Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahaha altså. Jeg kan ikke gå i ullongs, bikini, tights, you name it- uten at det er en synlig cameltoe. I såfall må jeg ha et innlegg for å hindre det, jeg ønsker ikke å få en soppinfeksjon fordi noen føler seg krenket av at JEG evt har en cameltoe. Se en annen vei. Herregud. Jeg ser da ikke i mellom beina på mennesker jeg omgåes, ville aldri lagt merke til det hos andre. 

Og jeg lurer svært på hva du mener med eksponeringsbehov? Å ha cameltoe er ikke noe man bevisst prøver å fremheve. De fleste prøver å skjule det, helt til de bare ikke orker styret lengre. 

Anonymkode: 88644...ca5

Samme her 😅

Anonymkode: 72a26...24c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det noen som snakker sånn? Høres ut som replikker fra en fryktelig dårlig film 

Anonymkode: 7d69a...538

Da kan du jo bare komme med noen bedre forslag selv???

Anonymkode: 196e4...c8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

«Kjære, den ulltoppen kler deg godt, men jeg vet ikke om du er klar over at den er litt gjennomsiktig?»

«Jeg liker deg i ullstilongsen din, men vet du at den byr på litt mye overfor gjestene våre? Det spiller ingen rolle for meg, tenkte bare jeg skulle si ifra i tilfelle du ikke var klar over det»

Anonymkode: 196e4...c8e

Pus pus pus....

Anonymkode: dc743...631

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hahaha altså. Jeg kan ikke gå i ullongs, bikini, tights, you name it- uten at det er en synlig cameltoe. I såfall må jeg ha et innlegg for å hindre det, jeg ønsker ikke å få en soppinfeksjon fordi noen føler seg krenket av at JEG evt har en cameltoe. Se en annen vei. Herregud. Jeg ser da ikke i mellom beina på mennesker jeg omgåes, ville aldri lagt merke til det hos andre. 

Og jeg lurer svært på hva du mener med eksponeringsbehov? Å ha cameltoe er ikke noe man bevisst prøver å fremheve. De fleste prøver å skjule det, helt til de bare ikke orker styret lengre. 

Jo, akkurat et eksponeringsbehov tror jeg enkelte helt klart har ved å gå i tynne, stramme tights som nettopp fremhever underlivet på en måte som : hei, se her hvor sexy jeg ser ut der nede! Hvor tightsen går inn i både rompa og musa.

Anonymkode: 793ed...9e0

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er vel bare å ikke dra buksa opp i hakket?

Menn har jo penis, som de klarer å skjule relativt godt.

Anonymkode: 08a33...360

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Si fra litt forsiktig: "psst, ullundertøyet ditt avslører alt du har å by på! Jeg syns det er sexy, men ville bare si fra, i tilfelle du ikke vil at alle andre skal nyte synet"

Anonymkode: fc216...9cd

Hvorfor tror du at andre skal nyte synet? Ikke alle gidder å bry seg. Det er ikke sikkert hun heller bryr seg. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

På hyttetur med venner. Kona går i ulltrøye og matchende ulltights. Ser flott ut. Men lett å se at det ikke er bh under, og det er noen ganger mulig å se konturene av kjønnet (det noen kaller cameltoe). Hva kan jeg si? Synes det er hot selv, men andre ser jo. Vet ikke hva de tenker. Sier ikke noe selv. Vil ikke være en "sånn mann som sjefer over dama".

Anonymkode: 356d1...e30

Du sjefer kun om du sier at hun skal bytte klær. Tror du hun er klar over, evt om hun bryr seg at det som vises faktisk vises? 

At brystvorter vises, er da faktisk ikke så jævli big deal. Vi ser daglig menns brystvorter uten at det ropes ut om det. Slutt å gjør kvinnes brystvorter til noe seksuelt. De er like seksuelle som menns brystvorter. At en såkalt cameltoe vises er det ikke nødvendigvis så lett å gjøre noe med, og betyr at hun gjør med vilje heller. Hun går med helt vanlige klær på en helt vanlig påskedag.  

Anonymkode: 4b81c...ed1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vel bare å ikke dra buksa opp i hakket?

Menn har jo penis, som de klarer å skjule relativt godt.

Anonymkode: 08a33...360

De klarer jo ikke det da. 

Anonymkode: 4b81c...ed1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jo, akkurat et eksponeringsbehov tror jeg enkelte helt klart har ved å gå i tynne, stramme tights som nettopp fremhever underlivet på en måte som : hei, se her hvor sexy jeg ser ut der nede! Hvor tightsen går inn i både rompa og musa.

Anonymkode: 793ed...9e0

Tynne, stramme tights? Jeg har da ingen stramme ullongser, bikini truser eller vanlige truser for den saks skyld. Ikke drar jeg de opp i høna heller. Det er ikke slik at man må jobbe så hardt for å få en cameltoe, med mindre man har en helt flat mus. Noen har litt mer fylde og kjøtt der. Sånn er det bare. Om man da har en rumpe som fyller litt i tillegg så tror jeg der er pent umulig å unngå. Uten at man skal gå med oversized klær som henger i mellom beina. 
Skal du diktere hva noen skal kle seg i, fordi du er så dårlig oppdratt at du MÅ stirre noen på deres private steder? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

På hyttetur med venner. Kona går i ulltrøye og matchende ulltights. Ser flott ut. Men lett å se at det ikke er bh under, og det er noen ganger mulig å se konturene av kjønnet (det noen kaller cameltoe). Hva kan jeg si? Synes det er hot selv, men andre ser jo. Vet ikke hva de tenker. Sier ikke noe selv. Vil ikke være en "sånn mann som sjefer over dama".

Anonymkode: 356d1...e30

Denne er ikke lett, nei..

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor enkelte folk går i ullundertøy som om det skulle være vanlig tøy? 

Jeg vet at mange gjør det nå. Men jeg synes det er forskjell på om man gjør det sammen med sin nærmeste familie jmf "alle andre" (også venner). 

Beklager at jeg ikke har noe råd til deg, Ts. 

Anonymkode: eae5d...01c

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde sagt høflig ifra, og at det ikke plager deg.

Men ikke alle ønsker se dette - igrunnen de fleste. Akkurat den kan man kanskje være litt høfligere med. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ser ikke problemet om nipplene synes på genser eller topp, men kanskje litt voldsomt med synlig cameltoe. Fruen min går mye uten bh, hun har over gjennomsmittet store nippler så de synes godt, bare fint det.

Anonymkode: ff639...cbe

For deg selvsagt.

Men ikke for alle andre på felles arenaer. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei men æsj.

Hun må jo ha på undertøy (i alle fall truse) når hun har besøk og går i ulltøy som det synes i. Hva når hun sitter rundt, ull er jo mye mer luftig enn vanlig undertøy, sånn mtp utflod osv. 

Æsj!

Anonymkode: 15645...a07

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Si fra litt forsiktig: "psst, ullundertøyet ditt avslører alt du har å by på! Jeg syns det er sexy, men ville bare si fra, i tilfelle du ikke vil at alle andre skal nyte synet"

Anonymkode: fc216...9cd

Det er ikke å «si i fra forsiktig», det er en ekkel og vulgær kommentar som shamer henne.

Men hvem i all verden går uten truse i ulltights? Så uhygienisk og ekkelt 🤢

At hun ikke har bh er det vel neppe noen som bryr seg om.

Anonymkode: d4a1f...d21

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sjefer over konen sin? Noen damer trenger å få beskjed, sybs det var en ok måte å gjøre det på. Problemet er ikke hva mannen sier men hvordan kona går kledd blandt andre..

Anonymkode: fcdb5...252

Problemet er at mannen er redd for at han sjefer over henne hvis han sier noe, derfor spør jeg hvorfor... Hele problemstillingen er at han ikke vil sjefe over henne. 

Jeg synes heller ikke det er ett problem å si i fra, og jeg ville aldri følt at mannen sjefet over meg om han sa i fra. For meg er blinker det en gigantisk varsellampe om kona tar slike ting som sjefete, og ingen menn bør være redd for å si i fra. For meg tyder det på at kona er særdeles følsom for kommentarer, og ikke tåler selv velmenende råd uten å tolke det i verste mening... 

Anonymkode: a90f5...d84

AnonymBruker
Skrevet

Er dere sammen med andre , og kvinnene ikke sier fra sier det litt om relasjonene tenker jeg. Hadde jeg vært på hytta med mannen og vennepar og en av damene hadde gått rundt sånn hadde jeg sagt fra.

Anonymkode: 037e4...cfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier det med cameltoe. Fins mange klær som skjuler det bedre enn gjennomsiktig trang liten ulltiggts eller treningstiggr oppi skrittet og baken! Som en annen sa. Menn klarer å skjule mye mer i buksen sin!

Anonymkode: fcdb5...252

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville funnet det ekstremt distraherende å se brystene hennes og vulgært å se cameltoen hennes.

Det er ikke kontrollerende å opplyse partner om at antrekket viser andre mer enn de har lyst å se....

Anonymkode: dd9e2...0ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri gått rundt i ullundertøy sammen med andre. Det er det barn som gjør. Noen mangler fullstendig sosiale antenner. 

Anonymkode: 2258b...ee6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Denne er ikke lett, nei..

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor enkelte folk går i ullundertøy som om det skulle være vanlig tøy? 

Jeg vet at mange gjør det nå. Men jeg synes det er forskjell på om man gjør det sammen med sin nærmeste familie jmf "alle andre" (også venner). 

Beklager at jeg ikke har noe råd til deg, Ts. 

Anonymkode: eae5d...01c

Det er veldig få som gjør det, men på hyttetur med venner og familie er det ikke akkurat unormalt, man pakker jo gjerne ikke med seg mer enn man må. Ullundertøy er jo ettersittende, og på noen vil man se mer enn andre. Selv ser jeg ikke problemet, det er jo mindre man ser enn i en bikini. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dette er hun fullt klar over selv… 

Anonymkode: 7a81f...cb3

Det er slettes ikke sikkert! Jeg har gått på noen slike blemmer, fordi jeg ikke pleier å se meg i speilet med underlivet på - hvertfall ikke når jeg går med stilongs. Hadde blitt skamflau hvis jeg hadde oppdaget at jeg gikk slik!

Anonymkode: 371d6...0d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...