AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars På hyttetur med venner. Kona går i ulltrøye og matchende ulltights. Ser flott ut. Men lett å se at det ikke er bh under, og det er noen ganger mulig å se konturene av kjønnet (det noen kaller cameltoe). Hva kan jeg si? Synes det er hot selv, men andre ser jo. Vet ikke hva de tenker. Sier ikke noe selv. Vil ikke være en "sånn mann som sjefer over dama". Anonymkode: 356d1...e30 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars Si fra litt forsiktig: "psst, ullundertøyet ditt avslører alt du har å by på! Jeg syns det er sexy, men ville bare si fra, i tilfelle du ikke vil at alle andre skal nyte synet" Anonymkode: fc216...9cd 13 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Skrevet 31. mars Jeg setter pris på når mannen min gir meg beskjed om wardrobe malfunction. Ikke alltid man ser så tydelig selv. Nå går ikke jeg uten truse under ull da, siden jeg er veldig kåt på mannen min og det er upraktisk med safter i skrittet. Men om overdelen er regelrett gjennomsiktig hadde jeg likt å visst det. Anonymkode: b6fa9...ea4 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars Dette er hun fullt klar over selv… Anonymkode: 7a81f...cb3 3 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): På hyttetur med venner. Kona går i ulltrøye og matchende ulltights. Ser flott ut. Men lett å se at det ikke er bh under, og det er noen ganger mulig å se konturene av kjønnet (det noen kaller cameltoe). Hva kan jeg si? Synes det er hot selv, men andre ser jo. Vet ikke hva de tenker. Sier ikke noe selv. Vil ikke være en "sånn mann som sjefer over dama". Anonymkode: 356d1...e30 Kan være ubehagelig for folk rundt dersom hun går rundt uten noe under. Hvis hun har et hemmelig blottingsønske er dette feil sted å gjøre det. Anonymkode: c0ecf...e52 9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #6 Skrevet 31. mars Skulle ønske mannen sa fra da jeg i hui og hast klarte å gjøre en lignende tabbe......men med en topp jeg ikke ante at var gjennomsiktig og håndverkere på besøk hjemme. Anonymkode: 82a9f...591 4 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Skrevet 31. mars Ser ikke problemet om nipplene synes på genser eller topp, men kanskje litt voldsomt med synlig cameltoe. Fruen min går mye uten bh, hun har over gjennomsmittet store nippler så de synes godt, bare fint det. Anonymkode: ff639...cbe
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Skrevet 31. mars Du bør gi beskjed. Ikke bare for din og konas skyld, men mest av alt for dine gjester sin del. Jeg hadde ikke akkurat elsket å se de tydelige kjønnsleppene på kvinner jeg og min kjæreste bor tett på. Det blir altfor intimt. Og det gir også inntrykk av at kona di har et eksponeringsbehov, noe som gir helt feil vibber når man skal hygge seg på hytta med venner. Anonymkode: 9667e...212 12 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars #9 Skrevet 31. mars Jeg hadde satt pris på om du sa ifra. Mulig hun er klar over det, men det skader ikke å si ifra på en diskret måte. Anonymkode: 6c7cc...7a3 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #10 Skrevet 31. mars Det er ubehagelig for alle andre. Så si ifra. Anonymkode: 11794...f8b 10 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars #11 Skrevet 31. mars «Kjære, den ulltoppen kler deg godt, men jeg vet ikke om du er klar over at den er litt gjennomsiktig?» «Jeg liker deg i ullstilongsen din, men vet du at den byr på litt mye overfor gjestene våre? Det spiller ingen rolle for meg, tenkte bare jeg skulle si ifra i tilfelle du ikke var klar over det» Anonymkode: 196e4...c8e 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #12 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Si fra litt forsiktig: "psst, ullundertøyet ditt avslører alt du har å by på! Jeg syns det er sexy, men ville bare si fra, i tilfelle du ikke vil at alle andre skal nyte synet" Anonymkode: fc216...9cd AnonymBruker skrev (6 minutter siden): «Kjære, den ulltoppen kler deg godt, men jeg vet ikke om du er klar over at den er litt gjennomsiktig?» «Jeg liker deg i ullstilongsen din, men vet du at den byr på litt mye overfor gjestene våre? Det spiller ingen rolle for meg, tenkte bare jeg skulle si ifra i tilfelle du ikke var klar over det» Anonymkode: 196e4...c8e Er det noen som snakker sånn? Høres ut som replikker fra en fryktelig dårlig film Anonymkode: 7d69a...538 16 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars #13 Skrevet 31. mars Du vil ikke være en sånn mann som sjefer over kona di ? Hvordan er kommunikasjonen mellom dere til vanlig, dersom du er redd for å bli anklaget for å være en som sjefer over henne om du bare diskret gjør henne oppmerksom på hvor mye klærne viser? Anonymkode: a90f5...d84 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #14 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): På hyttetur med venner. Kona går i ulltrøye og matchende ulltights. Ser flott ut. Men lett å se at det ikke er bh under, og det er noen ganger mulig å se konturene av kjønnet (det noen kaller cameltoe). Hva kan jeg si? Synes det er hot selv, men andre ser jo. Vet ikke hva de tenker. Sier ikke noe selv. Vil ikke være en "sånn mann som sjefer over dama". Anonymkode: 356d1...e30 Du sjefer da ikke over henne, selv om du sier ifra. Ja kanskje hun er klar over det, kanskje hun tester deg for å se om du tør å si noe. Hva vet vi. Men er ikke så sikkert gjestene deres syntes det er så sexy å se dama de slik. Så si ifra for dem sin skyld ihvertfall. Anonymkode: 1593b...acc 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars #15 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Si fra litt forsiktig: "psst, ullundertøyet ditt avslører alt du har å by på! Jeg syns det er sexy, men ville bare si fra, i tilfelle du ikke vil at alle andre skal nyte synet" Anonymkode: fc216...9cd Helt enig! Hvorfor må foll kle seg så tacky når de er med andre?? Vært på hytten med svigersøster og mannen syns det er så ubehagelig at søsteren går rundt med nipplesene og puppene struttende ut av tynnslitte gjennomsikte ullklær.. Kan ikke folk tenke litt selv! Gjør hva du vil alene. Men kle på deg anstendig undertøy og dekk litt til.. Feks trenger du ikke gå rundt i liten pysj med baken ute..eller bøye deg forsnn familien/svigerfamilien med string/uten truse.. Dytte brystene opp i ansiktet på folk. Kleint og ubehagelig.. Må nevnes at søsteren kan stå å bytte selv om broren er der. Han hater det å vil gjerne at gun gjør det en annen plass. Men vet ikke hvordan han skal si det. Så da må jeg som konen være den teite da? Så hun tror det er meg som har problemer. Jeg bryr meg ikke men kan forstå min mann og syns det er merkelig! Anonymkode: fcdb5...252 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars #16 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vil ikke være en sånn mann som sjefer over kona di ? Hvordan er kommunikasjonen mellom dere til vanlig, dersom du er redd for å bli anklaget for å være en som sjefer over henne om du bare diskret gjør henne oppmerksom på hvor mye klærne viser? Anonymkode: a90f5...d84 Sjefer over konen sin? Noen damer trenger å få beskjed, sybs det var en ok måte å gjøre det på. Problemet er ikke hva mannen sier men hvordan kona går kledd blandt andre.. Anonymkode: fcdb5...252 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars #17 Skrevet 31. mars Går hun virkelig rundt i ullundertøyet selv om dere er sammen med andre? Anonymkode: b2e3a...606 2
LilleMy_09 Skrevet 31. mars #18 Skrevet 31. mars (endret) Jeg hadd satt pris på hvis noen sa i fra dersom det var meg. Si det på en real og grei måte. Hvis ho blir sur får ho bare bli sur Endret 31. mars av LilleMy_09 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #19 Skrevet 31. mars Jeg hadde bare sagt «klærne dine er gjennomsiktige». Anonymkode: 6b8bb...19c 7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #20 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du bør gi beskjed. Ikke bare for din og konas skyld, men mest av alt for dine gjester sin del. Jeg hadde ikke akkurat elsket å se de tydelige kjønnsleppene på kvinner jeg og min kjæreste bor tett på. Det blir altfor intimt. Og det gir også inntrykk av at kona di har et eksponeringsbehov, noe som gir helt feil vibber når man skal hygge seg på hytta med venner. Anonymkode: 9667e...212 Hahaha altså. Jeg kan ikke gå i ullongs, bikini, tights, you name it- uten at det er en synlig cameltoe. I såfall må jeg ha et innlegg for å hindre det, jeg ønsker ikke å få en soppinfeksjon fordi noen føler seg krenket av at JEG evt har en cameltoe. Se en annen vei. Herregud. Jeg ser da ikke i mellom beina på mennesker jeg omgåes, ville aldri lagt merke til det hos andre. Og jeg lurer svært på hva du mener med eksponeringsbehov? Å ha cameltoe er ikke noe man bevisst prøver å fremheve. De fleste prøver å skjule det, helt til de bare ikke orker styret lengre. Anonymkode: 88644...ca5 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå