Sol 75 Skrevet mandag kl. 19:07 #221 Skrevet mandag kl. 19:07 Djækklåsst skrev (10 timer siden): Tja, det er nå litt mer enn bare en "ærlig sak" å gjøre en slik gedigen tabbe som man knapt har sett maken til i reality noen gang. Ronny derimot visste hva han gjorde. Trodde nesten ikke det var sant det jeg så da Bahare gjorde det idiotiske trekke hun gjorde. Flott at Ronny vant🎊 5
Djækklåsst Skrevet tirsdag kl. 04:21 #222 Skrevet tirsdag kl. 04:21 nope23 skrev (9 timer siden): Så ta det opp med de som styrer her inne da 😅 Håper dere er like engasjerte i de viktige tingene i livet som visse brukere er i denne diskusjonen🤞🤞🤣 Takk, det samme!
Kratos Skrevet tirsdag kl. 04:52 #223 Skrevet tirsdag kl. 04:52 nope23 skrev (9 timer siden): Så ta det opp med de som styrer her inne da 😅 Håper dere er like engasjerte i de viktige tingene i livet som visse brukere er i denne diskusjonen🤞🤞🤣 Det var jo du som startet diskusjonen. Snålt å klage på at du får tilsvar da… 3 1
Sol 75 Skrevet tirsdag kl. 05:19 #224 Skrevet tirsdag kl. 05:19 (endret) Kratos skrev (27 minutter siden): Det var jo du som startet diskusjonen. Snålt å klage på at du får tilsvar da… Nei men i allverden da, det må jo være lov å trekke pusten litt! Se på episoden og lytt og lær! Endret tirsdag kl. 05:20 av Sol 75
Kratos Skrevet tirsdag kl. 06:00 #225 Skrevet tirsdag kl. 06:00 Sol 75 skrev (40 minutter siden): Nei men i allverden da, det må jo være lov å trekke pusten litt! Se på episoden og lytt og lær! Hvilken relevans har dette til noe som helst? 4
Gjest nope23 Skrevet tirsdag kl. 06:17 #226 Skrevet tirsdag kl. 06:17 (endret) Kratos skrev (1 time siden): Det var jo du som startet diskusjonen. Snålt å klage på at du får tilsvar da… Jeg bare skrev at man burde følge spoiler reglene og så ble du snurt for det🫢🫢 Ha en super dag og kom deg ut for å få litt frisk luft i nesen. Det hjelper på humøret🌞 Endret tirsdag kl. 06:18 av nope23
Kratos Skrevet tirsdag kl. 06:32 #227 Skrevet tirsdag kl. 06:32 nope23 skrev (14 minutter siden): Jeg bare skrev at man burde følge spoiler reglene og så ble du snurt for det🫢🫢 Ha en super dag og kom deg ut for å få litt frisk luft i nesen. Det hjelper på humøret🌞 Altså, dette blir bare for dumt... Snakk om å kaste kampesteiner i glasshus 🤡 5
kikio Skrevet tirsdag kl. 07:11 #228 Skrevet tirsdag kl. 07:11 nope23 skrev (52 minutter siden): Jeg bare skrev at man burde følge spoiler reglene og så ble du snurt for det🫢🫢 Ha en super dag og kom deg ut for å få litt frisk luft i nesen. Det hjelper på humøret🌞 Du ble fornærmet fordi ingen var enige med deg. Og nå brukte du hersketeknikk for å overbevise folk om at du kom best ut av dette. Det gjorde du ikke, og jeg tror du burde ta ditt eget råd på slutten her 🌞 7
Gjest nope23 Skrevet tirsdag kl. 07:14 #229 Skrevet tirsdag kl. 07:14 (endret) kikio skrev (4 minutter siden): Du ble fornærmet fordi ingen var enige med deg. Og nå brukte du hersketeknikk for å overbevise folk om at du kom best ut av dette. Det gjorde du ikke, og jeg tror du burde ta ditt eget råd på slutten her 🌞 Siste jeg ble er fornærmet. Heller komisk at folk reagerte på at jeg reagerte på at folk spoilet🫢 allerede gått meg en times tur,men takk for tipset🙃 Endret tirsdag kl. 07:16 av nope23
Gjest nope23 Skrevet tirsdag kl. 07:16 #230 Skrevet tirsdag kl. 07:16 Kratos skrev (43 minutter siden): Altså, dette blir bare for dumt... Snakk om å kaste kampesteiner i glasshus 🤡 Men du reagerte jo så sterkt når jeg kommenterte at en bruker spoilet. Ikke min feil om noen er lett krenket. Men livet går videre og spillet er over for denne gang. Så får de som er uenige om det med å ikke spoile ta det opp med de som styrer KG og de som lager trådene👍
Djækklåsst Skrevet tirsdag kl. 08:25 #232 Skrevet tirsdag kl. 08:25 (endret) nope23 skrev (1 time siden): Siste jeg ble er fornærmet. Heller komisk at folk reagerte på at jeg reagerte på at folk spoilet🫢 allerede gått meg en times tur,men takk for tipset🙃 Poenget er at det ikke bør anses som "spoiling" å skrive om en episode som er gjort offentlig tilgjengelig, i en tråd som omhandler den aktuelle serien. Tiden hvor man tok hensyn til "lineær TV", som de færreste har noe forhold til lenger, bør for lengst være forbi. Men akkurat dette bør vel tas opp et annet sted, f.eks. i form av en avstemming. Endret tirsdag kl. 08:26 av Djækklåsst 4
Sen ve ben Skrevet tirsdag kl. 10:17 #233 Skrevet tirsdag kl. 10:17 kikio skrev (3 timer siden): Du ble fornærmet fordi ingen var enige med deg. Og nå brukte du hersketeknikk for å overbevise folk om at du kom best ut av dette. Det gjorde du ikke, og jeg tror du burde ta ditt eget råd på slutten her 🌞 Evig mas fra brukeren, let it go sier jeg bare. 1
Gjest nope23 Skrevet tirsdag kl. 11:31 #234 Skrevet tirsdag kl. 11:31 Sen ve ben skrev (1 time siden): Evig mas fra brukeren, let it go sier jeg bare. Så vidt jeg har skrevet her inne på KG,men oh well😛
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå