AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Kjæresten min drar på tur med ekskona, og sover i samme seng. At de drar på tur er helt greit, men å sove i samme seng synes jeg ikke noe om. Er jeg helt på jordet her?? Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Nei du er ikke på jordet. DE er helt på jordet!!! Anonymkode: 9f8a0...4b3 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kjæresten min drar på tur med ekskona, og sover i samme seng. At de drar på tur er helt greit, men å sove i samme seng synes jeg ikke noe om. Er jeg helt på jordet her?? Anonymkode: 00045...589 Han der hadde jeg reklamert på og gitt tilbake til ekskona.. Anonymkode: f8687...f61 7 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Jeg ser på meg selv som rimelig rundt i kantene, men akkurat det der hadde jeg ikke akseptert... Hvorfor reiser de på tur sammen? Med felles barn? I så fall kan jeg skjønne at de vil gjøre noe sammen, og det er lurt, men å ligge i samme seng hadde vært for nært for meg som ny kjæreste.... Skjønner ikke at de vil det heller.... Man kan ha en fin, vennskapelig og avslappet tone men allikevel ikke dele seng! Anonymkode: 7ae44...4fa 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden DU bestemmer hva du synes er greit i et forhold. HAN synes selvsagt det er ok, men tenker nok flesteparten er enig med deg her. Jeg hadde ikke akseptert dette. Anonymkode: 2dcc1...bba 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten min drar på tur med ekskona, og sover i samme seng. At de drar på tur er helt greit, men å sove i samme seng synes jeg ikke noe om. Er jeg helt på jordet her?? Anonymkode: 00045...589 Da dette skjedde oss hadde vi bestilt hotellrom til oss fire. Far sov på "barneseng"/sofa og jeg sov med et av ungene i dobbelsengen. husker ikke hvor minstemann sov, men eksen og jeg sov ihvertfall ikke sammen i samme seng selv om vi delte rom alle fire. Anonymkode: 2da45...95c
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Eh, siden jeg og eks ikke har nye så hender det vi gjør ting felles med ungene fordi de synes det er stas. Ett par anledninger har innebåret overnatting, men da har vi da selvsagt hvert vårt soverom som alle andre ikke kjærester. Fullstendig unaturlig å dele rom, langt mindre seng. Jeg ville synes det var viktig å avklare disse tingene med ny om en av oss skulle få det og jeg hadde fullstendig akseptert om hans nye fant overnatting utfordrende selv med hver sine rom så dette er jo bare sykt langt utenfor alt normalt Anonymkode: 7f8ae...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Jeg har store problemer med å tro at dette er en virkelig problemstilling. Om det er det - da mener du vel at din akkurat-blitt-eks vil sove i sin ekskones seng på tur? Anonymkode: 61c2e...63e 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eh, siden jeg og eks ikke har nye så hender det vi gjør ting felles med ungene fordi de synes det er stas. Ett par anledninger har innebåret overnatting, men da har vi da selvsagt hvert vårt soverom som alle andre ikke kjærester. Fullstendig unaturlig å dele rom, langt mindre seng. Jeg ville synes det var viktig å avklare disse tingene med ny om en av oss skulle få det og jeg hadde fullstendig akseptert om hans nye fant overnatting utfordrende selv med hver sine rom så dette er jo bare sykt langt utenfor alt normalt Anonymkode: 7f8ae...ae7 Det er ikke barn i bildet som skal sove med de… Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eh, siden jeg og eks ikke har nye så hender det vi gjør ting felles med ungene fordi de synes det er stas. Ett par anledninger har innebåret overnatting, men da har vi da selvsagt hvert vårt soverom som alle andre ikke kjærester. Fullstendig unaturlig å dele rom, langt mindre seng. Jeg ville synes det var viktig å avklare disse tingene med ny om en av oss skulle få det og jeg hadde fullstendig akseptert om hans nye fant overnatting utfordrende selv med hver sine rom så dette er jo bare sykt langt utenfor alt normalt Anonymkode: 7f8ae...ae7 Det er ikke barn som de skal sove med, kunn de to voksne på ett rom, i samme seng!! Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke barn som de skal sove med, kunn de to voksne på ett rom, i samme seng!! Anonymkode: 00045...589 Hvorfor? Anonymkode: 5bcf1...487 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke barn som de skal sove med, kunn de to voksne på ett rom, i samme seng!! Anonymkode: 00045...589 😂dette må jo være kødd? eller så tror jeg du bør regne med at du er eksen og den aktuelle eksen her er nåværende eller? Anonymkode: 7f8ae...ae7 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har store problemer med å tro at dette er en virkelig problemstilling. Om det er det - da mener du vel at din akkurat-blitt-eks vil sove i sin ekskones seng på tur? Anonymkode: 61c2e...63e Det er en virkelig problemstilling, og har skjedd flere ganger.. jeg har sagt at det ikke er innenfor, men får beskjed om at jeg overreagerer og bare må finne meg i det. Blir veldig lei meg.. Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han der hadde jeg reklamert på og gitt tilbake til ekskona.. Anonymkode: f8687...f61 Jeg også. Håper på åpent kjøp og pengene i retur. Anonymkode: 82864...c0f 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er en virkelig problemstilling, og har skjedd flere ganger.. jeg har sagt at det ikke er innenfor, men får beskjed om at jeg overreagerer og bare må finne meg i det. Blir veldig lei meg.. Anonymkode: 00045...589 Lukter trolling.... Anonymkode: 82864...c0f 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: 5bcf1...487 De skal besøke noen… Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lukter trolling.... Anonymkode: 82864...c0f Tro hva du vil.. er ett problem for meg Anonymkode: 00045...589
Gogglebox Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Det er i hvert fall ikke du som overreagerer. At han i det hele tatt finner på å si at det er du som er problemet. Dette ville ikke jeg funnet meg i hvis jeg var deg. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tro hva du vil.. er ett problem for meg Anonymkode: 00045...589 Du velger jo dette problemet helt selv. Og du velger problemet velkommen hver eneste gang det skjer. Kanskje på tide å spørre deg selv om hvorfor du velger å bli behandlet så dårlig? Det er bare å kutte ham ut av livet ditt. En som stadig "sover" i samme seng med ekskona er ikke din kjærest. Det er en mann som utnytter deg for sex og/eller annet. Send ham en melding "Det er slutt mellom oss. Kos deg videre med kona!" Og så blokkerer du ham på alt av sosiale medier og telefon, ikke åpne døra om han tar kontakt med deg, ikke snakk med ham igjen. Problem solved! Anonymkode: 61c2e...63e 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden Han hadde jeg dumpet. Det er selvfølgelig ikke greit. Du er ei dørmatte hvis du godtar dette. Jeg tenker at når han viser så lite respekt og hensyn til deg, så er sjansen stor for at de gjør mer enn bare å sove sammen. Anonymkode: 1bc4c...24d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå