Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner det er kjipt, men denne kjipe salatbolla hoppa du oppi sjøl. 

Ikke gjør det igjen. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tenker at hadde du vært smart hadde du avsluttet når han foreslo å bli sexvenner. Det er alltid en dårlig idé, når dere har det fint og han så går over til å bli kald. 

Du må lære deg å ha en høyere standard for hva du aksepterer å befinne deg i når det gjelder dating. Du må tørre å være realistisk, se at du får en dårlig deal, og gå videre enn å klenge deg fast i hvor fint det var i begynnelsen. Da aksepterer du å bli elendige behandlet som du blir nå. 

Anonymkode: 1f61b...316

Nei, det er ikke alltid en dårlig idé, men det er ofte en dårlig idé.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han skriver han tror han ikke vil møte meg igjen. Vet ikke om han er litt usikker.. 

Anonymkode: fb7ac...9b3

Da avslutter du, så du kan befare et fnugg av deg selv oppi dette.. 

Ikke la ham diktere livet ditt på denne måten! 

Anonymkode: e3a9c...e4a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men hvorfor fortsette i en relasjon hvor vedkommende har sagt klinkende klart ifra om at han ikke ømsker et forhold med deg? Kun sex. 

Dersom man da har følelser og håper at ting skal utvikle seg, så er jo det direkte selvskading. 

Anonymkode: 84fb1...d95

Det er ikke helt uvanlig at unge menn også utvikler følelser med tiden, selv om de ikke ønsket seg en kjæreste. De er mennesker de også, vet du. 

Han jeg er gift med feks. Var nyseparert og skulle absolutt ikke ha dame. 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
HMK skrev (1 minutt siden):

Det er ikke helt uvanlig at unge menn også utvikler følelser med tiden, selv om de ikke ønsket seg en kjæreste. De er mennesker de også, vet du. 

Han jeg er gift med feks. Var nyseparert og skulle absolutt ikke ha dame. 🤣

Ja det var nok mitt innerste håp. Jeg vet han var veldig lysten på meg, selvom han trakk seg litt unna, litt sjenert type - eller rettere sagt veldig sjenert, men likte det.

Jeg er litt eldre enn han, hver gang han så meg var han litt flau, mem oppspillt. Kan jeg få lov til å nevne at jeg aldri har hatt en så lysten mann etter meg som han? 😅 uansett. Løpet er vel kjørt, eller hva? Snu det litt da, kanskje dette som skulle til for at vi ble nærmere hverandre? Han måtte tenke litt nå, ha ro. 

Alt dette tullrt bare fordi jeg spurte om hans sivilstatus. Angrer på én måte. Jeg vil ikke miste han tross hans litt lite initiativs rike side. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men TS, han har jo vitterlig ikke gjort noe galt. Hvilken skyld tenker du skal legges på han i denne situasjonen egentlig? 

Det du har av bevis, er en følelse du sitter på. Hans fjerning av status kan ha fem andre årsaker, men du hopper til antakelsen som gjør han til en løgner. Det er nok underbevisstheten din som forsøker å beskytte seg selv, men du må slå det fra deg, fordi den slags oppførsel og tankegang er ødeleggende for deg selv og for dine relasjoner. 

Ja men jeg trøster meg med at jeg ville blitt såret tilslutt av han. Sist han var hos meg ble han stille og kald etterpå. Jeg sa det rett ut, å han påpekte igjen at han kun ville ha seksuell greie med meg, ikke annet. Dette var jo bare inngangsbiletten til å ende det hele. Kanskje meningen var at jeg skulle reagere igår, hvis ikke ville jeg nok bært på en usikkerhet lenge som absolutt ikke hadde vært bedre. Det er bedre å vise at jeg forstår enn å være ei nikkedukke som ikke sier noe, kun sprer beina. Han skal kunne tåle å høre noe fra oss damer også. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser du selv hvor ekstremt du vingler fram og tilbake i disse svarene du skriver her? 

Du blir ikke enig med deg selv - du er ikke ærlig med deg selv. Du klamrer deg fast til ekstremt tørre halmstrå. 

Hvorfor selvskader du deg på dette viset? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja det var nok mitt innerste håp. Jeg vet han var veldig lysten på meg, selvom han trakk seg litt unna, litt sjenert type - eller rettere sagt veldig sjenert, men likte det.

Jeg er litt eldre enn han, hver gang han så meg var han litt flau, mem oppspillt. Kan jeg få lov til å nevne at jeg aldri har hatt en så lysten mann etter meg som han? 😅 uansett. Løpet er vel kjørt, eller hva? Snu det litt da, kanskje dette som skulle til for at vi ble nærmere hverandre? Han måtte tenke litt nå, ha ro. 

Alt dette tullrt bare fordi jeg spurte om hans sivilstatus. Angrer på én måte. Jeg vil ikke miste han tross hans litt lite initiativs rike side. 

Du legger all skyld på mannen her. Men 3 mnd puleforhold er alt for tidlig til at du skal spørre han om slike ting. At han fjernet sivilstatusen sin har du ingenting med å gjøre, så her kan du takke deg selv. Hadde en tidlig pulevenn av meg bynt å spørre meg om hva jeg gjør på fb og hvorfor jeg gjør det hadde jeg også avsluttet. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (19 minutter siden):

Du legger all skyld på mannen her. Men 3 mnd puleforhold er alt for tidlig til at du skal spørre han om slike ting. At han fjernet sivilstatusen sin har du ingenting med å gjøre, så her kan du takke deg selv. Hadde en tidlig pulevenn av meg bynt å spørre meg om hva jeg gjør på fb og hvorfor jeg gjør det hadde jeg også avsluttet. 

Egentlig helt irrelevant. Han var i utgangspunket kald før dette, kald etter sex. Det er jo på en måte ganske ufin handling, mén jeg var med på at vi kun skulle holde oss til sex. Selvom håpet mitt innerst inne ville noe annet. 

🌸

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må lære deg å skille mellom interesse og kåthet, det at han er kåt på deg betyr ikke at han er interessert i noe forhold med deg.

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du klenger deg fast i håp som bare sårer deg. Hvis du vil leve på disse små smulene, opp til deg. Jeg gjør det heller slutt for å gjøre plass til en mann som faktisk vil ha meg. Ikke sånn vinglete surr

Anonymkode: 1f61b...316

Menn som vingler ødelegger bare for seg selv. Dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal droppe å ha sex som taktikk for å «hekte mannen», nå da. Siden dette er mann nr 500 i rekken det ikke funker med. La denne mannen få fred nå, du har vært intens, masete og mistenksom hele veien og jeg skjønner veldig godt at han ikke orker mer.

Anonymkode: 359ea...642

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du samtykket til å bli holdt for narr for lenge siden..

Anonymkode: e0eef...7bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Egentlig helt irrelevant. Han var i utgangspunket kald før dette, kald etter sex. Det er jo på en måte ganske ufin handling, mén jeg var med på at vi kun skulle holde oss til sex. Selvom håpet mitt innerst inne ville noe annet. 

🌸

Når menn sier de bare vil ha sex så mener de det. De ombestemmer seg veldig sjeldent, for kvinner er det annerledes. Du satt med ett håp om at han en dag skulle ombestemme seg, du ble hektet og slitsom. Ta lærdom av feilen, så du slipper å blamere deg mer. 

Anonymkode: e0eef...7bd

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kanskje du skal droppe å ha sex som taktikk for å «hekte mannen», nå da. Siden dette er mann nr 500 i rekken det ikke funker med. La denne mannen få fred nå, du har vært intens, masete og mistenksom hele veien og jeg skjønner veldig godt at han ikke orker mer.

Anonymkode: 359ea...642

Ja, men det høres ut som det er snakk om en potensiell drømmemann, han var jo ikke det. Oppføre seg kaldt etter sex, lite kontakt, bare "ja" og "nei" i mld. Da er det ikke rart man blir forvirret og skeptisk på en gang. Vi hadde aldri blitt et par uansett. Han ville ikke rote seg inn i forhold igjen, han hadde tydeligvis dårlig erfaring med nettopp dette. Kanskje han skal lære også? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (20 minutter siden):

Det er sant. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men det høres ut som det er snakk om en potensiell drømmemann, han var jo ikke det. Oppføre seg kaldt etter sex, lite kontakt, bare "ja" og "nei" i mld. Da er det ikke rart man blir forvirret og skeptisk på en gang. Vi hadde aldri blitt et par uansett. Han ville ikke rote seg inn i forhold igjen, han hadde tydeligvis dårlig erfaring med nettopp dette. Kanskje han skal lære også? 

Hvorfor skulle du bli forvirret? Han var jo klar på at han bare var ute etter sex.

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (25 minutter siden):

Vingler for å fortsatt ha tilgang på sex. Det høres ut som han fikk det han ville.

Anonymkode: aa22c...965

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vingler for å fortsatt ha tilgang på sex. Det høres ut som han fikk det han ville.

Ikke godt å si...

Er ingen som er tankelesere. Alle må velge det som føles best for en selv.

Har man det fokuset så har det ingenting å si hva han vil.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble helt sikkert for komplisert når det egentlig skulle være ukomplisert og kos for han med enkelt ligg, uten ord etterpå. Dette har han sikkert vært borti dette før, det hørtes sånn ut da han skrev " dette er grunnen til at jeg ikke vil inn i noe forhold". Han har DOG ikke slettet meg og vi er pr nå ikke uvenner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...