m1n Skrevet 22. april #161 Skrevet 22. april Babyface skrev (På 19.4.2026 den 22.11): Håper ikke Bahare vinner, oppfatter henne som falsk, ikke bare som spiller men som person. Fascinerende å omtale en person du ikke kjenner som falsk. Hva baserer du din karaktervurdering på? 12
_Maddie_ Skrevet 22. april #162 Skrevet 22. april m1n skrev (1 time siden): Fascinerende å omtale en person du ikke kjenner som falsk. Hva baserer du din karaktervurdering på? Hvordan noen skriver på kg eller hvordan oppfører seg i reality kan gi oss en tolkning av hvordan er som person. Trenger ikke være enige. Ofte handler det om ansiktsuttrykk, ordbruk osv. Det er sånne ting som får meg til å se Sebastian som en d..m ålete feig j.. l, Nora som noen jeg aldri ville stolt på, Line som altfor naiv osv. Den du siterer har oppfatning av Bahare som falsk. Noen ganger har man bare følelser av noen, er nare mønster man har bygget seg av folk man har sett. Andre trenger ikke å være enig, de ser bare ikke samme type mønster. 5
Gjest Sol 75 Skrevet 23. april #163 Skrevet 23. april (endret) Babyface skrev (På 19.4.2026 den 22.11): Håper ikke Bahare vinner, oppfatter henne som falsk, ikke bare som spiller men som person. Der kan man se hvor forskjellig vi mennesker oppfatter andre, jeg syns Bahare opptrer som ett genuint menneske. Tvers igjennom ekte og ærlig person. Sebastian må bare gå ut neste gang, orker ikke! Line er kjempetøff i sine valg. Heier på hele lilla laget. Har forandret mening flere ganger men nå er det lilla laget som må vinne, samme hvem. Endret 23. april av Sol 75
_Maddie_ Skrevet 23. april #164 Skrevet 23. april Sol 75 skrev (11 timer siden): Der kan man se hvor forskjellig vi mennesker oppfatter andre, jeg syns Bahare opptrer som ett genuint menneske. Tvers igjennom ekte og ærlig person. Sebastian må bare gå ut neste gang, orker ikke! Line er kjempetøff i sine valg. Heier på hele lilla laget. Har forandret mening flere ganger men nå er det lilla laget som må vinne, samme hvem. Ja helt klart, og Sebastian sa i tidligere episode litt hvorfor vi oppfatter folk ulikt. Han sa han blir skuffet av så mange at han tror folk har onde intensjoner (som han trodde om Simon), andre ser ingenting av det. Vi har ulik bakgrunn og bias for å se ting i folk. 1
Moira26 Skrevet 27. april #165 Skrevet 27. april Bra episode i går. Syns det var veldig gøy at Ronny og Eveline vant oppgaven og ble immune. Så syns jeg det var helt greit at Stian og Emil måtte ut, som Ronny sa så var det Stian som åpnet for at det lilla laget måtte splittes, de må jo det uansett men ingen av de andre var så veldig på den tanken akkurat i går. Jeg liker Stian godt da, han er en bra spiller men det var lurt spillemessig for de andre å få han ut, Emil og han kunne fort ha blitt skumle inn mot en finale! 11
Kvittre Skrevet 27. april #166 Skrevet 27. april Kratos skrev (På 10.4.2026 den 11.12): De kan ønske hva de vil, men se for deg mennene konspirere om at de vil at en mennene skal vinne i kraft av sitt kjønn. Hvordan hadde det blitt mottatt av folk? Mennene fikk jo mer penger fra start. Sesongen var lagt opp til å bli en kjønnskamp. Den dårligste sesongen hittil synes jeg , men de skal ha for å endre ting så alt ikke bare blir det samme gamle. 8
Kratos Skrevet 27. april #167 Skrevet 27. april Kvittre skrev (1 time siden): Mennene fikk jo mer penger fra start. Sesongen var lagt opp til å bli en kjønnskamp. Den dårligste sesongen hittil synes jeg , men de skal ha for å endre ting så alt ikke bare blir det samme gamle. Jeg er fullstendig klar over hva produksjonen la opp til. Deltakerne har likevel fri vilje, og trenger ikke la seg lure av et narrativ. Når Nora begynte å lyve til Line, så var det jo ikke så viktig med denne kvinnekampen. Og dette er jo ironisk nok kjernen av det hele; det er ikke noe forskjell på kjønnene sånn sett. Ingen fortjener å vinne i kraft av sitt kjønn. 2
makkapakka Skrevet 27. april #168 Skrevet 27. april (endret) Håper en på det gamle lilla laget vinner spillet, de må jo ha en versjon av at det går an det også 🥰 Endret 27. april av makkapakka 5 2
cerruti Skrevet 27. april #169 Skrevet 27. april Så utrolig kjedelig når de to beste Stian og Emil går ut. Bare kjedelige igjen. 5 1
Ardwinna Skrevet 27. april #170 Skrevet 27. april _Maddie_ skrev (På 23.4.2026 den 1.23): Hvordan noen skriver på kg eller hvordan oppfører seg i reality kan gi oss en tolkning av hvordan er som person. Trenger ikke være enige. Ofte handler det om ansiktsuttrykk, ordbruk osv. Det er sånne ting som får meg til å se Sebastian som en d..m ålete feig j.. l, Nora som noen jeg aldri ville stolt på, Line som altfor naiv osv. Den du siterer har oppfatning av Bahare som falsk. Noen ganger har man bare følelser av noen, er nare mønster man har bygget seg av folk man har sett. Andre trenger ikke å være enig, de ser bare ikke samme type mønster. Er det ikke bare å skrive ordene fullt ut? Jeg blir ikke helt klok på Sebastian. I ene øyeblikket sutrer og syter han om alt mulig, og i neste øyeblikk er han smørblid og smiler og ler. Jeg har ikke noe i mot han, men synes han er slitsom når han er i sutrehumør. Måtte le da han gikk rundt fra rom til rom og sa "oooff" til alt og alle. Han er egentlig irriterende og morsom på samme tid. Det verste er at han kan gå litt under radaren fordi ingen ser han som en trussel, og fordi han vimser rundt og bytter side i hytt og gevær, og så står han plutselig igjen til slutt og vinner hele dritten! Jeg vet ikke hvem jeg heier på. Per nå tenker jeg at jeg unner nesten hvem som helst av de gjenværende å vinne. Jeg er bare glad for at Nora er ute, for hun heiet jeg ikke på. Og selv om Hoffern spilte spillet og lagde underholdning, så likte jeg ikke at han stjal penger. Det blir for mye juks og fanteri til at man fortjener å vinne. 7
MissStiles Skrevet 27. april #171 Skrevet 27. april makkapakka skrev (5 timer siden): Håper en på det gamle lilla laget vinner spillet, de må jo ha en versjon av at det går an det også 🥰 Det håper jeg og 🤩 1
Turkis Sau Skrevet 28. april #172 Skrevet 28. april (endret) Ardwinna skrev (På 27.4.2026 den 21.22): Måtte le da han gikk rundt fra rom til rom og sa "oooff" til alt og alle. "Oufffhh😤🙄" Jeg lo! Ellers dritkjedelig episode. Sliter de med produksjonskostnadene eller? Hadde vært gøyere å se de lage en matrett i blinde, eller dykke etter blåskjell i fjorden utenfor. Telle til 120, og gå 10 lange skritt? Hadde ikke laget kjedeligere leker til tantebarn mine en gang. Heier ikke på noen lenger. Line crazy eyes er et irritasjonsmoment. Resten er kjedelig listefyll, bortsett fra Sebastian som er et irriterende sutrete listefyll. Jaja. Endret 30. april av Turkis Sau 7 2
Gjest Sol 75 Skrevet 29. april #173 Skrevet 29. april Håper Sebastian og Line må ta farvel neste gang. Ronny , Bahare og Eveline….en av de heier jeg på som vinner…eller egentlig så heier jeg på Bahare🙈
Kratos Skrevet 29. april #174 Skrevet 29. april Line har jo mistet all integritet her inne. Kastet prinsipper om damer skal vinne og løgn på dør. Det må jo være litt flaut når man går så hardt ut😂 5 1
Smurf26 Skrevet 29. april #175 Skrevet 29. april Jeg håper en av de originale skjulte spillerne vinner 🤞🏻 Må innrømme at jeg spolte en del under siste episode, den føltes litt langtekkelig. 3
Sneips Skrevet 29. april #176 Skrevet 29. april Jeg savner sånn det var i første Robinson og første big brother. Man fant seg sine favoritter man håpte å gå videre med, men det var helt forbudt å alliere seg og avtale stemming. Det ble mye mer spennende! Det skulle all reality hatt. Her nå så er jeg enig i at Sebastian er en rar og tidvis irriterende skrue, men han trengs! Hver sesong blir som ungdomsskolen på ny. Man deler seg i lag med de kule og de mindre kule, også opptrer man som sauer og dilter etter den kuleste i hver flokk. Sebastian er helt uberegnelig og gjør at de andres grundige planer kan få seg en smell for baugen 😂 Synes rent personlig at Ronny og Bahare kunne fått delt seier her. Like gode begge to. 8 1
NedOpp Skrevet 29. april #177 Skrevet 29. april Sneips skrev (14 minutter siden): Jeg savner sånn det var i første Robinson og første big brother. Man fant seg sine favoritter man håpte å gå videre med, men det var helt forbudt å alliere seg og avtale stemming. Det ble mye mer spennende! Det skulle all reality hatt. Her nå så er jeg enig i at Sebastian er en rar og tidvis irriterende skrue, men han trengs! Hver sesong blir som ungdomsskolen på ny. Man deler seg i lag med de kule og de mindre kule, også opptrer man som sauer og dilter etter den kuleste i hver flokk. Sebastian er helt uberegnelig og gjør at de andres grundige planer kan få seg en smell for baugen 😂 Synes rent personlig at Ronny og Bahare kunne fått delt seier her. Like gode begge to. Det der er fader meg helt sant😂 Man trenger egentlig Sebastian’er. Riste litt uforutsigbart i forutsigbare sosiale strukturer 10 1
Babyface Skrevet 29. april #178 Skrevet 29. april m1n skrev (På 23.4.2026 den 0.03): Fascinerende å omtale en person du ikke kjenner som falsk. Hva baserer du din karaktervurdering på? Mimikk og blikk hun har, magefølelsen min, min erfaring med liknende kvinner pluss at jeg generelt ikke er naiv og godtroende til folk. Jeg kjenner henne ikke nei, så det kan være jeg tar feil. Men dere som tror hun bare er god og snill kjenner vel henne ikke noe bedre enn jeg gjør, det er ikke gitt at dere har rett. Selv om Line ikke er my cup of tea, oppfatter jeg henne som som mer genuint snill enn Bahare, Bahare er mer kalkulert. For å spørre tilbake; er du generelt blåøyd og godtroende til andre mennesker? Det er ikke jeg. Ikke at jeg automatisk mistror andre, men jeg vet at alle har både positive og negative sider. Jeg er f eks ikke en sånn mor som kun ser positive sider ved barna mine. 2
Kålrota Skrevet 29. april #179 Skrevet 29. april Det er litt rart å ha så sterke negative karakteristikker om et menneske man kun har sett på skjerm, da. 7
Kratos Skrevet 29. april #180 Skrevet 29. april Kålrota skrev (4 minutter siden): Det er litt rart å ha så sterke negative karakteristikker om et menneske man kun har sett på skjerm, da. Sånn blir det når man ser litt for mye reality-TV, og er lite bevandret blant ekte mennesker. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå