Perine Skrevet 23. april #21 Skrevet 23. april Arild37 skrev (1 minutt siden): De som fortsatt tror han bare spiller en rolle kan ikke har sett denne serien. Er nå helt åpenbare at denne kvalme oppførselen bare er en del av hans råtne personlighet Jeg vet ingenting om ham, annet enn at han var med på Norges dummeste.
Babyface Skrevet 23. april #22 Skrevet 23. april Løke er en tragisk fyr, synd befalet ikke nøkket han rett ut. Han er jo faen ikke god og enda verre blir han når han er sur, lett å tenke at han kan være farlig på en dårlig dag. På Facebooksiden sin har han et innlegg hvor han har prøvd å drite ut Tufte, ikke mange som støtter han. 8
_Maddie_ Skrevet 23. april #23 Skrevet 23. april Babyface skrev (29 minutter siden): Løke er en tragisk fyr, synd befalet ikke nøkket han rett ut. Han er jo faen ikke god og enda verre blir han når han er sur, lett å tenke at han kan være farlig på en dårlig dag. På Facebooksiden sin har han et innlegg hvor han har prøvd å drite ut Tufte, ikke mange som støtter han. Løke blir for mye for han har (tilsynelatende) en agenda for alt. Forsøket mot Tufte ble for dumt for Tufte er absolutt ikke redd for å innrømme feil/noe han ikke fikk med seg. Tufte er jo ikke ekspert i alt og det får vi jo se i denne serien, men han prøver jo i det minste å ta til seg lærdom. Ja, Tufte kan være eplekjekk og vise stor tro på seg selv, men det pleier å være litt substans bak det. 3
NedOpp Skrevet 23. april #24 Skrevet 23. april _Maddie_ skrev (40 minutter siden): Løke blir for mye for han har (tilsynelatende) en agenda for alt. Forsøket mot Tufte ble for dumt for Tufte er absolutt ikke redd for å innrømme feil/noe han ikke fikk med seg. Tufte er jo ikke ekspert i alt og det får vi jo se i denne serien, men han prøver jo i det minste å ta til seg lærdom. Ja, Tufte kan være eplekjekk og vise stor tro på seg selv, men det pleier å være litt substans bak det. Og Tufte er ikke er rasshøl mot andre eller skremmer dem… Jeg føler meg virkelig ikke trygg på at Frank ikke kan KLIKKE etter å ha sett ham i den siste episoden. Har tenkt at han kanskje drar på for «rollen» i det andre han har vært med i. Men dette ER ham… fy fader. 6
LibertyNoCap Skrevet 23. april #25 Skrevet 23. april NedOpp skrev (6 minutter siden): Og Tufte er ikke er rasshøl mot andre eller skremmer dem… Jeg føler meg virkelig ikke trygg på at Frank ikke kan KLIKKE etter å ha sett ham i den siste episoden. Har tenkt at han kanskje drar på for «rollen» i det andre han har vært med i. Men dette ER ham… fy fader. Han har blitt hentet av politi på julebord før, for å si det sånn. Så han har det i seg. 1
NedOpp Skrevet 23. april #26 Skrevet 23. april LibertyNoCap skrev (1 minutt siden): Han har blitt hentet av politi på julebord før, for å si det sånn. Så han har det i seg. Tviler ikke. Kjente her ble fysisk uvel da han gikk opp i ansiktet til Grunde. Hvis ikke Emil hadde gått inn der…fader meg ikke trygg på at han ikke hadde gått på Grunde. 4
Supervimse Skrevet 23. april #27 Skrevet 23. april Frank Løke er selve bildet på mobbere og mishandlere der ute... Helt utrolig at han får være i offentligheten. 12 2
Smurf26 Skrevet 23. april #28 Skrevet 23. april Løke er virkelig ikke frisk i hodet. Biter meg merke i at han kun ypper med de som er fysisk mindre, han var ikke like kjepphøy da Tufte sto over han. Hvis han oppfører seg sånn foran kamera og med folk tilstede, så grøsser jeg av tanken om hvordan han er bak lukkede dører. 15
Taffel Skrevet 23. april #29 Skrevet 23. april Ja. Jeg hadde stort ubehag under hele episoden. Her er han kjørt ned på mat og utmattelse, og det er ikke klovnesiden som er fremme, mannen er ustabil og kan potensielt være farlig. Han har ingen selvkontroll. Synes og det er litt ekkelt at de lar to unge befal som han ikke respekter håndtere ham, det hele filmes, men kanskje det er en del av en større strategi for å vise at dette er en fyr som har laget et narrativ om seg selv som den kuulaste! Men er noe mye mørkere. Håper det er en slik tanke og ikke bare "god tv" . Et ekte befal ville aldri latt dette fortsette. 5
Apis Skrevet 23. april #30 Skrevet 23. april Taffel skrev (1 time siden): Ja. Jeg hadde stort ubehag under hele episoden. Her er han kjørt ned på mat og utmattelse, og det er ikke klovnesiden som er fremme, mannen er ustabil og kan potensielt være farlig. Han har ingen selvkontroll. Synes og det er litt ekkelt at de lar to unge befal som han ikke respekter håndtere ham, det hele filmes, men kanskje det er en del av en større strategi for å vise at dette er en fyr som har laget et narrativ om seg selv som den kuulaste! Men er noe mye mørkere. Håper det er en slik tanke og ikke bare "god tv" . Et ekte befal ville aldri latt dette fortsette. Tenker Løke burde blitt tatt ut pga ustabil psyke og være en fare for seg selv og andre 10
Sh999 Skrevet 24. april #31 Skrevet 24. april Det jeg ikke begriper er at de fortsetter caste han i tv programmer? Han skulle vært boikottet fra alt ! Det er urovekkende å se på rett og slett, fyren er jo ikke frisk. 13 6
Mollebolle Skrevet 24. april #32 Skrevet 24. april Nå må media slutte å holde liv i Løke. Oppførselen er så forkastelig at jeg får fnatt. La fyren tjene pengene sine på andre måter enn å la han få eksponere seg selv for hele Norge. Er så lei av trynet hans at jeg spyr snart 🤮 "Dra-til trynet" får en helt annen mening, plutselig! 10 1
Gjest Minthia Skrevet 24. april #33 Skrevet 24. april (endret) Han overskygger jo hele opplegget. Få ham ut. Skjønner ikke at de andre aksepterer at han er der. De må jo kunne stole på hverandre 100% og ha ryggen til hverandre i møte med ytre fiender. Men hvem trenger fiender når man har Frank Løke i laget, truende til å gå løs på sine medsoldater. Skjønner at Viaplay vil lage TV, men blir bare kvalm av hele fyren. Har lyst til å se mer av de andre deltakerne i stedet. Endret 24. april av Minthia
Babyface Skrevet 24. april #34 Skrevet 24. april Sh999 skrev (10 timer siden): Det jeg ikke begriper er at de fortsetter caste han i tv programmer? Han skulle vært boikottet fra alt ! Det er urovekkende å se på rett og slett, fyren er jo ikke frisk. Kan det være at ingen visste hvor ille han er? Jeg visste at Løke er mye og selvgod, men så psyk og ustabil som han fremstår her, har jeg ikke sett han før. 5
NedOpp Skrevet 24. april #35 Skrevet 24. april Babyface skrev (1 time siden): Kan det være at ingen visste hvor ille han er? Jeg visste at Løke er mye og selvgod, men så psyk og ustabil som han fremstår her, har jeg ikke sett han før. Tenker jeg også, at også de som caster har tenkt som de fleste av oss at han har gått i karakter/rolle i det han har vært med på. Har alltid følt meg usikker på om han drar på og spiller rolle på toppen, eller om han faktisk er sånn. Altså sånn han har vært i andre produksjoner. Nå ser det jo faktisk ut som om han har tatt seg sammen(!) i de andre produksjonene! Og her får vi se realiteten fordi han blir pusha på en annen måte. Jeg ble oppriktig redd av å se denne episoden, det var fysisk ubehagelig flere ganger. Takke f… for Olaf Tufte. 6
Babyface Skrevet 24. april #36 Skrevet 24. april NedOpp skrev (57 minutter siden): Tenker jeg også, at også de som caster har tenkt som de fleste av oss at han har gått i karakter/rolle i det han har vært med på. Har alltid følt meg usikker på om han drar på og spiller rolle på toppen, eller om han faktisk er sånn. Altså sånn han har vært i andre produksjoner. Nå ser det jo faktisk ut som om han har tatt seg sammen(!) i de andre produksjonene! Og her får vi se realiteten fordi han blir pusha på en annen måte. Jeg ble oppriktig redd av å se denne episoden, det var fysisk ubehagelig flere ganger. Takke f… for Olaf Tufte. Yes, enig.
Smurf26 Skrevet 25. april #38 Skrevet 25. april shab skrev (13 minutter siden): Men Grunde kan faktisk være ganske irriterende. Ja, det kan han, men det rettferdiggjør ikke reaksjonen til Løke. Det var jo de som sa at de forstod hvorfor Løke reagerte, men at ikke likte hvordan han reagerte. 7 1
shab Skrevet 25. april #39 Skrevet 25. april Smurf26 skrev (Akkurat nå): Ja, det kan han, men det rettferdiggjør ikke reaksjonen til Løke. Det var jo de som sa at de forstod hvorfor Løke reagerte, men at ikke likte hvordan han reagerte. Absolutt enig med deg. 1
Smurf26 Skrevet 25. april #40 Skrevet 25. april shab skrev (1 minutt siden): Absolutt enig med deg. Jeg fikk vondt av Grunde i den situasjonen og utover kvelden, han så ut som en forvirret og redd guttunge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå