? :tunge1: Jeg elsker å bade, så å være på stranden uten å bevege seg ut i vannet er uaktuelt, men jeg liker ikke å bade med klær på, så da har jeg vel strengt tatt ikke noe valg hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg da. Jeg ser ikke noen hensikt med å skjule kroppen min selvom den ikke er så ung og fast lengere :)

Skulle noen få spyfornemmelser av å se på cellulittene mine kan de finne noe annet å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Jeg går i det jeg vil jeg, appelsinhud og fett til tross.

Tåler ikke folk å se det er det dems eget problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg er på stranda først og fremst for å kose meg, og ikke for å ta meg ut så jeg gir f i de de appelsinbefengte skinkene mine, jeg er ikke alene om å ha dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg er på stranda først og fremst for å kose meg, og ikke for å ta meg ut så jeg gir f i de de appelsinbefengte skinkene mine, jeg er ikke alene om å ha dem :)

Skal vi se... det er vel heller sånn at ca 95% av alle kvinner har det, tynn eller feit eller noe midt i mellom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg. Hva ellers skal jeg bruke?

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg tror ikke jeg har appelsinhud? :klø:

Har så mye arr over hele meg at dersom folk kikket rart pga litt cellulitter, så værsågod :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får kvinnet meg opp så flyr omslagsskjørtet. Men det tar bittelitt tid. Er mye verre at jeg blir hummerrød bare jeg ser sol på værmeldingen - blodappelsin blir det vel kanskje da. Ikke søtt. Men det er fortsatt ingen som har spydd, og har jeg først kvinnet meg opp så tenker jeg ikke på det lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i bikini uansett, ja! Ser andre som har værre "skavanker" enn meg på stranda, så jeg gir blaffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker bikini uansett. Jeg har celullitter, men hva annet skal jeg bruke? De plager meg egentlig ikke heller. Om de plager andre får det være deres problem ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid en intensiv slanking og treningsperiode før bikinisesongen. Målet i år er minus fire- fem kg, og utrolig nok så forsvinner antydningene til appelsinhud da :) Bare vanskelig å hode det sånn resten av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke appelsinhud, men skikkelig mage og er generelt litt overvektig. Går i bikini for det - synes alle har godt av å se uperfekte mennesker. :)

Som om jeg skulle sagt det selv. Jeg ser på meg selv som en rollemodell for barn og fjortiser, selv om de nok ikke er enig med meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husk at solbrune cellulitter er mye finere enn bleike cellulitter :)

Så sol deg litt på verandaen først, eller ta noen timer solarium, da føler du deg mye bedre når du går på stranda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Jeg har heldigvis veldig lite av dette, men hadde jeg hatt det ville jeg sikkert brukt en strandkjole/sargong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Jeg passer bare på å finne en bikini som holder puppene på plass, så får appelsinene gjøre som de vil. ;)

Helt enig med LoisLane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller at det bare er meg som kan se dem i speilet hjemme! ;) Glemmer fort at kroppen ikke er perfekt når jeg er på stranden og koser meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...