Gå til innhold

Tid for serox' sitt fjas igjen! :D

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Heldige du som driver med hester! :-)

Hehe, bra å se noen få drive med da man drømte om hesthesthest som barn...(selv om jeg ble ridelærer/stallmedarbeider en stund selv...som min ridelærer sa aldri kom til å kunne være et yrke, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

wuhu, flørting og koselige hilsner :D:D herlilcht å komme heimatt til ;)

Har vært en knallartig dag :D

Mokka, cindy og jeg skulle egentlig jobbe litt i stallen i dag, men pga mangel på materialer, så var det lite vi kunne gjøre..

så vi salte likegodt opp hestene, og tok en laaaaaang tur :P Cindy lånte walkie, så hadde jeg fantasy....

Tror aldri hestene mine har vært på så lange turer før :D vi skrittet nesten hele tida da, siden de ikke er trent opp etter beitet..

red langs hovedveier, forbi gravemaskiner, trailere, store busser, og det gikk så flott at!

var over alle hauger i lyngdal, red til bringsfjorden(??), videre der, inn på noen skikkelig fine stier, og over jorder, og var på epleslang :P

Hele turen tok ca fire timer, sola skinte, og vi hadde stoppepauser med eplespising, tihi :)

og i kveld har jeg stooore gnagsår på mine rumpeballer, aaaau!!! og i morra skal vi ri for sigrid.. haha, kommer til å bli morro med mine ømme baller :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det blir jo en diiger stall! :)

Eller, den ser stor ut for meg iallefall, som egentlig ikke har peiling på sånt. :ler: Men den blir veldig fin, det kan jeg si med sikkerhet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest seroxata

HYYYYYYYL :D så mange som har vært innom her!! så koselig!!!! Og heihei til alle nye her inne :) weeheey, så gøy med hilsner ;D

Har vært på farta i hele dag! våkna av den gøye alarmen min klokka ni i dag, og var særdeles lite lysten på å humpe ut av senga....

Mokka og cindy kom rett før halv elleve, og så dro vi innover til Epona!

Sigrid hadde gitt meg Molly i dag, ei skjønn hoppe som jeg har hatt lyst til å ri ei stund nå...Og Cindy fikk ri Solid, siden hun tenker på å kjøpe han :)

mokka tok bilder i dag, for ho skulle ikke ri...

Som vanlig fikk jeg jobbet skikkelig på timen, du slarver ikke for sigrid nei! :ler:

men var skikkelig morro, særlig siden jeg følte at jeg faktisk fikk litt til i dag! :hoppe:

Molly var knallgod!særlig i galopp, jeg bare fløt med, og storkoste meg! Spurte sigrid om jeg kunne ri ho neste onsdag og, heeheee.... da jeg sa jeg likte henne, sa sigrid bare :"ja, dere har litt samme mentalitet" :tunge1: ikke at jeg helt forstod hva ho mente, men :D

etter timen dro vi til hooks en tur. i dag fikk jeg raska med meg dette:

*verdens tøffeste regndekken: nytt produkt, brunt med psycho farger i sirkler :P

*blått softshell regndekken

*halebeskytter

*foret ridebukse

*dressurpisk

*teddypus

Me love spending money on konto.... ulp!

:reise: videre til AGR, der cindy skulle prøveri en hest... flakset innom horze butikken og likegodt, fant meg helskinnsridebukser til firehundre kroner!

Alibaba, hesten cindy prøvde, var helskjønn!! jeg falt iallefall totalt for den digre klumpen!! han gikk fint og, var allsidig den hesten der ja ;D

cindy hadde jo egentlig alt bestemt seg for solid, så ho virka litt skrekkslagen da ho fant ut at ho likte alibaba og veldig godt!! snakker om dilemma...

hele veien tilbake satt ho og vurderte frem og tilbake, og da jeg sa hadet til de da vi kom hjem, grublet hun fortsatt som en gal... dakar... hehe.. luksusproblem ;)

dessuten var stallen så godt som ferdig oppsatt, og sånt er jo iallefall herlig å komme hjem til!! haah!

må ta bilder i morra!

og det var vel egentlig det jeg har å fortelle for dagen. mye hest! høhø

post-5418-1157576463.jpg

post-5418-1157576498.jpg

post-5418-1157576523.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...