Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fenriken er med! 😍

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare si det til noen: Jeg synes han kapteinen er SÅ hot! 🥵🥵

• Liker 19
  • Hjerte 2
Gjest Ninaen
Skrevet

Eva Ragde altså, for ei dame! Fy flate! 

Skrevet

Har ikke hun Anna Lisa vært med på 16 ukers helvete for ei stund siden? 

• Liker 3
Skrevet
Axa skrev (1 time siden):

Har ikke hun Anna Lisa vært med på 16 ukers helvete for ei stund siden? 

Jo

Skrevet
Ninaen skrev (15 timer siden):

Eva Ragde altså, for ei dame! Fy flate! 

Helt enig! Hun er rå tøff! 👊

• Liker 4
Gjest Ninaen
Skrevet
Sen ve ben skrev (4 minutter siden):

Helt enig! Hun er rå tøff! 👊

Den runden på mølla med sekk…altså…dama er 62 år! (Mener ikke det er hønngammalt altså sånn relativt sett, men i denne sammenhengen, opp mot de andre, bare dødsgøy å se på!) Er veldig fint, som hun selv sa, å vise på tv at damer på 62 også kan være sterke. Og ikke minst at deltakeren 60+ ikke alltid bare er/blir maskot og «aldersalibi». Hun der kan slå store deler av resten av gjengen ned i støvlene. 

Skrevet
Ninaen skrev (3 minutter siden):

Den runden på mølla med sekk…altså…dama er 62 år! (Mener ikke det er hønngammalt altså sånn relativt sett, men i denne sammenhengen, opp mot de andre, bare dødsgøy å se på!) Er veldig fint, som hun selv sa, å vise på tv at damer på 62 også kan være sterke. Og ikke minst at deltakeren 60+ ikke alltid bare er/blir maskot og «aldersalibi». Hun der kan slå store deler av resten av gjengen ned i støvlene. 

Ja, kunne ikke sagt det bedre selv. Det var rått å se at yngre enn henne ga opp mye tidligere mens hun bare fortsatte, det så så lett ut. Det viser bare at kroppen tåler mer enn vi tror og at alt ligger i hjernen. Hun er definitiv mitt forbilde.👌🏻

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Ninaen skrev (2 timer siden):

Ja, det er kult! Og pinlig for de yngre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Babyface skrev (På 3.3.2026 den 13.13):

Fenriken er med! 😍

Vi ble lurt! 🫣😅

• Liker 2
Skrevet

De første minuttene av episode 1 tenkte jeg at denne sesongen kommer ikke til å bli noe bra. Men det kom seg fort, og det er en overraskende bra cast, synes jeg. Ingen jeg absolutt ikke liker, og det hjelper jo. Eva Ragde er imponerende, heier på henne. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Oliver ser ut som han kunne vært lillebror til Ylvis’ene, og høres ut som Gaute Grøtta Grav😂 Eva har jeg aldri likt, men her imponerer hun stort! Aleksandra er «mye», men så er hun veldig søt, blid og snill også🥰 Og presten er jo bare en herlig fyr som tar alt på strak arm❤️ Adrian har jeg alltid likt, likt sånn «prøver å være tøff, men er egentlig en veldig sårbar type». Er liksom ingen irriterende folk med i år😅

• Liker 7
Skrevet
Huttetutt skrev (11 minutter siden):

Oliver ser ut som han kunne vært lillebror til Ylvis’ene, og høres ut som Gaute Grøtta Grav😂 Eva har jeg aldri likt, men her imponerer hun stort! Aleksandra er «mye», men så er hun veldig søt, blid og snill også🥰 Og presten er jo bare en herlig fyr som tar alt på strak arm❤️ Adrian har jeg alltid likt, likt sånn «prøver å være tøff, men er egentlig en veldig sårbar type». Er liksom ingen irriterende folk med i år😅

Bergset er romsdaling som Grøtta Grav så ikke så rart at de høres like ut.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns ikke Alessandra er mye, og hun har imponert hittil syns jeg. Bortsett fra at det er noen jeg ikke aner hvem er så er jeg enig i at det ikke er noen jeg virkelig ikke liker i denne sesongen. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble så utrolig letta over å se at Fenriken og Kapteinen er med :juhu: Og psykiater/psykolog Reichelt, og flere av de vanlige i befalet. Det er alltid imponerende å se på hva deltagerne får til, og det er et meget underholdende program synes jeg, MÅ se.

Thor Haavik både håper og tror jeg at vil komme langt ❤️

• Liker 4
Skrevet (endret)

Litt skremmende at feks Amble og Ragde ikke klarte å måle opp 4 liter blod med 5 og 3 liters beholdere. De bør jo forstå at 5-3=2, og dersom de måler opp 2 liter to ganger, har de jo nøyaktig 4 liter. 

Å kunne tenke selv er en viktig egenskap i deres yrker.

Endret av Tolea
  • Liker 1
Skrevet
Tolea skrev (1 time siden):

Litt skremmende at feks Amble og Ragde ikke klarte å måle opp 4 liter blod med 5 og 3 liters beholdere. De bør jo forstå at 5-3=2, og dersom de måler opp 2 liter to ganger, har de jo nøyaktig 4 liter. 

Å kunne tenke selv er en viktig egenskap i deres yrker.

Anna lisa(?) var faktisk inne på det men Eva slo det bort med en gang. 
men jeg tenker det er lett å få litt hjernteppe når det er konkurranse 

• Liker 10
Skrevet
Moira26 skrev (35 minutter siden):

Ja, men de bør jo klare så enkle oppgaver selv om det er en konkurranse. De er nok i verre situasjoner på jobb. Når hun var så ute å kjøre, burde hun i hvert fall lyttet til partneren.

• Liker 1
Skrevet
Tolea skrev (7 timer siden):

Ja, men de bør jo klare så enkle oppgaver selv om det er en konkurranse. De er nok i verre situasjoner på jobb. Når hun var så ute å kjøre, burde hun i hvert fall lyttet til partneren.

Syns ikke den var SÅ enkel jeg, og de var veldig stresset pga konkurransen så forståelig at ikke de tenkte logisk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Moira26 skrev (8 timer siden):

Har ikke sett episoden, men det du skriver minner meg om da Eva var med i Forræder. Ikke så veldig lydhør ovenfor andre. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...