Babyface Skrevet 29. april #181 Skrevet 29. april Kratos skrev (3 minutter siden): Sånn blir det når man ser litt for mye reality-TV, og er lite bevandret blant ekte mennesker. Meg du sikter til?
Kratos Skrevet 29. april #182 Skrevet 29. april Babyface skrev (26 minutter siden): Meg du sikter til? Følte du deg truffet da? 1
Moira26 Skrevet 3. mai #183 Skrevet 3. mai Altså hvor mange sjanser skal Stian få? Følte han røyk ut på en helt grei måte og han var jo tydeligvis klar for å reise hjem. Håper Eveline får komme tilbake. Skjønner ikke helt hvordan Ronny snudde sånn mot Eveline, hun sa jo aldri at hun skulle stemme på han eller noe sånt, noe hun heller ikke gjorde men plutselig var han helt på å stemme på hun. 7 stemmer til og med! Å stemme blankt er så sykt feigt, der mistet jeg litt sansen for Bahare. 13
cerruti Skrevet 3. mai #184 Skrevet 3. mai Eneste som er gøy er om Stian kommer inn og vinner alt. Han har skapt underholdning og bydd på seg selv. 16
mippakk Skrevet 3. mai #186 Skrevet 3. mai Jeg tror ikke det er lurt å stemme blankt. Hvis du først har vært i kjelleren og kommer inn senere, bør du spille når du kommer inn. Jeg ville i hvert fall gitt min stemme til dem som har måttet fighte, så jeg tror ikke Bahare tjener på å stemme blankt. 14
Kratos Skrevet 4. mai #187 Skrevet 4. mai Moira26 skrev (10 timer siden): Skjønner ikke helt hvordan Ronny snudde sånn mot Eveline, hun sa jo aldri at hun skulle stemme på han eller noe sånt, noe hun heller ikke gjorde men plutselig var han helt på å stemme på hun. 7 stemmer til og med! Jeg lurer også, hvor mye penger har egentlig Ronny blåst på stemmer som er strengt unødvendig? 2
LibertyNoCap Skrevet 4. mai #188 Skrevet 4. mai Eveline ville i alle fall ikke stemme ut Ronny, så det er ganske meningsløst å bruke alle pengene på hun. Hvem prøver han å redde liksom? 2
makkapakka Skrevet 4. mai #189 Skrevet 4. mai Skjønner ikke helt det der med at når hele gruppa lurer på hvem de skal stemme ut, så kommer alltid navnet til Eveline opp, mer enn noen andre, gjennom hele denne serien. Vet ikke helt om jeg ønsker Stian tilbake. Han legger seg ut for hugg, men tåler ikke kritikk, og tar offerrollen når han kan. 4
Djækklåsst Skrevet 8. mai #190 Skrevet 8. mai makkapakka skrev (På 4.5.2026 den 16.30): Skjønner ikke helt det der med at når hele gruppa lurer på hvem de skal stemme ut, så kommer alltid navnet til Eveline opp, mer enn noen andre, gjennom hele denne serien. Vet ikke helt om jeg ønsker Stian tilbake. Han legger seg ut for hugg, men tåler ikke kritikk, og tar offerrollen når han kan. For underholdningens del bør Stian tilbake. Den gjengen som er igjen er altfor kjedelig. 8
Perine Skrevet søndag kl. 10:05 Forfatter #191 Skrevet søndag kl. 10:05 Det var en helt nydelig finale i dag ❤️ 9 5 1
makkapakka Skrevet søndag kl. 11:27 #192 Skrevet søndag kl. 11:27 Gudskjelov ble finalen sånn jeg ønsket, digga hele episoden!😍 10 1
Potetjinta Skrevet søndag kl. 12:12 #193 Skrevet søndag kl. 12:12 Synes Nora virker som en skikkelig lite girls girl, hun gir meg bad vibes. Og seb klikker jo i vinkel hvis folk går mot han, samtidig som han sier «jeg vet ikke om jeg fortjener dette🥹”. Dum og dummere For en fin gjeng de andre er, glad for vinneren! 13 2
NedOpp Skrevet søndag kl. 13:08 #194 Skrevet søndag kl. 13:08 Spoiler Synes det var helt fair at Birgit valgte Ronny framfor Bahare, Bahare hadde sjansen til direkte finalebillett og dreit seg ut. Mulig jeg overtolker, men virka som Bahare regnet med å bli valgt. Ellers litt kjedelig finale egentlig, eller? Var gøy med den bilen, Stian imponerer. Var helt greit at Ronny vant. De som stemte gikk jo i den klassiske fella, som noen av deltakerne snakket om ut på terrassen. Det var jo gøy at 4 av 5 i finalen var fra kjellerlaget i år, at ikke alle fra kjelleren bare ble plukka en etter en! 11 4
Sparks Skrevet søndag kl. 15:14 #195 Skrevet søndag kl. 15:14 Lite fortjent seier.. skuffende finale men ellers bra sesong! 2
mippakk Skrevet søndag kl. 15:16 #196 Skrevet søndag kl. 15:16 Selv om jeg ikke synes noe særlig om Sebastian, synes jeg han fortjente mest å vinne. Han var på utsiden av rottealliansen og jentealliansen, men klarte likevel å komme seg til finalen. 5
Gjest nope23 Skrevet søndag kl. 15:48 #197 Skrevet søndag kl. 15:48 mippakk skrev (30 minutter siden): Selv om jeg ikke synes noe særlig om Sebastian, synes jeg han fortjente mest å vinne. Han var på utsiden av rottealliansen og jentealliansen, men klarte likevel å komme seg til finalen. Og så var det dette med ingen spoiling da...🤦
MissStiles Skrevet søndag kl. 17:47 #198 Skrevet søndag kl. 17:47 Jeg likte veldig godt den finalen! 3 1 1
Sol 75 Skrevet søndag kl. 17:52 #199 Skrevet søndag kl. 17:52 Finalen var helt som jeg ønsket🎊 Flott episode. 6 1
Irja Skrevet søndag kl. 19:18 #200 Skrevet søndag kl. 19:18 Bahare må være tidenes kjedeligste realitydeltaker? 18 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå