TomKrus Skrevet 26. mars #21 Skrevet 26. mars newman01 skrev (1 time siden): Jeg tenker at man sliter uansett med å logge på BankID om BankID ikke fungerer... De forstår ikke hvordan denne teknologien fungerer Virker ikke BanID på mobil, virker den neppe med noe kodebrikke heller, dette går igjennom det samme systemet. 2 1
Ronaldo85 Skrevet 26. mars #22 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): BankID kan miste godkjenning på høyeste sikkerhetsnivå – utsendelse av kodebrikker utgjør risiko Har aldri hatt kodebrikke. Anonymkode: acec4...708 Ja, hva er alternativet? Hater egentlig teknologi som pesten. Orker ikke følge med. 2
TomKrus Skrevet 26. mars #23 Skrevet 26. mars Ronaldo85 skrev (1 time siden): Ja, hva er alternativet? Hater egentlig teknologi som pesten. Orker ikke følge med. He he he det sa garantert de som var på seilskutene da dampmaskinen kom også. Faen ta dette gidder vi ikke Andre tar opp kunnskap og tilpasser seg til tross for høy alder, og er man frisk og oppegående ! Bare ikke skyld på alderen det er helt patetisk. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #25 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan kan jeg vite det? Anonymkode: 864d7...adf Vite hva? Om du har kodebrikke? Anonymkode: 882b9...028
AnonymBruker Skrevet 26. mars #26 Skrevet 26. mars Har brikke, tom for batteri for lengst. Som andre sier så er enten systemet ned eller ikke. Det hjelper ikke med brikke da. Anonymkode: a546a...526 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars #28 Skrevet 26. mars Har brikke,bruker bare den. Anonymkode: 882b9...028 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #29 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan jeg vite det? Anonymkode: 864d7...adf Om du ikke vet om du har kodebrikke så har du ikke kodebrikke Anonymkode: 44d26...a4b
AnonymBruker Skrevet 26. mars #30 Skrevet 26. mars Brukte kodebrikken min seinest for 1 1/2 time siden. Og brukte den til to nettkjøp tidligere på dagen. Anonymkode: b775c...28f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #31 Skrevet 26. mars Jeg mistet mobilen min nylig, og siden jeg kun har brukt bank id de siste 5 årene, er jeg helt fortapt uten kodebrikke når jeg nå må gjenopprette alt på den nye mobilen og ikke har kodebrikke. Banken sier det tar et par uker å få ny, passet mitt er utgått og nasjonalt id kort tar også et par uker. Anonymkode: 5fbb5...257 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #32 Skrevet 26. mars Er så enkelt å bruke kun mobil. Har ikke brukt brikke på flere år. Men mange eldre jeg kjenner (75+) bruker kun brikke. Anonymkode: 04678...877 1
Daisy-love Skrevet 26. mars #33 Skrevet 26. mars Jeg bruker kun brikke. Aldri prøvd annet. Skal ikke si jeg har noen god grunn en gang, bare blitt sånn. Gammel vane, og den brukes sjeldent, siden det meste har autotrekk. 2
Pawn Hearts Skrevet 26. mars #34 Skrevet 26. mars Jeg har alltid med meg kodebrikken på ferie i tilfelle appen skulle svikte, men det er noen år siden jeg fikk bruk for den.
AnonymBruker Skrevet 26. mars #35 Skrevet 26. mars Både jeg og min mann bruker brikke. Ingen av oss har bankid på mobil. Går greit det, mor har kontroll. 😉 Til orientering; er i begynnelsen av 50-årene. Anonymkode: 5300b...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #36 Skrevet 27. mars Brikke her også. Mobil brukes kun til ringing og sms. Anonymkode: 22144...e2d 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #37 Skrevet 27. mars Jeg kastet kodebrikken under opprydding i fjor, fordi jeg tenkte at jeg ikke hadde bruk for den lenger, så når jeg mistet mobilen nylig ble jeg helt fortapt uten kodebrikke. Må gjenopprette alt på den nye mobilen, og kommer ikke inn på noe nettsted uten bank id. Banken sier det tar et par uker å få ny kodebrikke, passet mitt er utgått og nasjonalt id kort tar også et par uker å få. Skulle aldri kastet kodebrikken Anonymkode: 5fbb5...257 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #38 Skrevet 27. mars Brukt Bank-ID i noen år. Fungerer utmerket. Brikka ligger vel der ett sted, men aner ikke hvor. Anonymkode: 4122b...608
AnonymBruker Skrevet 27. mars #39 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Må gjenopprette alt på den nye mobilen. Anonymkode: 5fbb5...257 Var spent på dette ved mobilbytte, men var aldri noe problem for min del. Vil det si at du har glemt passordet da ? Anonymkode: 4122b...608
AnonymBruker Skrevet 27. mars #40 Skrevet 27. mars Ja, opplever støtt og stadig at bankid ikke funker på mobilen, så i de tilfellene bruker jeg kodebrikken. Anonymkode: e4ba2...8a8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå