Mollebolle Skrevet 25. april #41 Skrevet 25. april shab skrev (1 time siden): Men Grunde kan faktisk være ganske irriterende. Det har du 100% rett i. Jeg har irritert med over Grunde mer enn en gang. Men, denne gang har han min fulle støtte. Løke eier ikke selvinnsikt, ei heller empati, sympati, sjarm....fyren bør rett å slett beskyttes mot seg selv. 6
Laia Skrevet 25. april #43 Skrevet 25. april Pasha skrev (5 timer siden): Han burde jo blitt kastet ut. løke altså Enig. Synes befalet opptrer svakt. I «SAS who dares wins» (som Helvetesuka virker å være en kopi av) ville en slik adferd, den totale mangelen på respekt både overfor overordnede og medsoldater, ført til umiddelbar utkastelse på stedet. Uten diskusjon. Ingen er viktigere enn laget, og det virker det som Løke ikke har forstått. For øvrig er det et kjent begrep som brukes av profesjonelle soldater som heter «suffer in silence»: det hjelper ingen at man sutrer og bærer seg over vondter eller utmattelse. Man må bare stå i det fordi uten så blir du en ekstra belastning for laget. Det er det flere som heller ikke har forstått, og da spesielt Meek. 7 1
Sol79 Skrevet 26. april #44 Skrevet 26. april Meek er ikke akkurat noe sjarmtroll. Det er de største gutta som kommer dårligst ut av dette. 4 5
Smurf26 Skrevet 26. april #45 Skrevet 26. april Sol79 skrev (1 time siden): Meek er ikke akkurat noe sjarmtroll. Det er de største gutta som kommer dårligst ut av dette. Med unntak av Tufte, så er jeg helt enig. Så langt er det jentene som viser seg sterkest i skallen. 7
gladidag Skrevet 27. april #46 Skrevet 27. april Smurf26 skrev (På 25.4.2026 den 10.00): Ja, det kan han, men det rettferdiggjør ikke reaksjonen til Løke. Det var jo de som sa at de forstod hvorfor Løke reagerte, men at ikke likte hvordan han reagerte. Nå må dere huske at maaange timer med film er klippet kraftig og satt sammen for å få mest drama og underholdning. 2
Smurf26 Skrevet 27. april #47 Skrevet 27. april gladidag skrev (9 minutter siden): Nå må dere huske at maaange timer med film er klippet kraftig og satt sammen for å få mest drama og underholdning. Ja, men Løke sin overreaksjon er jo like reel selv om klippingen er flere timer gjort om til 40 min. 11
physics Skrevet 27. april #48 Skrevet 27. april Laia skrev (På 26.4.2026 den 0.03): Enig. Synes befalet opptrer svakt. I «SAS who dares wins» (som Helvetesuka virker å være en kopi av) ville en slik adferd, den totale mangelen på respekt både overfor overordnede og medsoldater, ført til umiddelbar utkastelse på stedet. Uten diskusjon. Ingen er viktigere enn laget, og det virker det som Løke ikke har forstått. For øvrig er det et kjent begrep som brukes av profesjonelle soldater som heter «suffer in silence»: det hjelper ingen at man sutrer og bærer seg over vondter eller utmattelse. Man må bare stå i det fordi uten så blir du en ekstra belastning for laget. Det er det flere som heller ikke har forstått, og da spesielt Meek. Jeg mistenker at befalet har fått klare føringer fra produksjonen hva gjelder utkastelse mtp oppførsel, da drama = seertall/snakkis. I virkeligheten hadde slik oppførsel fått en kastet ut for lenge siden på et ordentlig feltoperatør/MJK/KJK/FSK-opptak. 6 1
Grüner Skrevet 27. april #49 Skrevet 27. april LibertyNoCap skrev (På 23.4.2026 den 20.48): Han har blitt hentet av politi på julebord før, for å si det sånn. Så han har det i seg. Han var en kranglefant på håndballbanen også. 1
Grüner Skrevet 27. april #50 Skrevet 27. april Sol79 skrev (På 26.4.2026 den 10.42): Meek er ikke akkurat noe sjarmtroll. Det er de største gutta som kommer dårligst ut av dette. Store muskler og liten hjerne. 4
Ti T Usen Skrevet 27. april #51 Skrevet 27. april Er Løke sønnen til Trump? Totalt blottet for selvinnsikt, all kritikk svares med vendetta. Pinlig stakkarslig. 4
NordicViking Skrevet 27. april #52 Skrevet 27. april Ti T Usen skrev (58 minutter siden): Er Løke sønnen til Trump? Totalt blottet for selvinnsikt, all kritikk svares med vendetta. Pinlig stakkarslig. Frank Løke er Norges mest ihuga Trump-tilhenger. Han støttet Trump fordi han hadde lovet å stoppe to kriger: krigen mellom Ukraina og Russland, pluss krigen mellom Israel og Palestina. Vi vet hvordan det gikk. (LINK) 🤣 1
Virrum Skrevet 1. mai #53 Skrevet 1. mai Jeg synes det nesten er ubehagelig å se på. Frank Løke takler tydeligvis ikke presset, siden han eksploderer på den måten han gjør. Han er fysisk sterk, ingen tvil om det, men psyken er det mye verre med. Slike reaksjoner som han kommer med, både mot Grunde og mot befalet, sier ALT. Han takler bare ikke presset. Som noen skriver over her, er det de to "tøffeste" og sterkeste gutta, Løke, Meek som tåler presset dårligst. Emilie imponerer. Samme gjør Tufte og dama til Meek. Når det er sagt, skjønner jeg ikke helt greia med at de ikke få noe å spise over så lang tid.... Synes også hele den der slåsskampen de gikk gjennom, var i overkant hardhendt. 4 1
KaffekoppQueen Skrevet 1. mai #54 Skrevet 1. mai Arild37 skrev (På 23.4.2026 den 17.31): De som fortsatt tror han bare spiller en rolle kan ikke har sett denne serien. Er nå helt åpenbare at denne kvalme oppførselen bare er en del av hans råtne personlighet Må skuffe deg! Kjenner flere bak produksjonen av serien og de sier bak kamera er Løke den mest likanes fyren av de alle… 1
Derpderp Skrevet 1. mai #55 Skrevet 1. mai Løke og Meek kommer så ufattelig dårlig ut av det, bekrefter alle fordommer.. 5
Pasha Skrevet 2. mai #56 Skrevet 2. mai KaffekoppQueen skrev (14 timer siden): Må skuffe deg! Kjenner flere bak produksjonen av serien og de sier bak kamera er Løke den mest likanes fyren av de alle… Da er det meget interessant hvordan han selv ønsker å fremstille seg i alt av medier. Jeg forstår selvfølgelig at mye av dette er skuespill (f.eks at han ikke er så idiot og respektløst som han fremstår på sync). Men de reaksjonene han har ute i felt kontra Tufte sier jo ganske mye om han. Meek skuffer også her. Muligens er det en fordel å være "liten" etterhvert som de kommer utover uka og kaloriunderskuddet blir større og større. Nereng trenger jo i utgangspunktet mye færre kalorier enn Meek 3
LibertyNoCap Skrevet 2. mai #57 Skrevet 2. mai Pasha skrev (3 timer siden): Da er det meget interessant hvordan han selv ønsker å fremstille seg i alt av medier. Jeg forstår selvfølgelig at mye av dette er skuespill (f.eks at han ikke er så idiot og respektløst som han fremstår på sync). Men de reaksjonene han har ute i felt kontra Tufte sier jo ganske mye om han. Meek skuffer også her. Muligens er det en fordel å være "liten" etterhvert som de kommer utover uka og kaloriunderskuddet blir større og større. Nereng trenger jo i utgangspunktet mye færre kalorier enn Meek Ja, Meek viser noen dårlige sider, og er kanskje en dramaqueen. Men jeg tror ikke akkurat at han faker at han sovner stående. Han er åpenbart mere utslitt enn flere av de andre. Og han ble banket mye hardere enn de andre i nærkamp-øvelsen. Helt klart en fordel å være lettere i kroppen i et sånnt regime. Gulbrandsen har igrunn imponert meg mest, på tross av at hun trekte seg, så var hun en av de som slet tidlig, men har klaget lite underveis og virket mentalt til stede. 1 1
Pasha Skrevet 2. mai #58 Skrevet 2. mai LibertyNoCap skrev (2 timer siden): Ja, Meek viser noen dårlige sider, og er kanskje en dramaqueen. Men jeg tror ikke akkurat at han faker at han sovner stående. Han er åpenbart mere utslitt enn flere av de andre. Og han ble banket mye hardere enn de andre i nærkamp-øvelsen. Helt klart en fordel å være lettere i kroppen i et sånnt regime. Gulbrandsen har igrunn imponert meg mest, på tross av at hun trekte seg, så var hun en av de som slet tidlig, men har klaget lite underveis og virket mentalt til stede. Tenker at hans slitenhet er helt ekte ja, bare at jeg hadde forventet mer av han på generell basis
rosererrøde Skrevet 2. mai #59 Skrevet 2. mai KaffekoppQueen skrev (På 1.5.2026 den 16.46): Må skuffe deg! Kjenner flere bak produksjonen av serien og de sier bak kamera er Løke den mest likanes fyren av de alle… Tror også Løke ikke er så ille på ekte. Husker han godt fra 71 grader nord når han var på lag med Rikke. Da var han sympatisk og støttende. Tror det er mer likt sånn han er på ekte. 1
Smurf26 Skrevet 2. mai #60 Skrevet 2. mai rosererrøde skrev (8 minutter siden): Tror også Løke ikke er så ille på ekte. Husker han godt fra 71 grader nord når han var på lag med Rikke. Da var han sympatisk og støttende. Tror det er mer likt sånn han er på ekte. Han er sympatisk og støttende med de han liker, så fort han ikke liker noen så er han et fullstendig rasshøl og totalt ustabil. 6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå