Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Hanne67 skrev (8 timer siden):

Ungdom knytter penger opp til kjærlighet, og vil tenke at moren hans ikke bryr seg så mye om han siden hun gir så lite i forhold til faren. I tillegg bor han ikke hos henne lenger heller.

Enten vi liker det eller ei, så tenker mange ungdommer på denne måten. Og hvorfor gi så mange penger akkurat nå? 60.000,- er endel, og mer enn mange andre får vil jeg tro. 

Da har man som forelder gjort en slett jobb.

Anonymkode: 45dd1...d00

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for avsporinger, nedsette inlegg og brukerdebatt. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er absolutt på ingen måte memt som brifing. Er hardt tjente penger og eg kunne ikke vite hvor mye mor var tenkt å gi. Ho har arvet store summer så ho har større anledning til å gi store summer enn jeg har. 

Anonymkode: d5c45...8c7

Jo, det kunne du visst. Det kalles kommunikasjon, og en god far sørger for god kommunikasjon med mor, i stedet for å betale seg til kjærlighet fra barnet sitt. 

Jeg var i en konfirmasjon i helgen hvor foreldrene ikke har vært sammen på mange, mange år. Både mor og far har svelget sine kameler gjennom årene og har et fantastisk samarbeid den dag i dag. De ga gave til konfirmanten sammen, xx.xxx kroner på BSU "fra mamma og pappa". Her har også faren veldig god råd mtp jobben han har, og moren dårligere siden hun går på AAP, så jeg aner ikke om de ga halvparten hver eller så mye de klarte begge to. 

Anonymkode: 367f0...388

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts her. Jeg har ikke påpekt at hun er tafatt overfor han eller lillebroren.  Han er en oppvakt 15åring, så han ser selv hva som blir gjort..

Anonymkode: d5c45...8c7

Men legg nå dette bak deg da. Du virker selvrettferdig og egentlig litt usympatisk. Er det ikke bare  fint å få stelle i stand til fest da? 

Anonymkode: d366f...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...