Gå til innhold

Tid for serox' sitt fjas igjen! :D

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

hihi... er den ikke søt?

Wow. jøss.

jeg har telefonnummeret til min far nå. og jeg vet ikke hva jeg skal med det. ei heller hvorfor jeg skaffet det.

Jeg hater mannen, og alt han har gjort mot familien min! jeg hater det fakta at han skudde mamma ut i kulden fordi hun ikke tok abort. jeg husker da han plutselig kom inn i livet mitt da jeg var tolv, og forsvant like fort igjen. jeg husker gyset hver gang han prøvde å ta på meg.

og nå sitter jeg her med det jævla telefonnummeret hans foran meg, og aner ikke hva som fikk meg inn på tanken eigang!

jeg kommer ikke til å ta kontakt.

og hvis jeg så gjorde, ville det blitt noe som "hei din stinkende dritt, det er dattera di her. dattera som du ikke vil vite av! javel, hører du har fått kols. så syyynd.. haha"

jepp.

dette blir nok en hit hos psykologen min neste gang ja! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy

Heia treningsjenta :ler:

Uff! Ja hva skal du med det nummeret? Tenk litt mere på det, så kanskje det ene eller det andre føles riktig. Håper du har en fin natt og en strålende dag i morra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal litt til å drive en nettbutikk, ja.

Det er vel ikke lett å være hest heller når det er så varmt som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#
hihi... er den ikke søt?

Wow. jøss.

jeg har telefonnummeret til min far nå. og jeg vet ikke hva jeg skal med det. ei heller hvorfor jeg skaffet det.

Jeg hater mannen, og alt han har gjort mot familien min! jeg hater det fakta at han skudde mamma ut i kulden fordi hun ikke tok abort. jeg husker da han plutselig kom inn i livet mitt da jeg var tolv, og forsvant like fort igjen. jeg husker gyset hver gang han prøvde å ta på meg.

og nå sitter jeg her med det jævla telefonnummeret hans foran meg, og aner ikke hva som fikk meg inn på tanken eigang!

jeg kommer ikke til å ta kontakt.

og hvis jeg så gjorde, ville det blitt noe som "hei din stinkende dritt, det er dattera di her. dattera som du ikke vil vite av! javel, hører du har fått kols. så syyynd.. haha"

jepp.

dette blir nok en hit hos psykologen min neste gang ja! :roll:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Da var jeg tilbake fra "ferien" ;)

Henger meg på andre her jeg- jeg vil også ha hest!! :sur: En evighet siden jeg har ridd, må prøve å få lurt med meg noen snart nå! ;)

Hm ... trist at du har et så dårlig forhold til faren din. Skjønner ikke at det går ann å gjøre som han gjorde jeg ... slike mennesker gjør meg så sint! :frustrert:

Huff, nei- ikke tenk noe mer på det du. Iallfall ikke la han ødelegge dagen din ...

Ha en fin mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

WEEEH! I'm back!!!! HAr hatt ei knallgøy uke, med to økter ridning hver dag, og bare morro!! :D Jeg har ført dagene opp på hestemarkedsia mi, så legger inn innleggene her etterpå... sitter og venter på hovslageren nå, de to islandske gutta er noen vimehuer!!! :frustrert::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyyyy ;D Vil du finne på noe i morra kanskjeee?

Etter tanta mi har godt så klart. Jeg rømmer huset i dag, dette er helt for jævlig (les på barn og familieforumet) Hun graver og spør om deg også, det skrev jeg der! Helvete jeg orker ikdfkgjskjdfgjksbdfgjbsdjkfg FØKKFAEN :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

jeg er i lyngdal-hjemme, hehehe... men kommer bortover en dag snart igjen ;)

FAEN I HELVETE jeg ser rødt akkurat nå! krangel med gubben! fordi jeg tilfeldigvis er i elendig humør pga

*hovslagere som er late og udugelie, og som ikke kommer når de sier de skal komme og gir dermed faen i at hesten min står med tre sko og har gjort det i to uker fordi de ikke gidder dra rassen sin bort!!! :frustrert:

*fordi jeg har ei helvetes bunke med regninger på 6000, og 61 kroner på kontoen!!

*fordi jeg er trøtt og sliten og lett irritabel fordi jeg har så vondt i kroppen at jeg ikke fikk sove i natt

*fordi jeg aldri får gjort ferdig dette huset fordi vi aldri får tatt turen til ikea som jeg har gledet meg til i ukesvis

*fordi stallen enda ikke er begynt skikkelig på, og august snart er ferdig

*fordi jeg ramlet av hesten og fikk meg en skrekk over å hoppe igjen, nå som jeg hoppet 80cm med god margin :(

*fordi det regner

*fordi jeg er sulten

*og så blir jeg enda surere når gubben blir sur fordi jeg er sur, for hvis det er slikt stort problem, er det ikke bare da å overse det, og ikke tro at det er noe galt i forholdet, BAHABAHABAHJAHABH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann :)

Uff, kjedelig med en så dårlig dag ... Og ekstra kjedelig å krangle med kjæresten ...

Forhåpentligvis går det dårlige humøret snart over, og dere blir venner igjen vet du :)

Håper du får en bedre dag imorgen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest seroxata

Hei hei, og takk for hilsner :) humøret i dag har vært ubeskrivelig rart, det er som om jeg er noen helt andre enn gode gamle june for tida... :tristbla: humøret mitt varierer så fort!! i går kveld, så var jeg skikkelig nedfor, måtte bare legge meg, for ville bare grine..

og når jeg våknet i dag, var jeg ganske blid, gubben stod opp, og smilte mot meg, jeg smilte igjen, og alt føltes normalt igjen..

så står jeg opp.

Og alt av negative tanker kommer ramlende inn!!

*"tenk om gubben dør, herregud, nei, det orker jeg ikke"

*"tenk om familien min dør, herregud, er nødt til å ringe de straks!!"

*"blir dette huset noensinne ferdig???? hvor skal jeg begynne, helvete, helvete helvete"

*"stallen da?? hva med den? det er jo så mye som skal gjøres, blir den ferdig??"

*"er ikke gubben glad i meg lenger? han virker så trist! er det jeg som gjør han trisT? jeg vil ikke han skal være trist"

*"hva med hestene? er jeg god nok eier for de? hvordan vil de trives? kommer jeg til å trene de ordentlig fremover?"

*"har jeg egentlig noen venner i det hele tatt, eller er jeg overflødig og bare i veien? er jeg erstatning for folk?"

*"buhu, jeg savner hortemo litt og, og være nærme familien, men kunne aldri flyttet tilbake pga gubben, for jeg vil være med han og hele tida"

osv.....

er det rart hodet mitt går alle veier? og jaaada, jeg må jo vri alt mest mulig negativt også, kommer ikke på tale at jeg skal klare å være litt positiv... sukk.

føler jeg bare maser, klager og er i veien, og juhu, her snakker vi selvtillit på topp kan man si! :roll:

Jeg stresser for mye med alt!! daglig bekymret for døden, og er redd for å knytte meg til folk fordi jeg er vant til at de før eller siden svikter, og velger nye venner... dårlig erfaring fra oppveksten kalles det..

KAN JEG BARE STRESSE NED OG NYTE LIVET LITT!!!! :frustrert:

sånn. dagens utblåsning.

over til noe hyggeligere :)

Mokka kom med Lukkys lilje i går kveld, og det skapte stort oppstyr der nede, hehe!!

hestene tok avgårde i fullt firsprang, opp og ned og skjente gjennom svingene! haha, var så gøy å se på!!

Nå står Walkover, fantasy, godlin, elnett og lilje der altså.. inntil videre.. Godlin blir hentet denne uka...

har kommet igang med stallbygging og nå, så kanskje vi faktisk har en sjanse til å bli ferdig med den innen august er ferdig :)

Var nede og sjekket til hestene istad, det øøøøste nemlig ned, så jeg ville bare se at de hadde det greit!

Før jeg hadde gått tre skritt var jeg klissblaut, himmelen hadde virkelig åpna seg :O

Kommer ned, ser nesten ingenting pga regn, går helt til enden av jordet, roter mellom trærene, og...

tada... igjen! de rampene har revet ned gjerdet, og gått sin vei..

kaver meg gjennom store stikkebusker og kratt, for jeg ser nemlig beina til hestene på den andre siden! men mens jeg kaver og sliter, forsvinner de, og når jeg endelig er på andre sida treffer jeg ei... KU!???

hvor var hestene??

Må bare snu, kave meg tilbake, og tilbake igjen... ingen tegn til hestene noen plass, så jeg ringer leiv og sier at hestene er løse..

men neeeida, de stod jo på det lille jordet med veien di!

høh...

Så de må ha en plass der oppe de går over! men jeg fant den ikke! for gjerdet er helt, og det er store skråninger rundt der.. eneste er at de må ha hoppa over :P

Men jeg skjønner null!

ikke første gang de sniker seg ut da, men de kommer alltid tilbake igjen, så de trives jo tydeligvis...

hmm...

rare dyrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

forøvrig, liten oppdatering fra ukeskurset på epona ;)

sikkert lite interressant for dere som ikek liker hester, moahahaha

7.8.2006:

Første dagen av kurset på epona! :)

Cindy, mokka og jeg kom dit i åtte tida på morraen, ganske trøtte etter å ha kjaset hele natta :D

De andre på kurset var kjempekoselige! og instuktøren var knallherlig :)

Første timen red jeg ei stor hoppe som het miss almea.. men det funket litt dårlig, hoho...

hun var hard å holde, og litt for mye hest for meg, høhø.... etter timen hadde jeg masse vannblemmer og aua armer!

Så jeg fikk ny hest. eller, rettere sagt, en ponni :) En flekkete hollandsk sportsponni som het Nick W. en liten hingstebass... Skikkelig tøff altså :P

Og dæven så tøff han var å ri!! *glis*

Vi hadde sprang på andre timen, og han tok helt av, fløy over hindrene og skikkelig viste seg!

Fikk beskjed om å holde igjen, så han ikke tok hele kombinasjonen i ett hopp, haha!

Falt pladask, kan man si....

:O

8.8.2006:

skal vi sjå....

startet dagen tidlig igjen, vi har første timen klokka ni på morgenen....

Red dressur, var helt gjennomsvett etterpå!! får jobbet litt der ja.... og så så støle og stive vi var! ikke akkurat i toppform for å si det sånn..

Drev på med serpentiner, sjenkelvikninger og slikt.. veldig gøy!

Andre timen hadde vi sprang igjen, og i dag var det mye enklere å ha kontroll på Nick. Han spretter godt da, men :D følte ikke vi durte avgårde som en moped på speed :D

Etter timene dro cindy, mokka og jeg for å bade.... hadde flaks og var heelt alene i vannet, hirrhirr.. enda godt sikkert, for ingen hadde badetøy nemlig :P

9.8.2006:

Lilje hadde fått en stor øm klump etter salgjorden, så Mokka fikk prøve den berømte miss almea i dag... hun merket det ganske så godt i hendene hun og, for å si det sånn... de hadde noen ganske ville hopp, hehe...

holdt på å kræsje i cindy og monopoly ei gang, iiik!!

:O

Cindy har sitt å jobbe med for å få monopoly i form, hihih.. sigri var litt "slem" og satte henne til å trene han opp igjen etter at han har hatt ferie...

Hadde sprang i første timen i dag, øvde oss på kordinering og slikt, og hoppet i åttetall..

Nick var i form som alltid, men nå begynner vi å kjenne hverandre, så det går bare bedre og bedre..

dumme hesten som er så dyr :( jeg har ikke råd til 70000 for den gullklumpen.. sukk...

Hadde sigri rui i dressurtimen i dag, og jeg fikk et par tips jeg hadde godt av ;D

Var himla trøtte på kvelden, så vi sovna ganske tidlig til oss å være :P

10.8.2006:

Hadde sprang i første timen i dag, woho! Fikk hoppe høyere i dag, så vesle nick og jeg kom oss over 70cm.. ikke så høyt egentlig, men nick er drittlei av å hoppe høyt etter å ha blitt hoppet for mye med tidligere...

men kjente i det minste at vi lettet i dag :D

red tre hindre etter hverandre, og i dag var jeg veldig fornøyd med både meg og nick, hoho...

Og i morra skal vi hoppe bane *gliiiis*

Hadde voltige på ettermiddagen, HAHAHA!!

det er vel noe av det morsomste jeg har vært med på på lenge!! Alle på gruppa styrte og stelte, vi skulle hoppe opp fra sida, ta jorda rundt i trav, stå på hodet, stå fane, hoppe bukk oppå hesten og hoppe på to og to.

for å si det kort, noen ganger klarte vi oss nogenlunde, og andre ganger... muhahahaha!!!

STakkar ponnien vi brukte, han var så tålmodig stakkar...

hehe...

da vi skulle hoppe bukk, klarte jeg å hoppe rett i rompa hans ei gang.. og fikk til slutt hoppet/kavet meg oppå...

og da jeg og cindy skulle ri begge to på ei gang, så holdt jeg på å dra ho av, før jeg lå over rompa og ikke klarte bevege meg..

og sånt.

en måtte nesten vært der, høhøh....

Snakket med lene etterpå, om å få ta privattimer med walkover der fremover, samt noen helgekurs..

så kanskje vi får lært oss noe, heeeheee..

sitter studd med kyllingfilet her nå... ingen orker gjøre så mye... :D

12.8.2006:

nå har jeg kommet hjem fra ukeskurset... litt kjipt, kunne godt hatt ei uke til!

I går gikk det unna, kan man si... :P

Hadde dressur første timen, gikk nogenlunde bra, men var en sinnsyk tung time, stønn! kondis, kondis!!

Senere på dagen bygget vi banen, og salte opp..

da vi begynte timen merket jeg at nick var helt tjohei i humøret, han prøvde å dra seg unna bommene og kjeglene, og virket rett og slett drittlei!

men han hoppet fint i varminga, akkurat som før.. han var bare helt i hundre etter hvert hinder, så jeg måtte nesten ligge på ryggen hans for å få stoppet han, haha!

men så gikk alt galt, høhø.... det ble min tur, og første hinder gikk helt glatt! så kom andre, og vi hadde god fart, og jeg slappet kanskje litt vel mye av, for plutselig suste jeg gjennom lufta uten hest!

ifølge cindy og mokka hadde jeg sust med helt stive bein, og rett kropp, tatt salto, og PANG! "skikkelig kult syn" fikk jeg høre senere, haha..

satt meg opp, sa "oisann", og hoppet på igjen... så prøvde jeg på nytt da...

men jeg hadde mistet litt av piffen, så igjen stoppet han. men denne gangen skled jeg i saaakte film! problemet med nick er at halsen hans ikke er så lang, så det gikk som det måtte gå.

Og tror dere ikke jeg landet på bommene?? ÅÅ joda, så det sang! og det var j**** vondt!!

så jeg begynte å hylgrine, doh.

Lene kom løpende bort, og spurte om det gikk bra, og jeg hulket bare "jeg vet ikke buuuhuuu"

cindy trodde jeg hadde brukket armen, for jeg landet skjevt med den, så ho satt stille og avventet signal om armen hang, hihi!

Hadde fått meg et skikkelig smell merket jeg.. jaja. opp igjen...

jeg slapp å ta hele banen, men måtte over hindre noen ganger, så jeg ikke skulle få skrekken.

så fikk jeg likevel rosett, tross alt, jeg hadde jo gjort et godt forsøk, og hatt stil over fallene, som lene sa :O

Så i dag er jeg lemster så det holder, kan ikke ligge på rygg eller den ene sida, så jeg sov elendig :( og kommer til å bli blå over halve ryggen, og halve rompa :( typisk!

Var nede hos hestene mine i dag, så herlig å se de igjen!! :D:D Merket savnet etter de denne uka.

og ikke minst, godt å se gubben min igjen, heehee ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blåse på rompa* ;)

Jeg blir like misunnelig hver gang jeg kommer inn her jeg. Skulle likt å ha littegrann av livet ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
*blåse på rompa*  ;)

Jeg blir like misunnelig hver gang jeg kommer inn her jeg. Skulle likt å ha littegrann av livet ditt...

:hoho: huff, nå lo jeg ;D for livet mitt er ikke noe å hige etter altså ;) avogtil er jeg så møkkings lei megselv at jeg har lyst til å dra ut rompehårene mine med ei glovarm tang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...