Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Smurf26 skrev (2 timer siden):

Han er sympatisk og støttende med de han liker, så fort han ikke liker noen så er han et fullstendig rasshøl og totalt ustabil. 

Evt er all positiv oppførsel kalkulert og falsk. Kjenner en som er skummelt lik Løke, skikkelig two-faced.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fytti.. dette ser skikkelig hardt ut. Ikke rart om de blir slitne og gir opp.

• Liker 2
Skrevet

Sans for Løken jeg. Litt hissigpropp, men virker som de klipper han på verst mulig vis også. Råsterk er han ihvertfall 

• Liker 3
Skrevet
Tunique skrev (22 timer siden):

Sans for Løken jeg. Litt hissigpropp, men virker som de klipper han på verst mulig vis også. Råsterk er han ihvertfall 

De truet med å kaste ham ut, noe de selvsagt ikke kommer til å gjøre.

Han står jo for 100% av underholdningsverdien i dette programmet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er så imponert over alle etter den siste episoden. Spesielt Emilie og Charlotta.

• Liker 4
Skrevet

Mest imponert over Emilie. Hun lar seg ikke påvirke på samme måten som Charlotta.

Grunde virker som en slitsom personm Ikke spesielt sosialt smart i alle fall.

• Liker 2
Skrevet
rosererrøde skrev (7 timer siden):

Jeg er så imponert over alle etter den siste episoden. Spesielt Emilie og Charlotta.

Hvorfor spesielt de?

Skrevet
Chupacabra skrev (48 minutter siden):

Hvorfor spesielt de?

Nå har jeg ikke rukket å se episoden ennå, men sikkert mye fordi de er de eneste kvinnene som er igjen og opplegget de kjøres igjennom er helt vilt. Jenter har en annen fysikk enn gutter, det er ikke til å komme unna, men de damene har taklet alt de har fått kastet på seg på glitrende vis. De har ikke fått noe gratis eller fått det enklere servert pga kjønn. De er råskinn rett og slett og jeg er i hvert fall superimponert! 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Nicky B skrev (6 timer siden):

Nå har jeg ikke rukket å se episoden ennå, men sikkert mye fordi de er de eneste kvinnene som er igjen og opplegget de kjøres igjennom er helt vilt. Jenter har en annen fysikk enn gutter, det er ikke til å komme unna, men de damene har taklet alt de har fått kastet på seg på glitrende vis. De har ikke fått noe gratis eller fått det enklere servert pga kjønn. De er råskinn rett og slett og jeg er i hvert fall superimponert! 

Har ingen tro på at det er tyngre for kvinner å f.eks. padle eller å løpe hinderløypa.

Når alle yter etter evne blir det like tungt. Det er ikke noen øvelser som krever at kvinnene skal løfte like mye som mennene.

Hvis du hører på hva instruktørene sier så er øvelsene utformet for å kjøre alle like langt ned, uavhengig av fysiske forusetninger.

Restitusjonsiden har selvsagt noe å si, men jeg tror ikke det er mye forskjell der. Damene er trolig i bedre form enn Riise.

Det meste av dette handle om å ikke gi opp etter flere dager uten mat og søvn.

Endret av Chupacabra
  • Nyttig 2
Skrevet

Menn trenger og forbrenner mere kalorier, har flere kilo å flytte på, samt flere av menna der er mye eldre og har slitte kropper/ledd.

Jeg er også imponert over damene, men de er i utgangspunktet like utholden som manfolkene.

Det er vell relativt likt i de ulike øvelsene, utenom nærkamp, der noen åpenbart fikk mere og hardere bank enn andre. 

Skrevet
LibertyNoCap skrev (2 timer siden):

Menn trenger og forbrenner mere kalorier, har flere kilo å flytte på, samt flere av menna der er mye eldre og har slitte kropper/ledd.

Jeg er også imponert over damene, men de er i utgangspunktet like utholden som manfolkene.

Det er vell relativt likt i de ulike øvelsene, utenom nærkamp, der noen åpenbart fikk mere og hardere bank enn andre. 

Det er gode poeng. Noen av de tidligere idrettsutøverne har nok en del slitasjeskader. Og fordelene med å være liten vs stor går nok litt opp i opp totalt sett her. 

Skrevet
Chupacabra skrev (16 timer siden):

Hvorfor spesielt de?

Fordi de er to ganske små jenter med en enorm innsatsvilje. Heier generelt ørlite mer på jenter i live, en gutter. Uansett rått av alle som fullførte med tanke på hvor slitne de alle var før de begynte. 

• Liker 1
Skrevet
rosererrøde skrev (8 minutter siden):

…..Heier generelt ørlite mer på jenter i live, en gutter….

Er ikke det kjønnsrasisme?

Rasisme er kanskje ikke så viktig allikevel? Bare det passer sine egne meninger og synspunkter?

Hva om jeg hadde sagt; jeg heier ørlite mer på hvite i livet, enn…..?…..

Skrevet
Sunbrain skrev (2 minutter siden):

Er ikke det kjønnsrasisme?

Rasisme er kanskje ikke så viktig allikevel? Bare det passer sine egne meninger og synspunkter?

Hva om jeg hadde sagt; jeg heier ørlite mer på hvite i livet, enn…..?…..

Du om det 🤷🏻‍♀️ den dagen det blir 100% likestilling, så endrer jeg nok mening. 

• Liker 2
Skrevet

Må le litt av Grunde. Når så mange irriterer seg over kommentarene hans er det neppe tilfeldig.

Alle sliter med å bære båten men han velger selvsagt å bruke energi på å opplyse de andre om hva de gjør feil 😄

Og når han blir konfrontert med hvor irriterende han er, så ser han ut som et stort spørsmålstegn hver eneste gang 😅

Men for all del, han er en stayer og er sikkert med helt til slutt.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Virrum skrev (På 1.5.2026 den 16.43):

...........

Når det er sagt, skjønner jeg ikke helt greia med at de ikke få noe å spise over så lang tid.... 
Synes også hele den der slåsskampen de gikk gjennom, var i overkant hardhendt. 

Dette er egentlig ganske enkelt. Å begrense mat og søvn er noe som gjøres i mange militære avdelinger, og ikke bare i spesialavdelingene.

Dette gjøres også i befalsutdanningene og på krigsskolen.

Man ønsker å se hvilke mennesker soldatene blir uten mat og søvn. Ville du ha vært i krigen med noen som ikke fungerer på grunn av at det har gått noen dager uten tilgang på mat? Dette er høyst reelt i en krigssituasjon.

Endret av Chupacabra
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Synd med Emilie i går. Jeg tror hun hadde klart å gjennomføre det som var oppdraget i gårsdagens episode. Men har full forståelse for at hun trakk seg (hun virket som hun hadde nådd noe som var svært nær bunnen, iallfall mentalt). Veldig imponert over henne.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Kommenterer uten å lese siden jeg ikke er ajour. Jeg går ut i fra at om befalet hadde fått bestemme hadde de pælmet Løke ut. Om noen skulle ha bildet sitt under begrepet Manchild i ordboken er det Frank Løke etter min mening. 

• Liker 2
Skrevet

Nettavisen spoilet nettopp neste ukes episode 🤯

Skrevet

Løke gønner på enda etter tidelig skade fra første episode. For et råskinn!

Aukland er også en fighter med brist i ribbein, men noe taus.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...