Moira26 Skrevet søndag kl. 20:22 #201 Skrevet søndag kl. 20:22 (endret) Spoiler Jeg er SÅ glad for at Sebastian ikke vant. Syns ikke han har spilt så bra som han mener selv, han har backstabbet folk og så blitt irritert over at folk ikke har vært mer på hans lag etc. ganske barnslig oppførsel syns jeg. Hadde vært helt greit for meg om Birgitt vant, men er glad det ble Ronny, syns det var fint å se at han klarte seg gjennom spillet uten å endre personlighet helt, fortsatt en veldig fin fyr. Og sykt kult at en fra lilla lag vant! Stian var flink i den biloppgaven, jeg skjønte med en gang at Eveline hadde valgt rett bil første gang men skjønner at hun begynte å tvile litt. Glad han ikke kom videre til finalen, syns Stian har spilt veldig bra men syns det var litt teit at han skulle få ENDA en sjanse til å komme inn igjen. Endret søndag kl. 21:09 av Moira26 12 1
NedOpp Skrevet søndag kl. 22:00 #202 Skrevet søndag kl. 22:00 Moira26 skrev (1 time siden): Skjul innhold Jeg er SÅ glad for at Sebastian ikke vant. Syns ikke han har spilt så bra som han mener selv, han har backstabbet folk og så blitt irritert over at folk ikke har vært mer på hans lag etc. ganske barnslig oppførsel syns jeg. Hadde vært helt greit for meg om Birgitt vant, men er glad det ble Ronny, syns det var fint å se at han klarte seg gjennom spillet uten å endre personlighet helt, fortsatt en veldig fin fyr. Og sykt kult at en fra lilla lag vant! Stian var flink i den biloppgaven, jeg skjønte med en gang at Eveline hadde valgt rett bil første gang men skjønner at hun begynte å tvile litt. Glad han ikke kom videre til finalen, syns Stian har spilt veldig bra men syns det var litt teit at han skulle få ENDA en sjanse til å komme inn igjen. Stian er jo blitt Spillet sin egen Bent Leikvoll😂Sånn sett hadde det jo vært helt perfekt om han hadde vunnet😆 18
mammamia1 Skrevet mandag kl. 05:59 #203 Skrevet mandag kl. 05:59 Irja skrev (10 timer siden): Bahare må være tidenes kjedeligste realitydeltaker? Og ikke særlig smart heller, det viste hun tydelig da hun røk ut 🤣 12 2
Irja Skrevet mandag kl. 06:58 #204 Skrevet mandag kl. 06:58 mammamia1 skrev (58 minutter siden): Og ikke særlig smart heller, det viste hun tydelig da hun røk ut 🤣 Det var pinlig. 6
Kålrota Skrevet mandag kl. 07:15 #205 Skrevet mandag kl. 07:15 Bahare forsøkte å være snill mot de som hadde hjulpet henne og glemte å tenke videre. Ærlig sak i en opphetet situasjon, sier ingenting om IQ. Litt gøy at en annen som bare prøvde å være grei, med små justeringer i utstemninger, vant. 8
Djækklåsst Skrevet mandag kl. 08:16 #206 Skrevet mandag kl. 08:16 (endret) Kålrota skrev (1 time siden): Bahare forsøkte å være snill mot de som hadde hjulpet henne og glemte å tenke videre. Ærlig sak i en opphetet situasjon, sier ingenting om IQ. Litt gøy at en annen som bare prøvde å være grei, med små justeringer i utstemninger, vant. Tja, det er nå litt mer enn bare en "ærlig sak" å gjøre en slik gedigen tabbe som man knapt har sett maken til i reality noen gang. Ronny derimot visste hva han gjorde. Endret mandag kl. 08:16 av Djækklåsst 6 1
Kratos Skrevet mandag kl. 11:05 #207 Skrevet mandag kl. 11:05 nope23 skrev (19 timer siden): Og så var det dette med ingen spoiling da...🤦 Om du ikke vil bli spoilet, så kan du ikke gå inn i tråden for programmet etter det er sluppet på søndagen, og frem til du har sett det. Herremin altså... 16 4
Gjest nope23 Skrevet mandag kl. 12:01 #208 Skrevet mandag kl. 12:01 Kratos skrev (54 minutter siden): Om du ikke vil bli spoilet, så kan du ikke gå inn i tråden for programmet etter det er sluppet på søndagen, og frem til du har sett det. Herremin altså... Nå hadde jeg allerede sett episoden,så chill. Men står spesifikt ingen spoiling og da burde folk klare å holde munn. Er en grunn til at det står i reglene på denne tråden🙃 Episoden hadde ikke gått ferdig på tv enda når brukeren nevnte det. Man burde i det minste klare det til episoden er vist på tv👍
Kratos Skrevet mandag kl. 12:25 #209 Skrevet mandag kl. 12:25 nope23 skrev (22 minutter siden): Nå hadde jeg allerede sett episoden,så chill. Men står spesifikt ingen spoiling og da burde folk klare å holde munn. Er en grunn til at det står i reglene på denne tråden🙃 Episoden hadde ikke gått ferdig på tv enda når brukeren nevnte det. Man burde i det minste klare det til episoden er vist på tv👍 Ingen som forholder til når programmet går på TV i 2026. Er det lagt ut på strømmetjenesten, så kan man diskutere. Hva er poenget med å ha alle disse boksene man må trykke på inne i tråden egentlig?! Er jo helt meningsløst. 11 1
Gjest nope23 Skrevet mandag kl. 12:43 #210 Skrevet mandag kl. 12:43 Kratos skrev (16 minutter siden): Ingen som forholder til når programmet går på TV i 2026. Er det lagt ut på strømmetjenesten, så kan man diskutere. Hva er poenget med å ha alle disse boksene man må trykke på inne i tråden egentlig?! Er jo helt meningsløst. Det får du ta opp med forumet og den som har laget denne tråden angående spoiling. Fakta er at det står ingen spoiling og da bør folk klare å holde seg til det👍
Kratos Skrevet mandag kl. 12:57 #211 Skrevet mandag kl. 12:57 nope23 skrev (13 minutter siden): Det får du ta opp med forumet og den som har laget denne tråden angående spoiling. Fakta er at det står ingen spoiling og da bør folk klare å holde seg til det👍 Ting blir ikke mer eller mindre spoilet av om man bruker den ekstra boksen eller ei 😉 Argumenter gjerne mot meg, fremfor å gjemme deg bak regler. 1
Sen ve ben Skrevet mandag kl. 13:55 #212 Skrevet mandag kl. 13:55 Kratos skrev (2 timer siden): Om du ikke vil bli spoilet, så kan du ikke gå inn i tråden for programmet etter det er sluppet på søndagen, og frem til du har sett det. Herremin altså... Når jeg ser på et program hvor vinneren skal kåres i nærmeste framtid, så holder jeg meg unna tråden til jeg har sett episoden. Så enkelt er det. Vil man ikke se spoiler så ikke gå inn på tråden. Gjør du det, så er det din feil. Så enig med deg.👍 15
Sen ve ben Skrevet mandag kl. 13:57 #213 Skrevet mandag kl. 13:57 Likte at Ronny vant, ble et sekund bekymret for at det skulle bli Sebastian. Så velfortjent! Sebastian klarer jeg bare ikke, han er så usympatisk og lyver som bare det og ble faktisk overrasket over å se at så mange stilte seg bak han, hva tenker folk med? Han dolket mange av de i ryggen…nei ass.. 13 2
Kratos Skrevet mandag kl. 14:13 #214 Skrevet mandag kl. 14:13 Sen ve ben skrev (18 minutter siden): Når jeg ser på et program hvor vinneren skal kåres i nærmeste framtid, så holder jeg meg unna tråden til jeg har sett episoden. Så enkelt er det. Vil man ikke se spoiler så ikke gå inn på tråden. Gjør du det, så er det din feil. Så enig med deg.👍 Nettopp. Dette er jo den logiske forklaringen. Sen ve ben skrev (15 minutter siden): Likte at Ronny vant, ble et sekund bekymret for at det skulle bli Sebastian. Så velfortjent! Sebastian klarer jeg bare ikke, han er så usympatisk og lyver som bare det og ble faktisk overrasket over å se at så mange stilte seg bak han, hva tenker folk med? Han dolket mange av de i ryggen…nei ass.. Tipper mange ble sjokkert når de så programmet på TV.
Irja Skrevet mandag kl. 17:35 #215 Skrevet mandag kl. 17:35 Kratos skrev (3 timer siden): Nettopp. Dette er jo den logiske forklaringen. Tipper mange ble sjokkert når de så programmet på TV. Sjokkert ble de neppe. 3
kikio Skrevet mandag kl. 17:52 #216 Skrevet mandag kl. 17:52 Kratos skrev (6 timer siden): Om du ikke vil bli spoilet, så kan du ikke gå inn i tråden for programmet etter det er sluppet på søndagen, og frem til du har sett det. Herremin altså... Helt enig. Folk er så rare😆 2
Kratos Skrevet mandag kl. 17:55 #217 Skrevet mandag kl. 17:55 Irja skrev (19 minutter siden): Sjokkert ble de neppe. Altså, all drittsnakket om seg selv var vel neppe f.eks Gard klar over.
kikio Skrevet mandag kl. 18:15 #218 Skrevet mandag kl. 18:15 Jeg ble litt glad for at Bahare ikke vant. Hun irriterte meg etterhvert. Det er noe med måten hun er på, som en annen tidligere skrev, hun virker litt.. jeg vet ikke om jeg ville stolt på at hun var helt oppriktig liksom. 5
Djækklåsst Skrevet mandag kl. 18:52 #219 Skrevet mandag kl. 18:52 (endret) nope23 skrev (6 timer siden): Nå hadde jeg allerede sett episoden,så chill. Men står spesifikt ingen spoiling og da burde folk klare å holde munn. Er en grunn til at det står i reglene på denne tråden🙃 Episoden hadde ikke gått ferdig på tv enda når brukeren nevnte det. Man burde i det minste klare det til episoden er vist på tv👍 Det er nok på tide å oppdatere reglene her på forumet. Knapt noen har noe forhold til når en episode «sendes på TV». En enkel regel er at etter at en episode har blitt offentlig tilgjengelig, så bør man kunne diskutere episoden her inne. Om man vil unngå «spoilere», så går man ikke inn i en tråd etter at en episode er sluppet, før man selv har sett den. Da slipper man også de irriterende spoiler-tag’ene. Edit: ser jeg er sent ute i å påpeke det opplagte. Endret mandag kl. 18:54 av Djækklåsst 10 1
Gjest nope23 Skrevet mandag kl. 18:59 #220 Skrevet mandag kl. 18:59 Djækklåsst skrev (5 minutter siden): Det er nok på tide å oppdatere reglene her på forumet. Knapt noen har noe forhold til når en episode «sendes på TV». En enkel regel er at etter at en episode har blitt offentlig tilgjengelig, så bør man kunne diskutere episoden her inne. Om man vil unngå «spoilere», så går man ikke inn i en tråd etter at en episode er sluppet, før man selv har sett den. Da slipper man også de irriterende spoiler-tag’ene. Edit: ser jeg er sent ute i å påpeke det opplagte. Så ta det opp med de som styrer her inne da 😅 Håper dere er like engasjerte i de viktige tingene i livet som visse brukere er i denne diskusjonen🤞🤞🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå