AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #21 Skrevet 9 timer siden Har du spurt om de har sex? Anonymkode: de1c6...7e1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #22 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har du spurt om de har sex? Anonymkode: de1c6...7e1 Han sier nei, så det må jeg tro han på.. men Jeg sliter fortsatt med at de skal ligge i en liten dobbelt seng sammen!! Dette er ett sted jeg også er med på besøk. Så jeg sover i den senga og vet at det er ikke en stor seng. Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #23 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en virkelig problemstilling, og har skjedd flere ganger.. jeg har sagt at det ikke er innenfor, men får beskjed om at jeg overreagerer og bare må finne meg i det. Blir veldig lei meg.. Anonymkode: 00045...589 Da er det forholdet ferdig. De knoller fremdeles og du finner deg enten i det, eller går fra han og finner en bede fyr. Anonymkode: 62df9...298 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #24 Skrevet 8 timer siden Har besøkt voksne barn samtidig som min eks. En av oss sover selvsagt på sofaen. Vi passer vanligvis på å ikke dra på besøk samtidig, men i foreks barnedåp var vi der begge to. Anonymkode: cb36b...166
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Skrevet 7 timer siden Hadde ikke godtatt dette nei, og gjort det slutt. Anonymkode: 7e180...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #26 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjæresten min drar på tur med ekskona, og sover i samme seng. At de drar på tur er helt greit, men å sove i samme seng synes jeg ikke noe om. Er jeg helt på jordet her?? Anonymkode: 00045...589 Det er sært🫣 at de tenker det er greit å dele seng er veldig spesielt. Anonymkode: 3565d...d19
Hulderen Skrevet 7 timer siden #27 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er en virkelig problemstilling, og har skjedd flere ganger.. jeg har sagt at det ikke er innenfor, men får beskjed om at jeg overreagerer og bare må finne meg i det. Blir veldig lei meg.. Anonymkode: 00045...589 Du kan ikke nekte dem å sove sammen, og han kan ikke nekte deg å forlate ham. Hvis det er viktigere for ham å dele seng med exen enn å være i forhold med deg, så er det bare å gå. Han respekterer deg ikke.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #28 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier nei, så det må jeg tro han på.. men Jeg sliter fortsatt med at de skal ligge i en liten dobbelt seng sammen!! Dette er ett sted jeg også er med på besøk. Så jeg sover i den senga og vet at det er ikke en stor seng. Anonymkode: 00045...589 Hvorfor må du tro han på det? Anonymkode: 5bcf1...487 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #29 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er en virkelig problemstilling, og har skjedd flere ganger.. jeg har sagt at det ikke er innenfor, men får beskjed om at jeg overreagerer og bare må finne meg i det. Blir veldig lei meg.. Anonymkode: 00045...589 Hvorfor finner du deg i dette? Har du muligens et mønster i å la deg behandles respektløst..? Du må sette grenser kjære deg 💔 Hvilken aldergruppe er barna? Anonymkode: 5bcf1...487 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #30 Skrevet 7 timer siden Har du noensinne tatt han i noen slags løgn tidligere? Hvor lenge har du kjent han? Anonymkode: 5bcf1...487
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #31 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor finner du deg i dette? Har du muligens et mønster i å la deg behandles respektløst..? Du må sette grenser kjære deg 💔 Hvilken aldergruppe er barna? Anonymkode: 5bcf1...487 De har ikke felles barn!! Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #32 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De har ikke felles barn!! Anonymkode: 00045...589 Jeg siktet til fyrens barn med ekskona. Anonymkode: 5bcf1...487
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #33 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg siktet til fyrens barn med ekskona. Anonymkode: 5bcf1...487 Oi, jeg ser du var TS som svarte meg nå. I alle dager. Du er svært naiv om du velger å tro på at de ikke har sex. Anonymkode: 5bcf1...487 6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #34 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er en virkelig problemstilling, og har skjedd flere ganger.. jeg har sagt at det ikke er innenfor, men får beskjed om at jeg overreagerer og bare må finne meg i det. Blir veldig lei meg.. Anonymkode: 00045...589 Gaslighter, denier… Det går ikke an altså. Si at du skal på sydentur og dele seng med en kjekk ung mann og sjekk reaksjonen. Anonymkode: 81432...b4d 3 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #35 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tro hva du vil.. er ett problem for meg Anonymkode: 00045...589 Så hvorfor lar du han få lov når det er et problem for deg? Du lar han jo få lov ved å fremdeles være sammen med han. De har forresten med 90-100% sikkerhet sex. Jeg gjorde det samme en gang og vi begynte å klå på hverandre før det hadde gått 10 sekunder. (Var ikke utro, var bare i samme seng som eks av praktiske grunner) Anonymkode: e256c...122 2
Vera Skrevet 7 timer siden #36 Skrevet 7 timer siden Syns han det er ok om du deler seng med din eks? 2 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #37 Skrevet 7 timer siden Jeg trodde virkelig at dette var kødd. Nei, jeg hadde ikke likt det. Da hadde det blitt en ex. Anonymkode: 6c15e...75d 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #38 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er ett sted jeg også er med på besøk. Så jeg sover i den senga og vet at det er ikke en stor seng. Anonymkode: 00045...589 Bli med du også. Anonymkode: c8adb...cb6
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #39 Skrevet 6 timer siden Her må man klarere litt. Skal det pules eller skal de bare sove? En vesentlig forskjell der, vil jeg tro. Anonymkode: 908d0...649
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #40 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvorfor finner du deg i dette? Har du muligens et mønster i å la deg behandles respektløst..? Du må sette grenser kjære deg 💔 Hvilken aldergruppe er barna? Anonymkode: 5bcf1...487 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har du noensinne tatt han i noen slags løgn tidligere? Hvor lenge har du kjent han? Anonymkode: 5bcf1...487 Ts? Anonymkode: 5bcf1...487
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå