AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #61 Skrevet 10 timer siden Er du sikker på at det er ekskone? Kanskje hun ikke vet selv at hun er "skilt"? Eller skjuler de skilsmissen sin for familien? Uansett årsak, høres veldig rart ut. Hadde aldri funnet meg i at min kjæreste hadde delt seng med en eks... Synes han det er ok om du hadde delt seng med din eks? Anonymkode: 04aed...a10
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #62 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du har jo ikke ham heller, dessverre. 😖 Har du en venninne elle ør en hobby, en god kollega? Anonymkode: 81432...b4d Har dessverre ikke noen av delene🥺 ser at livet mitt er ganske stusslig.. har bygd alt rundt han, da jeg trodde det var han og meg… Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #63 Skrevet 10 timer siden God ide. De bruker sikkert prevensjon. Anonymkode: 3bc51...749
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #64 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har ikke barn med ekskona. Anonymkode: 00045...589 Ennå. Anonymkode: 3bc51...749 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #65 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har dessverre ikke noen av delene🥺 ser at livet mitt er ganske stusslig.. har bygd alt rundt han, da jeg trodde det var han og meg… Anonymkode: 00045...589 Du er ikke den første som har gjort det altså. Men familien din da? Eller få deg en hobby, gjør noe som gir mening - Meld deg som frivillig til noe hvis du har tid? Anonymkode: 81432...b4d 1
Mike Hawk Skrevet 10 timer siden #66 Skrevet 10 timer siden (endret) Velg deg selv og la han gå! Se på hans karakter foran hva du føler for han. Du er dessverre sammen med en veldig emosjonellt umoden mann. En person med en svak karakter kommer aldri til å behandle deg på den måten du fortjener. De kommer aldri til å lede med snillhet. De kommer heller ikke til å tilby deg følelsen av å være i et trygt forhold bygget av respekt. Hvis du fortsetter å spille dette "spillet" med han, så kommer du til å våkne 1år, 5år, 10år lenger ned i veien og innse at du fortsatt er i et forhold bestående av usikkerhet. Eneste forskjellen er at det da vil være 10 ganger vanskeligere å la han gå. Prioriter alltid en persons karakter over sjarm og tilknytning! Endret 10 timer siden av Mike Hawk 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #67 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har dessverre ikke noen av delene🥺 ser at livet mitt er ganske stusslig.. har bygd alt rundt han, da jeg trodde det var han og meg… Anonymkode: 00045...589 Hvor lenge har dere vært sammen? Kan det hende at han enda er sammen med eksen? Anonymkode: 5bcf1...487
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #68 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja flere ganger.. De har hatt sex i alle fall én gang mens vi har vært sammen.. riktig nok tidlig i forholdet vårt… men uansett 😭 Anonymkode: 00045...589 Dette må være tull… Anonymkode: f8687...f61
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #69 Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 8.05): Kjæresten min drar på tur med ekskona, og sover i samme seng. At de drar på tur er helt greit, men å sove i samme seng synes jeg ikke noe om. Er jeg helt på jordet her?? Anonymkode: 00045...589 De puler. Ikke vær naiv. Ingen oppegående mennesker sover i samme seng som eks. Dump den utro drittsekken og finn deg en som ikke er opphengt i eksen sin. Hva er galt med menn? Anonymkode: b9e28...2eb
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #70 Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er en virkelig problemstilling, og har skjedd flere ganger.. jeg har sagt at det ikke er innenfor, men får beskjed om at jeg overreagerer og bare må finne meg i det. Blir veldig lei meg.. Anonymkode: 00045...589 HVORFOR finner du deg i det? Bor du på gata og må ha denne kjæresten for å ikke sulte og fryse i hjel? Du bor i Norge i 2026. Du kan finne deg en jobb. Vil du ha sex, så plukker du med deg noen fra byen og koser deg. Eventuelt bruker noe i plast. INGEN i Norge i 2026 trenger å være sammen med en mann som ligger med eksen sin regelmessig OG gaslighter den nye kjæresten når hun protesterer. Anonymkode: b9e28...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #71 Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 8.05): Kjæresten min drar på tur med ekskona, og sover i samme seng. At de drar på tur er helt greit, men å sove i samme seng synes jeg ikke noe om. Er jeg helt på jordet her?? Anonymkode: 00045...589 Hadde jeg reist på tur med barna og eksen min, og det eneste stedet å sove var felles seng, hadde jeg lagt meg på gulvet hos ungene eller på plenen. Og i bilen hvis det er mulig. Anonymkode: 057b6...9e7
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #72 Skrevet 6 minutter siden Akkurat det hadde jeg ikke godtatt! Anonymkode: 32aaa...c21
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #73 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er en virkelig problemstilling, og har skjedd flere ganger.. jeg har sagt at det ikke er innenfor, men får beskjed om at jeg overreagerer og bare må finne meg i det. Blir veldig lei meg.. Anonymkode: 00045...589 Ikke bli lei deg, bli singel. Fy faen. Anonymkode: 057b6...9e7
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #74 Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han har ikke barn med ekskona. Anonymkode: 00045...589 Ooooook, gjør det slutt nå. Av en eller annen grunn trodde jeg det var barn involvert, for hvorfor skulle de ellers reise på tur sammen. Anonymkode: 057b6...9e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå