Gjest Sol 75 Skrevet 11. mai #221 Skrevet 11. mai Djækklåsst skrev (10 timer siden): Tja, det er nå litt mer enn bare en "ærlig sak" å gjøre en slik gedigen tabbe som man knapt har sett maken til i reality noen gang. Ronny derimot visste hva han gjorde. Trodde nesten ikke det var sant det jeg så da Bahare gjorde det idiotiske trekke hun gjorde. Flott at Ronny vant🎊
Djækklåsst Skrevet 12. mai #222 Skrevet 12. mai nope23 skrev (9 timer siden): Så ta det opp med de som styrer her inne da 😅 Håper dere er like engasjerte i de viktige tingene i livet som visse brukere er i denne diskusjonen🤞🤞🤣 Takk, det samme!
Kratos Skrevet 12. mai #223 Skrevet 12. mai nope23 skrev (9 timer siden): Så ta det opp med de som styrer her inne da 😅 Håper dere er like engasjerte i de viktige tingene i livet som visse brukere er i denne diskusjonen🤞🤞🤣 Det var jo du som startet diskusjonen. Snålt å klage på at du får tilsvar da… 4 1
Gjest Sol 75 Skrevet 12. mai #224 Skrevet 12. mai (endret) Kratos skrev (27 minutter siden): Det var jo du som startet diskusjonen. Snålt å klage på at du får tilsvar da… Nei men i allverden da, det må jo være lov å trekke pusten litt! Se på episoden og lytt og lær! Endret 12. mai av Sol 75
Kratos Skrevet 12. mai #225 Skrevet 12. mai Sol 75 skrev (40 minutter siden): Nei men i allverden da, det må jo være lov å trekke pusten litt! Se på episoden og lytt og lær! Hvilken relevans har dette til noe som helst? 4
Gjest nope23 Skrevet 12. mai #226 Skrevet 12. mai (endret) Kratos skrev (1 time siden): Det var jo du som startet diskusjonen. Snålt å klage på at du får tilsvar da… Jeg bare skrev at man burde følge spoiler reglene og så ble du snurt for det🫢🫢 Ha en super dag og kom deg ut for å få litt frisk luft i nesen. Det hjelper på humøret🌞 Endret 12. mai av nope23
Kratos Skrevet 12. mai #227 Skrevet 12. mai nope23 skrev (14 minutter siden): Jeg bare skrev at man burde følge spoiler reglene og så ble du snurt for det🫢🫢 Ha en super dag og kom deg ut for å få litt frisk luft i nesen. Det hjelper på humøret🌞 Altså, dette blir bare for dumt... Snakk om å kaste kampesteiner i glasshus 🤡 6
kikio Skrevet 12. mai #228 Skrevet 12. mai nope23 skrev (52 minutter siden): Jeg bare skrev at man burde følge spoiler reglene og så ble du snurt for det🫢🫢 Ha en super dag og kom deg ut for å få litt frisk luft i nesen. Det hjelper på humøret🌞 Du ble fornærmet fordi ingen var enige med deg. Og nå brukte du hersketeknikk for å overbevise folk om at du kom best ut av dette. Det gjorde du ikke, og jeg tror du burde ta ditt eget råd på slutten her 🌞 6
Gjest nope23 Skrevet 12. mai #229 Skrevet 12. mai (endret) kikio skrev (4 minutter siden): Du ble fornærmet fordi ingen var enige med deg. Og nå brukte du hersketeknikk for å overbevise folk om at du kom best ut av dette. Det gjorde du ikke, og jeg tror du burde ta ditt eget råd på slutten her 🌞 Siste jeg ble er fornærmet. Heller komisk at folk reagerte på at jeg reagerte på at folk spoilet🫢 allerede gått meg en times tur,men takk for tipset🙃 Endret 12. mai av nope23
Gjest nope23 Skrevet 12. mai #230 Skrevet 12. mai Kratos skrev (43 minutter siden): Altså, dette blir bare for dumt... Snakk om å kaste kampesteiner i glasshus 🤡 Men du reagerte jo så sterkt når jeg kommenterte at en bruker spoilet. Ikke min feil om noen er lett krenket. Men livet går videre og spillet er over for denne gang. Så får de som er uenige om det med å ikke spoile ta det opp med de som styrer KG og de som lager trådene👍
Djækklåsst Skrevet 12. mai #232 Skrevet 12. mai (endret) nope23 skrev (1 time siden): Siste jeg ble er fornærmet. Heller komisk at folk reagerte på at jeg reagerte på at folk spoilet🫢 allerede gått meg en times tur,men takk for tipset🙃 Poenget er at det ikke bør anses som "spoiling" å skrive om en episode som er gjort offentlig tilgjengelig, i en tråd som omhandler den aktuelle serien. Tiden hvor man tok hensyn til "lineær TV", som de færreste har noe forhold til lenger, bør for lengst være forbi. Men akkurat dette bør vel tas opp et annet sted, f.eks. i form av en avstemming. Endret 12. mai av Djækklåsst 5
Sen ve ben Skrevet 12. mai #233 Skrevet 12. mai kikio skrev (3 timer siden): Du ble fornærmet fordi ingen var enige med deg. Og nå brukte du hersketeknikk for å overbevise folk om at du kom best ut av dette. Det gjorde du ikke, og jeg tror du burde ta ditt eget råd på slutten her 🌞 Evig mas fra brukeren, let it go sier jeg bare. 1
Gjest nope23 Skrevet 12. mai #234 Skrevet 12. mai Sen ve ben skrev (1 time siden): Evig mas fra brukeren, let it go sier jeg bare. Så vidt jeg har skrevet her inne på KG,men oh well😛
Susan Sto Helit Skrevet 19. mai #235 Skrevet 19. mai Sen ve ben skrev (På 11.5.2026 den 15.57): Likte at Ronny vant, ble et sekund bekymret for at det skulle bli Sebastian. Så velfortjent! Sebastian klarer jeg bare ikke, han er så usympatisk og lyver som bare det og ble faktisk overrasket over å se at så mange stilte seg bak han, hva tenker folk med? Han dolket mange av de i ryggen…nei ass.. Veldig mange av de som stiller seg bak han, var ute av spillet før lilla lag kom opp fra kjelleren. De kjente Stian som den usympatiske spilleren han var før han ble stemt ned, og ikke som den langt mer sympatiske lagspilleren Lilla lag fikk han til å bli. De har ikke sett reisen til det lilla laget slik vi TV seere har gjort. De har knapt møtt noen fra lilla lag. (Og de de har møtt, er folk de har stemt ut.) Det er derfor lett for oss utenfra å si at Sebastian er usympatisk og lyver som bare det. De fikk valget mellom å stemme på en de kjenner litt, og en de knapt kjenner, og som behandlet de fleste av dem skikkelig dårlig i den perioden de kjente hverandre. For de fleste var nok det valget enkelt. 2 2
FORFAR Skrevet 29. mai #236 Skrevet 29. mai (endret) Sen ve ben skrev (På 11.5.2026 den 15.57): Likte at Ronny vant, ble et sekund bekymret for at det skulle bli Sebastian. Så velfortjent! Sebastian klarer jeg bare ikke, han er så usympatisk og lyver som bare det og ble faktisk overrasket over å se at så mange stilte seg bak han, hva tenker folk med? Han dolket mange av de i ryggen…nei ass.. Sebastian ble holdt utenfor fra dag en, og hadde problemer med å skulle hente seg inn igjen. Blippen så på ham som et lett bytte der han selv var opptatt med å skape lojalitet hos gutta i første episode. Jeg tenker at Sebastian slett ikke var så usympatisk som han selv og andre skal ha det til. Han visste tidlig at han måtte spille som faen for å overleve der inne. Nei, den usympatiske var nok den allerede nevnte luring. Ratigan hadde kjørt mye hardere, hvis det ikke hadde vært for at et par av gutta gav ham (overraskende) motstand på veien, deriblant når Hoffern aktet å beholde Sebastian i første episode. Dette gjorde Ratigan hevngjerrig og han måtte skifte strategi flere ganger. Hans motstand mot Sebastian var latent dog, og jeg er ikke så sikker på om det bare skyldtes spillet som sådan. Gratulerer til Ronny. Og vel spillt til Sebastian. Endret 29. mai av FORFAR 2
_Maddie_ Skrevet 29. mai #237 Skrevet 29. mai FORFAR skrev (15 minutter siden): Sebastian ble holdt utenfor fra dag en, og hadde problemer med å skulle hente seg inn igjen. Blippen så på ham som et lett bytte der han selv var opptatt med å skape lojalitet hos gutta i første episode. Jeg tenker at Sebastian slett ikke var så usympatisk som han selv og andre skal ha det til. Han visste tidlig at han måtte spille som faen for å overleve der inne. Nei, den usympatiske var nok den allerede nevnte luring. Ratigan hadde kjørt mye hardere, hvis det ikke hadde vært for at et par av gutta gav ham (overraskende) motstand på veien, deriblant når Hoffern aktet å beholde Sebastian i første episode. Dette gjorde Ratigan hevngjerrig og han måtte skifte strategi flere ganger. Hans motstand mot Sebastian var latent dog, og jeg er ikke så sikker på om det bare skyldtes spillet som sådan. Gratulerer til Ronny. Og vel spillt til Sebastian. Holdt utenfor ?? Eller satte seg utenfor gjennom å mistro alle? 3
FORFAR Skrevet 29. mai #238 Skrevet 29. mai _Maddie_ skrev (15 minutter siden): Holdt utenfor ?? Eller satte seg utenfor gjennom å mistro alle? Holdt utenfor. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå