AnonymBruker Skrevet 10. april #101 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er lov å finne seg en partner men kvinner vil vel snart ikke ha barn før de er 50 år 😆 Anonymkode: e9eb1...878 Nei. Og de skjønner ikke at de er for sent ute heller. Anonymkode: 62153...d79
AnonymBruker Skrevet 10. april #102 Skrevet 10. april Lurer på hvilken by folk bor i som de ikke kan flytte ut av. Tilogmed folk som bor i Mysen pendler til Oslo med tog. Kan ikke være Oslo når det ikke går buss eller tog fra bygda. Anonymkode: 62153...d79
Korsihalsen Skrevet 10. april #103 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2026 den 19.25): På jobb 😉 jeg har ikke så ofte avføring så det går bra. Men vil ordne til en doplass nær teltet hvor jeg vil fange evt avføring i poser. Er det vanlig at andre enn kommunen eier vanlig utmark? Jeg kjempet lenge om å få denne jobben så å bytte er jo det siste jeg vil. Begynte i jobben i en tid hvor vanlige folk (les: lavtlønnede og middelslønnede) kunne overleve i byen. Dette har endret seg brutalt. Og det er ikke leiemarked som sagt her i byen. Dessuten er jeg ikke interessert i å leie da det omtrent er en mer usikker bosituasjon enn å faktisk ha et telt å gå til. Folk blir sagt opp i tide og utide på utleieleiligheter og jeg har opplevd det selv flere ganger i mine yngre år. Det er folk på min arbeidsplass døgnet rundt så det er ikke et alternativ. Hva mener du egentlig? Hygiene er jeg opptatt av og sosial rang kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Vinteren er dog et godt poeng, jeg takler kulde dårlig. Men lavvo med ovn kunne jo vært aktuelt om jeg fikk varig teltplass. Anonymkode: b8601...081 Selg boligen din og lei. Så flaut kan det ikke være å leie så du heller vil bo i telt. Kommer tilbake til teltet så er det stjelt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #104 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 3.4.2026 den 11.14): Jeg eier det billigste en får tak i her i byen. Finnes ikke rimeligere boliger. Bor ikke rett ved jobben heller men innenfor bygrensen må jeg være slik at jeg kan ta buss dit. Anonymkode: b8601...081 Du kan vel ta bussen selv utenfra bygrensa? Anonymkode: 153d1...9a5
AnonymBruker Skrevet 10. mai #105 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 10.4.2026 den 3.37): Lurer på hvilken by folk bor i som de ikke kan flytte ut av. Tilogmed folk som bor i Mysen pendler til Oslo med tog. Kan ikke være Oslo når det ikke går buss eller tog fra bygda. Anonymkode: 62153...d79 Bergen, sannsynligvis. Helt ville boligpriser og i praksis umulig å pendle fra omkringliggende kommuner fordi veier ikke er dimensjonert for pendlertrafikk. Flaskekork i alle retninger. Anonymkode: 445dd...8e8
galaxii Skrevet 10. mai #106 Skrevet 10. mai Får jeg spørre om hvor mye lån du har? Ja trist det skal være så vanskelig og altoppslukende tema for mange av oss om bolig kostnaden. Vi burde leve her for å leve og ikke for og overleve, mens vi lever.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå