Perine Skrevet 5. mars #41 Skrevet 5. mars Moira26 skrev (8 timer siden): Det var jo ikke lagt opp sånn? De delte seg jo selv inn i gruppene når de valgte hvem som skulle sove hvor. Da ble det fort en guttehytte Å ja, jeg må visst se den episoden igjen, jeg holdt på med flere ting.
kikio Skrevet 6. mars #42 Skrevet 6. mars Er det én jeg ønsker å ha ut så er det Anette. Fikk så nok av henne da hun var med på kompani Lauritzen. De andre valgte å ikke stemme på henne her fordi de visste det ville bli bråk om hun ikke røk ut. Sier jo litt. Hun er så sær og sur. Margrethe derimot er bare herlig. Synd hun røk. 4 2
yamask Skrevet 6. mars #43 Skrevet 6. mars Ludovica- skrev (På 1.3.2026 den 15.56): Er ikke dialekten hans jeg reagerte på. Har hørt andre fra Østfold som ikke høres sånn ut. Det er mange fra Østfold som prater akkurat sånn. Særlig fra Fredrikstad. Jeg syns han er helt gull jeg. Måten han på ekte begynte å gråte av Margrethe ❤️ Han har en serie på YouTube som heter Emil og Safari på Safari og det er noe av det morsomste og koseligste jeg har sett. De har også en morsom podcast, samt at han er rapper (Skinny-E). 2 2
Mollebolle Skrevet 6. mars #44 Skrevet 6. mars kikio skrev (6 timer siden): Er det én jeg ønsker å ha ut så er det Anette. Fikk så nok av henne da hun var med på kompani Lauritzen. De andre valgte å ikke stemme på henne her fordi de visste det ville bli bråk om hun ikke røk ut. Sier jo litt. Hun er så sær og sur. Margrethe derimot er bare herlig. Synd hun røk. Det var vel ikke direkte pga bråk at de ikke stemmte på Anette. Det var vel at hun skulle slippe å få følelsen av at ingen ville ha henne der, hvis hun havnet i duell for andre gang på rad. Men, mye mulig jeg oppfattet feil. Jeg liker Anette. 2
Kelsi Skrevet 6. mars #45 Skrevet 6. mars Synes oppgavene i episode 2 var veldig morsomme, særlig den med rulletrappen. 11
Moira26 Skrevet 6. mars #46 Skrevet 6. mars Syns det var litt irriterende at både Frode og Emil ikke turte å stemme det de egentlig hadde lyst til. Anette gjorde det jo veeeeldig dårlig i første oppgave, så hun hadde vært en rettferdig motspiller til Tuva. 1
Ludovica- Skrevet 6. mars #47 Skrevet 6. mars Mollebolle skrev (2 timer siden): Det var vel ikke direkte pga bråk at de ikke stemmte på Anette. Det var vel at hun skulle slippe å få følelsen av at ingen ville ha henne der, hvis hun havnet i duell for andre gang på rad. Men, mye mulig jeg oppfattet feil. Jeg liker Anette. Det var mitt inntrykk og. Jeg er ikke så fan av Anette, men skjønner at det er litt kjipt å sette noen i den settingen at de er "minst ønsket" 2 ganger på rad. 7
Hanne67 Skrevet 6. mars #48 Skrevet 6. mars Tuva måtte jo hatt skikkelig flaks. Hun kom seint igang, men fant nok alle fort. Utrolig at ei som er så redd fugler skal vinne en sånn konkurranse 😅 Margrethe ledet jo klart, men fant ikke den siste. 6
anonymBbruker Skrevet 7. mars #50 Skrevet 7. mars yamask skrev (16 timer siden): Det er mange fra Østfold som prater akkurat sånn. Særlig fra Fredrikstad. Jeg syns han er helt gull jeg. Måten han på ekte begynte å gråte av Margrethe ❤️ Han har en serie på YouTube som heter Emil og Safari på Safari og det er noe av det morsomste og koseligste jeg har sett. De har også en morsom podcast, samt at han er rapper (Skinny-E). Men det er vel ikke dialekt å uttale R på den måten han gjør det? Jeg vil ikke shame noen som har talefeil, og som du skriver er han sikkert en veldig fin fyr, men jeg har kjent mange som kommer fra Fredrikstad og ingen høres ut som han. 3
anonymBbruker Skrevet 7. mars #51 Skrevet 7. mars Jeg synes alle utfordringene i Boksen så langt denne sesongen har vært morsomme å se på. Utstemmingen og taktikken rundt det finner jeg gørrkjedelig, og kommer til å fortsette å spole over herfra. I Spillet på samme kanal kommer utstemming og taktikk til sin rett, ikke i dette programmet. 3 3
Flamme Skrevet 8. mars #52 Skrevet 8. mars Elsket den første sesongen. Og gledet meg til sesong 2. Ble utrolig skuffet over at de har valgt å legge opp til stemming, allianser, drama. Så utrolig kjedelig. ☹️ Veldig misfornøyd med valget til redaksjonen. 11
ElectricScum Skrevet 10. mars #53 Skrevet 10. mars Som mange andre allerede har nevnt; intriger, stemmegiving og sosialt spill er noe dritt. Er generelt drittlei av at man skal stimulere hele menneskeheten til å være kjipe, manipulerende assholes og dermed komme seg opp og frem. Trenger vi virkelig mer av det greiene der? Ellers synes jeg oppgavene har vært artige nok, men jeg misliker sterkt når de involverer dyr. Jeg synes det er dirkete kjipt og ubehagelig å se de grafse etter paniske duer og stappe de ned i kasser. Vet man ikke hva man gjør kan det fort brekke en vinge eller et bein. Totalt idiotisk og unødvendig. Og så til noe helt annet: Ang. den aller første oppgaven hvor de skulle finne gule ting og plassere de alfabetisk så ble jeg sittende å fundere på hva sannsynligheten egentlig var for at de tilfeldigvis la EN banan i den første kasse og la på lokket? De hadde jo nærmere 40-50 forskjellige objekter, 13 kasser, og stort sett ble det lagt mange gjenstander samtidig i de fleste kassene. Så litt spesielt at de "by accident" klarte å legge de to første riktig. Når dét er sagt lurer jeg på om det var derfor de valgte å ha en ape i den første boksen og en banan i den andre? Foruten at det selvfølgelig stemmer alfabetisk, så er det en naturlig assosiasjon med å forbinde ape med banan, så de satset på at den koblingen skulle inspirer folk til å tilfeldigvis legge en banan i den første (strengt tatt den andre, da) kassen? Jaja, slikt skal man også fundere på. 3 2
Gjest Ninaen Skrevet 11. mars #54 Skrevet 11. mars ElectricScum skrev (9 timer siden): Som mange andre allerede har nevnt; intriger, stemmegiving og sosialt spill er noe dritt. Er generelt drittlei av at man skal stimulere hele menneskeheten til å være kjipe, manipulerende assholes og dermed komme seg opp og frem. Trenger vi virkelig mer av det greiene der? Ellers synes jeg oppgavene har vært artige nok, men jeg misliker sterkt når de involverer dyr. Jeg synes det er dirkete kjipt og ubehagelig å se de grafse etter paniske duer og stappe de ned i kasser. Vet man ikke hva man gjør kan det fort brekke en vinge eller et bein. Totalt idiotisk og unødvendig. Og så til noe helt annet: Ang. den aller første oppgaven hvor de skulle finne gule ting og plassere de alfabetisk så ble jeg sittende å fundere på hva sannsynligheten egentlig var for at de tilfeldigvis la EN banan i den første kasse og la på lokket? De hadde jo nærmere 40-50 forskjellige objekter, 13 kasser, og stort sett ble det lagt mange gjenstander samtidig i de fleste kassene. Så litt spesielt at de "by accident" klarte å legge de to første riktig. Når dét er sagt lurer jeg på om det var derfor de valgte å ha en ape i den første boksen og en banan i den andre? Foruten at det selvfølgelig stemmer alfabetisk, så er det en naturlig assosiasjon med å forbinde ape med banan, så de satset på at den koblingen skulle inspirer folk til å tilfeldigvis legge en banan i den første (strengt tatt den andre, da) kassen? Jaja, slikt skal man også fundere på. Tror nok det med ape og banan var bevisst ja, nettopp pga det du beskriver. Vi så jo at de var rett på å finne bananer etter de så apen. 🙂
Flamme Skrevet 11. mars #55 Skrevet 11. mars Prøver komme meg igjennom siste episode, men herreguuud så mye styr med allianser og stemming osv. Nei. Går ikke an å se på dette lengre. Dritkjipt. 4 1
ElectricScum Skrevet 11. mars #56 Skrevet 11. mars Ninaen skrev (6 timer siden): Tror nok det med ape og banan var bevisst ja, nettopp pga det du beskriver. Vi så jo at de var rett på å finne bananer etter de så apen. 🙂 En annen ting som hadde irritert meg som deltager er om jeg faktisk hadde knekt koden fra start. Om jeg hadde vært den som kom på tanken om at her skal gjenstandene legges i boksene i alfabetisk rekkefølge, og derfor legger jeg bananen i riktig boks, for DERETTER å få opplyst "Du fikk 1 poeng. Den laveste scoren man kan få!" Da får de andre fordelen av at JEG hadde knekt koden og får denne tilleggsopplysning i ettertid. For førstemann vil det være umulig å vite om boks 1 er topp-plassering eller minste mulige poengsum. Men det endte for så vidt greit i dette tilfelle hvor han som knakk koden også fikk (nesten) best betalt. Jeg er kanskje i overkant opptatt av at det skal være rettferdig og at man får rimelig betalt for faktisk å prestere bra. 😏 3 3
Ludovica- Skrevet 11. mars #57 Skrevet 11. mars Jeg liker egentlig deltagerne men absolutt hater hele dennestemme og allianse greia. Man så f.eks at Tomine holdt tilbake med å sabotere da hun ikke ville risikere å få det imot seg i stemming etterpå. Syns det var bedre da det var flere individuelle konkurranser. Syns og det skal være sånn at de med lavest poeng må i duell. 5 2
Gjest Ninaen Skrevet 11. mars #58 Skrevet 11. mars Ludovica- skrev (4 minutter siden): Jeg liker egentlig deltagerne men absolutt hater hele dennestemme og allianse greia. Man så f.eks at Tomine holdt tilbake med å sabotere da hun ikke ville risikere å få det imot seg i stemming etterpå. Syns det var bedre da det var flere individuelle konkurranser. Syns og det skal være sånn at de med lavest poeng må i duell. Enig! Den første konkurransen i dag ble så illustrerende for hvorfor den «sosialt spill» delen ikke passer inn i dette konseptet. Ellers morsomme oppgaver i dag! Både bro-oppgaven og utslagsduellen var kjempebra. Og imponert over Jon Ludvig!
Moira26 Skrevet 11. mars #59 Skrevet 11. mars Skjønner ikke helt Tomine sin frustrasjon over at Emil valgte hun over Sofie når hun selv ville at han skulle ha valgt Sofie? Hvorfor fortjente liksom hun mer å bli reddet? jeg takler ikke Tim, jeg syns han blir for mye. 5
Pasha Skrevet 11. mars #60 Skrevet 11. mars (endret) De begynte jo med bananer fordi de tenkte litt en banan-to banan-tre bananer.. etc.. siden ddt var mange av dem. syns også at det var en uting med det sosiale aspektet og stemmer. Erik var god med Jon (ludvig).. når han nesten brøyt sammen.. utenom det synes jeg Erik er en ufin figur her i spillet. har likt han andre steder Endret 12. mars av Pasha 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå