Gå til innhold

Utmattelse og "medisinsk behandling"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen.. Haha, dette er egentlig litt pinlig, men pytt. Først nå har jeg oppdaget en aktivitetsplan på Mine sider på nav, der man skal fylle inn legetime, jobbrelaterte egenaktivitet etc. Det kan ha vært derfor veileder maste sånn om mangel på medisinsk behandling da ...? 🤦‍♀️🤣  Hittil har jeg i grunn bare sjekket sykemeldingene og sykepengesøknadene etc. Uff, kan ikke annet enn enn å le av meg selv. 🤣

Anonymkode: 652aa...d42

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 12.09):

Jeg ble utbrent for to år siden og er allerede på aap etter først et år som sykmeldt. Jeg har blitt utredet for alt mulig, gått til psykomotorisk fysio og gjennomgått et Arbeidsrettet rehabiliteringsprogram med fokus på blant annet trening og avspenning. Nå er det tid for dialogmøte med nav og arbeidsgiver igjen og begge lurer på hva legen mener er neste steg. Men legen sier bare som din at dette rtar tid, du må nøste opp i stressfaktorer og ta tiden til hjelp. Jeg lurer også på hva jeg skal si til nav og arbeidsgiver på møtet nå om noen uker... 

Anonymkode: 1947f...af6

Arbeidsgiver har jo strengt tatt ikke noe ansvar for deg lenger og kan avslutte arbeidsforholdet også med begrunnelse i sykdom når du har vært sykmeldt 1 år og på AAP et år. . Ikke så rart da at arbeidsgiver lurer på hva som er neste steg.

Anonymkode: bd7e1...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...