AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #41 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts? Anonymkode: 5bcf1...487 Ja flere ganger.. De har hatt sex i alle fall én gang mens vi har vært sammen.. riktig nok tidlig i forholdet vårt… men uansett 😭 Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #42 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg siktet til fyrens barn med ekskona. Anonymkode: 5bcf1...487 Han har ikke barn med ekskona. Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #43 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Bli med du også. Anonymkode: c8adb...cb6 Det kan du være sikker på at ekskona IKKE vil!!! Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #44 Skrevet 15 timer siden Du får finne deg en ny fyr heller. Anonymkode: 2dd07...eee 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #45 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja flere ganger.. De har hatt sex i alle fall én gang mens vi har vært sammen.. riktig nok tidlig i forholdet vårt… men uansett 😭 Anonymkode: 00045...589 Og hvorfor er du sammen med en som fortsatt har et seksuelt forhold til eksen? Jeg hadde gitt han beskjed at 3 er 1 for mye i et forhold. Og siden han da tydeligvis prioriterer eksen fremfor meg, så er jeg ute. Så får han kose seg så mye han bare vil med henne. Fatter ikke hvorfor du lar han tråkke på deg på den måten? Anonymkode: 94ac2...775 5 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #46 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten min drar på tur med ekskona, og sover i samme seng. At de drar på tur er helt greit, men å sove i samme seng synes jeg ikke noe om. Er jeg helt på jordet her?? Anonymkode: 00045...589 Hvor greit han synes det egentlig er, finner du den dagen du booker hotell og sier du har tilbragt natten med en gammel flamme. Det ville jeg gjort. Og så hadde jeg bare sagt "såååå du synes ikke det var greit? Beklager, men har du spaltet personlighet? For jeg husker nemlig utmerket godt at dette var heeeeelt greit for deg i går. Er du psykisk syk eller lider du bare av ekstrem dobbeltmoral?" Personlig ville det vært over fra min side den dagen min partner sover med noen. Og jeg er ikkemonogam, så sex er innafor I min bok. Nå er det kun dere to so bestemmer hva som er greit. Men en fin leveregel som vi har er at det" strengeste" bestemmer. Dvs at den med lavest toleranse for noe, bestemmer den tingen. Kos deg på spadag og hotell. Det er det minste du bør unne deg. Anonymkode: b057b...c67 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #47 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja flere ganger.. De har hatt sex i alle fall én gang mens vi har vært sammen.. riktig nok tidlig i forholdet vårt… men uansett 😭 Anonymkode: 00045...589 Har du snakket direkte med henne? Men altså selvsagt har disse sex fremdeles. Hvorfor skal de reise bort sammen? Det må vøre en unnskyldning av noe slag? Anonymkode: 5bcf1...487 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #48 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja flere ganger.. De har hatt sex i alle fall én gang mens vi har vært sammen.. riktig nok tidlig i forholdet vårt… men uansett 😭 Anonymkode: 00045...589 Hvorfor i all verden er du fortsatt sammen med den fyren? Han har helt sikkert sex med henne om de deler seng. Anonymkode: 6c15e...75d 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #49 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjæresten min drar på tur med ekskona, og sover i samme seng. At de drar på tur er helt greit, men å sove i samme seng synes jeg ikke noe om. Er jeg helt på jordet her?? Anonymkode: 00045...589 Atte???? Anonymkode: 4c126...537
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #50 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor i all verden er du fortsatt sammen med den fyren? Han har helt sikkert sex med henne om de deler seng. Anonymkode: 6c15e...75d Huff, ser hvor galt det høres ut når jeg leser det.. men jeg har ingen andre enn han. Det som er så vanskelig..😥 Anonymkode: 00045...589
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #52 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Huff, ser hvor galt det høres ut når jeg leser det.. men jeg har ingen andre enn han. Det som er så vanskelig..😥 Anonymkode: 00045...589 Men du kan jo ikke stole på han når han lå med sin ex etter at dere ble sammen. Og hvorfor i all verden skal han på tur sammen med henne når de ikke har barn sammen en gang? Du finner deg helt sikkert en som er bedre, du må ikke tenke at du ikke har andre. Er nesten bedre med ingen enn en sånn fyr. Anonymkode: 6c15e...75d 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #53 Skrevet 12 timer siden At du gidder 😮 Selvfølgelig har de sex, hvorfor skulle de ellers reise på tur sammen og sove i samme seng? Du er ekstremt naiv her TS. Det bedre å være alene enn å være sammen med en fyr som behandler deg som dritt under skoen. Anonymkode: bfc0b...1e4 2 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #54 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Huff, ser hvor galt det høres ut når jeg leser det.. men jeg har ingen andre enn han. Det som er så vanskelig..😥 Anonymkode: 00045...589 Du har mindre med ham enn du vil ha uten ham! Du blir psyket ned av den drittsekken der. Bruk tiden han nå skal være borte. Send en melding til ham med det samme han har dratt, si at det er slutt og be ham aldri kontakte deg igjen. Blokker ham overalt. Bestill deg en time til legen. Delta i frivillig arbeid der du bor, der er det ofte veldig trivelige folk, og du får nye venner som vil være langt mer å stole på en den drittsekken. Kutt ham helt ut av livet ditt, for pr. nå er han en snylter som suger all livskraft ut av deg, fordi han utnytter deg, har ingen respekt for deg, ingen kjærlighet for deg. Kutt ham ut, og du vil - om du også søker hjelp via lege/kommune og du jobber for å få et nettverk - bli langt rikere personlig enn du er med ham nå. Nå stjeler han din energi, din selvrespekt, din livsvilje! Og da går du konstant i minus, for du vet du ikke kan stole på ham! Kutt ham ut - blokker ham! Og bestill legetime og meld deg inn i noe frivillig arbeid der du bor! ❤️ Anonymkode: 61c2e...63e 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #55 Skrevet 12 timer siden Hvorfor er du sammen med denne fyren? Hvorfor skal han på tur med en eks han ikke har barn med en gang? Hvorfor skal de absolutt dele seng? Jeg deler seng med en eks innimellom. Vi har sex flere ganger i mnd. De andre eksene mine kunne jeg aldri ha delt seng med. Ikke en gang barnas far. Da måtte vi hatt hvert vårt soverom hvis vi skal på tur med barna. Og ingen av oss har nye kjærester. Anonymkode: ad4fa...844 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #56 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Huff, ser hvor galt det høres ut når jeg leser det.. men jeg har ingen andre enn han. Det som er så vanskelig..😥 Anonymkode: 00045...589 Heller alene enn med et sånt søppelmenneske. Anonymkode: 62df9...298 1 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #57 Skrevet 12 timer siden Eh, er du sikker på at dette er eksen hans, og at ikke du er elskerinnen...? Anonymkode: 8db5c...4eb 7
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #58 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Huff, ser hvor galt det høres ut når jeg leser det.. men jeg har ingen andre enn han. Det som er så vanskelig..😥 Anonymkode: 00045...589 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja flere ganger.. De har hatt sex i alle fall én gang mens vi har vært sammen.. riktig nok tidlig i forholdet vårt… men uansett 😭 Anonymkode: 00045...589 Han var utro mot deg i starten av forholdet deres - med eksen sin. Og han fortsetter å dra på turer og dele seng med eksen sin. Han vet at du ikke har andre - du har godtatt tidligere utroskap - og med dette så har han klarsignal på at hans oppførsel er greit. Du går ikke fra ham uansett. Han respekterer deg ikke i det hele tatt, og hadde garantert ikke akseptert dette av deg. Og det at eksen hans ikke hadde godtatt at du ble med, det sier mye om hva de driver med. Du fortjener bedre og vil finne noen andre. Bare kom deg vekk fra han først, og ha troa på at du fortjener en som elsker deg. Anonymkode: 8ac21...4c8 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #59 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff, ser hvor galt det høres ut når jeg leser det.. men jeg har ingen andre enn han. Det som er så vanskelig..😥 Anonymkode: 00045...589 Du har jo ikke ham heller, dessverre. 😖 Har du en venninne elle ør en hobby, en god kollega? Anonymkode: 81432...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #60 Skrevet 11 timer siden Så det er galt for menn å ligge i samme seng som veninner, men helt greit for kvinner? Rart det her. Anonymkode: 9e80c...4f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå