Babyface Skrevet 29. mai #81 Skrevet 29. mai Den avhørsseansen var tam. Og ingen negative konsekvenser, ei heller mot Løke som gikk inn for å være frekk i munnen. 1
Babyface Skrevet 7. juni #82 Skrevet 7. juni Helt greit at Hedlund gikk nå, det var mye utidig kverulering og surmuling. Slo meg at hun og Meek er temmelig like og at det må være et veldig slitsomt forhold. Løke har blitt bedre.
Sol79 Skrevet 7. juni #83 Skrevet 7. juni Babyface skrev (4 timer siden): Helt greit at Hedlund gikk nå, det var mye utidig kverulering og surmuling. Slo meg at hun og Meek er temmelig like og at det må være et veldig slitsomt forhold. Løke har blitt bedre. Haha, tenkte akkurat det samme. Må være vanvittig kjipt hjemme hos de når det er dårlig stemning.
Perine Skrevet 11. juni #84 Skrevet 11. juni Tenk at noen klarte å gjennomføre alt dette, utrolig. Gratulerer! 1
Babyface Skrevet 12. juni #85 Skrevet 12. juni Ja, gratulerer til de som klarte å gjennomføre - imponerende!! Jeg synes siste episode var litt tam. 1
Perine Skrevet 12. juni #86 Skrevet 12. juni Babyface skrev (13 timer siden): Ja, gratulerer til de som klarte å gjennomføre - imponerende!! Jeg synes siste episode var litt tam. Ikke så rart, for det var nok ikke så mye futt igjen i dem da. 1
xHenrik Skrevet 18. juni #87 Skrevet 18. juni Helt greit at de tre sto igjen som vinnere. Tufte burde kanskje vært med til slutt, og Hedlund burde kanskje ha gått ut under båtøvelsen da hun ønsket å trekke seg. Synes programmet var bra, og ser fram til neste sesong. Det jeg fremdeles lurer mest på er dette: Hva i huleste gjorde Bhatti der? Det jeg også lurer litt på er hvordan det blir for NRK å sende tulleprogrammet "Norges tøffeste" etter dette. 2 1
Laia Skrevet 18. juni #88 Skrevet 18. juni (endret) xHenrik skrev (1 time siden): Helt greit at de tre sto igjen som vinnere. Tufte burde kanskje vært med til slutt, og Hedlund burde kanskje ha gått ut under båtøvelsen da hun ønsket å trekke seg. Synes programmet var bra, og ser fram til neste sesong. Det jeg fremdeles lurer mest på er dette: Hva i huleste gjorde Bhatti der? Det jeg også lurer litt på er hvordan det blir for NRK å sende tulleprogrammet "Norges tøffeste" etter dette. Akkurat det siste har jeg tenkt mye på også. For meg fremstår «Norges Tøffeste» mer som en konfirmasjonsleir for fjortiser med utrolig mye fnis og fjas. Og med noen «ubekvemmeligheter» som at de må spise mye havregrøt eller poteter i en periode, av og til bli vekket på natt . Utover det er det mye sitting og kosemose i sofa under pledd og vente på neste opprop høytaleranlegget med «dette er Lauritzen» og annonsering av ny konkurranse. Konkurransene kan selvsagt være tøffe de, men i forhold til de som vant (og de som kom langt) i Helvetesuka blir det nesten komisk å bli kronet med en sånn tittel. All respekt til de som klarer å gjennomføre Helvetesuka. De er de som virkelig er Norges Tøffeste. Endret 18. juni av Laia 4
¤flicka¤ Skrevet 22. juni #89 Skrevet 22. juni Norges Tøffeste er morsomt nettopp pga at de ikke er veldig tøffe 😂 Det er stort sett 20-åringe fitnessfolk som kun har trent på treningssenter og mener de er sterke mentalt og har sterk vinnervilje helt til de må stå på en fot mens det renner kaldt vann over dem eller de må stå opp midt på natten. Ser jo bare hvor satt ut de ble når det kom en fisker og vant omtrent alle oppgavene (si hva man vil om Isak Dreyer ellers, men han har i alle fall mentaliteten). 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå