Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jo, akkurat et eksponeringsbehov tror jeg enkelte helt klart har ved å gå i tynne, stramme tights som nettopp fremhever underlivet på en måte som : hei, se her hvor sexy jeg ser ut der nede! Hvor tightsen går inn i både rompa og musa.

Anonymkode: 793ed...9e0

Men er det vanskelig å forstå at det faktisk går an å gjøre dette uten å vite det?? Jeg går aldri å tenker på slikt, og går ikke og ser meg i helfigur i speilet når jeg går i ullklær på hytta... Jeg har selv oppdaget en gang for mange år siden at jeg hadde en jeans som fremhevet ting litt feil, og jeg ble gjort oppmerksom på det. Skjønte ikke hva de snakket om, og ble så flau da jeg senere innså det. Ingenting bevisst fra min side! Aldri! Alle går ikke rundt og tenker slik du tror! 

Anonymkode: 371d6...0d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men er det vanskelig å forstå at det faktisk går an å gjøre dette uten å vite det?? Jeg går aldri å tenker på slikt, og går ikke og ser meg i helfigur i speilet når jeg går i ullklær på hytta... Jeg har selv oppdaget en gang for mange år siden at jeg hadde en jeans som fremhevet ting litt feil, og jeg ble gjort oppmerksom på det. Skjønte ikke hva de snakket om, og ble så flau da jeg senere innså det. Ingenting bevisst fra min side! Aldri! Alle går ikke rundt og tenker slik du tror! 

Anonymkode: 371d6...0d6

Hvem gjorde deg oppmerksom på det, og på hvilken måte? 

Anonymkode: 605a9...b9f

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Mange overdrivelser over her nå. Vi snakker om standard Kari Traa-outfit, ment for after ski og hyttebruk. Og - hun har truse under. Men truse og tynn, myk ull kan vise frem konturer avhengig av person. That's all. Men denne tråden overbeviste meg om å la det ligge.

Anonymkode: 356d1...e30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at hun har lyst på mannen i venneparet 🤤

Anonymkode: ea6a5...4db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2026 den 10.28):

Dette er hun fullt klar over selv… 

Anonymkode: 7a81f...cb3

Dette. Gjør det nok for å få oppmerksomhet fra de andre på «diskret» vis, og vil vise seg frem.

Anonymkode: 6b696...008

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2026 den 12.04):

Det er ubehagelig for alle andre. Så si ifra.

Anonymkode: 11794...f8b

FEIL  Det er ikke ubehagelig for "alle" andre  🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Da kan du jo bare komme med noen bedre forslag selv???

Anonymkode: 196e4...c8e

Jeg ville gått for «klærne dine er gjennomsiktige»

Anonymkode: 14c8a...087

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2026 den 12.07):

«Kjære, den ulltoppen kler deg godt, men jeg vet ikke om du er klar over at den er litt gjennomsiktig?»

«Jeg liker deg i ullstilongsen din, men vet du at den byr på litt mye overfor gjestene våre? Det spiller ingen rolle for meg, tenkte bare jeg skulle si ifra i tilfelle du ikke var klar over det»

Anonymkode: 196e4...c8e

«Det spiller ingen rolle for meg» For noe tull, det er jo det som er kjernen her, det er alt det står om. En mann misliker at kona viser seg for andre. Hvorfor skal vi være så j***** pusete og pysete i kommunikasjonen vår, selv med partner? 

Hva med å si: Sett på deg noe annet, vi har besøk! 

«I tilfelle du ikke var klar over det» Vel, det er hun… 

Anonymkode: 7a81f...cb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...