Gå til innhold

Negerhorene i Oslo

Gjest Olegutt 37 år

Anbefalte innlegg

:Nikke:

Og du som så det var et lovlig ord

Ja Jødefitte er heller ikke ulovlig , men kaller vi jøder det?

Nei, men kanskje fitta til en jøde? Tråden her dreide seg om afrikanske horer, ikke afrikanske kvinner per se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dem er jo negere og dem er jo horer så hva er galt med å si negerhore da?!

Hvis tittelen er et problem kan de jo dra til sitt eget land å hore der..

Ja dette var et usaklig drittinnlegg,jeg vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, svaret mitt blir sikkert jævlig for noen å lese, for nå kommer jeg til å være kynisk og egositisk. Om noen vil "flame" meg for det etterpå så får de bare gjøre det.

Jeg driter i om de er hvite, brune, svarte, gule, grønne eller blå. Så lenge de ikke viser meg respekt ved å la meg gå ifred i gata uten å skulle prakke på meg seksuelle tjenester kan det være det samme. Vekk med dem!

Om det vil hjelpe at de blir sendt ut av landet? Ja det tror jeg. Jeg har ikke opplevd å bli spurt om å kjøpe seksuelle tjenester før denne kulturen oppstod i Karl Johan.

Jeg gir beng i hva slags tittel de skal bli omtalt som. Negerhore, Negerprostituert, Prostituert med afrikansk opprinnelse, osv osv har ingenting med saken å gjøre for min del. De er i landet ulovlig, de prakker på andre seksuelle tjenester midt i Karl Johan, Oslo's hovedgate!

Gjør norske kvinner det samme bør de bli bortvist av politi. Men jeg har enda ikke opplevd å bli prakket på seksuelle tjenester av norske kvinner.

Ja jeg vet dette er trafikingofre. Men hva kan vi gjøre? Skal vi bare la dem få ta over Karl Johan og Oslo som en annen fristat? Nei! Send dem og bakmennene ut! Jeg nekter å tro at Oslo ikke ANER hvem bakmennene er. Problemet er at disse jentene ikke vil anmelde eller vitne imot disse bakmennene. Da er det lite den norske stat kan gjøre! Og jeg synes virkelig ikke vi skal bli så fordømt naive at vi tillater den slags! Da vil Norge bli oversvømt med trafikingofre som selges på hvert gatehjørne!

De er kanskje større ofre, men så lenge ingenting kan bli gjort er det faktisk ikke mitt problem. Jeg vil gå ned Karl Johan i fred uten å måtte ha en prostituert etter meg som på død og liv skal selge meg sex! Jeg vil gå ned Karl Johan uten å være redd for å bli frastjålet sekker, vesker, lommebøker og mobiltelefoner! Jeg vil også at andre skal føle den samme tryggheten! Og så lenge den norske stat ikke kan gjøre noe med det tragiske som har skjedd trafikingofrene, ja da er det liten grunn for meg og andre å skulle føle seg utrygge i gatene!

og f.eks trafikingofre, er det beste vi kan gjøre å samle dem i en bønsj og sende dem ut av landet?

tror vi det er så enkelt?

klart det kan gjøres så enkelt for oss, om vi driter i de som faktisk er ofre i situasjonen. og de er faktisk, tro det eller ei, mer ofre en både de av dere som blir snakket til på gata og venninder som får frastjålet ryggsekker.

og dessuten, jeg har forstått at noen driter i hva man kaller folk.

så jeg burde vel slutte å la meg sjokkere over at folk gir beng i andre en seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og dessuten, jeg har forstått at noen driter i hva man kaller folk.

så jeg burde vel slutte å la meg sjokkere over at folk gir beng i andre en seg selv.

Jess i denne saken synes jeg tittel på disse menneskene har lite å si. De oppholder seg ulovlig i landet og burde derfor sendes ut på lik linje med alle andre som oppholder seg ulovlig i landet uavhengig av hva slags bakgrunn de har for å komme hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess i denne saken synes jeg tittel på disse menneskene har lite å si. De oppholder seg ulovlig i landet og burde derfor sendes ut på lik linje med alle andre som oppholder seg ulovlig i landet uavhengig av hva slags bakgrunn de har for å komme hit.

vel, vi sender ikke ut folk med fare for livet, uansett.

trur du disse som driver trafficingvirksomheten kommer til å stryke de med hårene og si "uffda, bedre lykke neste gang!" dersom de blir sendt ut av landet?

eller glemme dem? de "skylder" dem jo penger, de må betale det på ett eller annet vis, og hvis de ikke gjør det, så er det vel ikke akkurat sånn at alt er glemt og tilgitt bare de sier "jamen, vi ble jo kasta ut".

hadde det vært enkelt, så hadde det vel vært gjort NOE ihvertfall.

etter hva jeg har fått med meg, så sitter det folk som jobber kun mot dette her i landet, men klart det kan hende de lakker mest negler...

noen her inne burde kanskje søke jobbskifte, siden de har løsningen på trafficingproblemet i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine

Skal dette diskuteres opp og ned og i mente lenge eller!

Denne tråden fikk en ny fin tråd....

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=189183

Bare arester meg for det jeg skrev nå - jeg tåler det - , men helt ærlig, sånn har det blitt her på DENNE tråden :murvegg:

JA, NEI,JA NEI, JA, NEI, JO, NEIDA, JO, NEIDA skal det diskuteres lenge?

;) jeg bare spør! Svaret jeg kanskje får er: JA, fordi atte... eller NEI, fordi atte ditt og datt - tror vel de fleste her har gjentatt seg selv til det kjedsommelige.

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden fik en ny fin tråd....

Bare arester meg for det jeg skrev nå - jeg tåler det - , men helt ærlig, sånn har det blitt her på DENNE tråden :murvegg:

nå handler vel denne tråden i hovedsak om de prostituerte og trafficingofre og saken rundt det, mens den andre dreier seg kun om ordene som brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
nå handler vel denne tråden i hovedsak om de prostituerte og trafficingofre og saken rundt det, mens den andre dreier seg kun om ordene som brukes.

Joda, det er sant, men endog - er enig med det du sier og du er flink til å formulere deg, spes. her..og der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden fikk en ny fin tråd....

JA, NEI,JA NEI, JA, NEI, JO, NEIDA, JO, NEIDA  skal det diskuteres lenge?

;) jeg bare spør! Svaret jeg kanskje får er: JA, fordi atte... eller NEI, fordi atte ditt og datt - tror vel de fleste her har gjentatt seg selv til det kjedsommelige.

Takk for at du sa det jeg tenkte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger

Perrssonligh syns jeg dykkar bør værra mer possitive! Det e ikkje plass til sånne fordomma som de vise her...verden e for trist til det :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, vi sender ikke ut folk med fare for livet, uansett.

trur du disse som driver trafficingvirksomheten kommer til å stryke de med hårene og si "uffda, bedre lykke neste gang!" dersom de blir sendt ut av landet?

eller glemme dem? de "skylder" dem jo penger, de må betale det på ett eller annet vis, og hvis de ikke gjør det, så er det vel ikke akkurat sånn at alt er glemt og tilgitt bare de sier "jamen, vi ble jo kasta ut".

hadde det vært enkelt, så hadde det vel vært gjort NOE ihvertfall.

etter hva jeg har fått med meg, så sitter det folk som jobber kun mot dette her i landet, men klart det kan hende de lakker mest negler...

noen her inne burde kanskje søke jobbskifte, siden de har løsningen på trafficingproblemet i norge.

Vel, da må jeg spørre deg; hva skal gjøres i denne spesifike situasjonen? Jeg snakker ikke om å frelse verden for trafikingofre, jeg snakker kun om Oslos og Norges situasjon.

Trafiking er et tragisk fenomen som dessverre har fått blomstre fritt! Men Norge tillater et trafikingmarked slik vi holder på nå, og i mine øyne er det forkastelig! Men hva kan gjøres for disse kvinnene? De tør ikke slutte med det de driver med, de tør ikke anmelde bakmenne og myndighetene gjør ingen verdens ting. Å samarbeide med regjeringen og myndighetene i landet disse ofrene kommer fra er nyttesløst pga ekstrem korrupsjon.

Så da spør jeg igjen, hva skal gjøres? Hva jobbes det med? Det nytter ikke å sitte på rævva bak et skrivebord og si "Ja de får komme til oss.", eller snakke med dem og si "Kom til oss så ordner alt seg." Det er allerede bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da må jeg spørre deg; hva skal gjøres i denne spesifike situasjonen? Jeg snakker ikke om å frelse verden for trafikingofre, jeg snakker kun om Oslos og Norges situasjon.

Trafiking er et tragisk fenomen som dessverre har fått blomstre fritt! Men Norge tillater et trafikingmarked slik vi holder på nå, og i mine øyne er det forkastelig! Men hva kan gjøres for disse kvinnene? De tør ikke slutte med det de driver med, de tør ikke anmelde bakmenne og myndighetene gjør ingen verdens ting. Å samarbeide med regjeringen og myndighetene i landet disse ofrene kommer fra er nyttesløst pga ekstrem korrupsjon.

Så da spør jeg igjen, hva skal gjøres? Hva jobbes det med? Det nytter ikke å sitte på rævva bak et skrivebord og si "Ja de får komme til oss.", eller snakke med dem og si "Kom til oss så ordner alt seg." Det er allerede bevist.

jeg vet ikke hva som bør gjøres, jeg aner ikke hvordan vi kan bli kvitt plagsomme negerhorer som snakker til oss på gaten og i samme slengen ikke gjøre livet deres til ett enda større helvete en det allerede er.

jeg er så naiv at jeg håper at de som er blitt satt til å jobbe direkte med det, faktisk jobber, til tross for at det ikke er synlige resultater for oss her og nå.

og jeg er imot å sende dem ut uavhengig av konsekvenser, fordi jeg synes det er viktigere å prøve å jobbe seg mot en løsning som også kan hjelpe kvinnene og ikke bare redde nordmenn som ikke liker å bli pushet på sex på gata!

jeg skjønner at det er ubehagelig for deg og andre å bli pushet på sextjenester på gata, jeg gjør faktisk det!

Men jeg innbiller meg at de ikke har drømmetilværelsen jentene heller, innbiller meg faktisk at de kan ha det hakket værre en dere som blir mast på.

mulig jeg er dum der, men om jeg tar feil så opplys meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Humlen¤
"Negerhore" er et nedsettende ord.

Jeg føler sympati med de nigerianske prostituerte og mener vi bør ha respekt for dem.

Også synes jeg menn kan tenke litt lenger enn til nesetippen når de blir kontaktet av dem. De gjør det faktisk ikke fordi de har lyst til å ha sex med dem. De kommer fra et fattig land og mange sender penger hjem. Denne typen prostitusjon virker veldig organisert.

Jeg mener politiet burde jobbe for å ta bakmennene og straffe dem.

helt enig i det du skriver her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke vise mer medfølelse for disse innvandrerne våre? De gjør landet vårt rikere.

Jaja, selvsagt. Og griser kan fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mener du at vi ikke skal ta hensyn til svarte som ber om at ordet "neger" ikke blir brukt fordi det bærer med seg negative konnotasjoner?

Du mener fantomkonnotasjoner, da? For disse finnes iallfall ikke i det norske språk. I det norske språket er begrepet neger et høyst nøytralt folkegruppebegrep, på lik linje med araber og sånt. De negative konnotasjonene du sikter til, er i det norske språket uttrykt ved ordet hottentott.

Mener du at negrene, som har innvandret til Norge, ikke skal ta hensyn til norske språktradisjoner, ved å ignorere begrepets faktiske betydning i det norske språket?

Endret av Bønna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en liten kommentar fra et intervju med en svensk skuespiller i Dagbladet:

Fy på dere nordmenn for at dere fortsatt bruker n-ordet! Det er ikke ok! «Neger» ble brukt av karakteren Rolv i «Hotel Cæsar» og jeg ble veldig overrasket over at det ikke kom reaksjoner.

-  Hva kan man si?

-  Om det er veldig viktig, kan du spørre hvor jeg er født. Jeg er mørkhudet, men å bli kalt «eksotisk» synes jeg blir helt teit. Eksotisk, hva skal det bety? What am I, a mango? Når man hører et sånt ord brukt om seg selv, er det som å høre jungeltrommene i det fjerne. Det er tragisk.

http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/04/04/462811.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...