Gå til innhold

Negerhorene i Oslo

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet
PÅ hvilket grunnlag mener du hun burde søke asyl?

Hun vil vel kunne bli forfulgt i hjemlandet fordi hun har pådratt seg gjeld. Er ikke lov til å sende tilbake mennesker til et land dersom de risikerer å bli drept.

Asyl er et fristed i et fremmed land for en flyktning. En flyktning er en person som er forfulgt i hjemlandet. En asylsøker er en person som på egenhånd og uanmeldt kommer til Norge og ber om beskyttelse og anerkjennelse som flyktning. Hvis søknaden innvilges, kalles asylsøkeren en flyktning.

Hentet fra UDIs sider

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hun vil vel kunne bli forfulgt i hjemlandet fordi hun har pådratt seg gjeld. Er ikke lov til å sende tilbake mennesker til et land dersom de risikerer å bli drept.

Å betale menneskesmuglere for å komme til et annet land gir ingen rett til asyl, selv om disse menneskesmuglerne eventuelt vil forfølge henne i hjemlandet.

Det holder heller ikke at man blir forfulgt av en eller annen i hjemlandet - er vel ikke så mye utenom forfølgelse fra sitt lands regjering som duger.

Gjest gjest 0
Skrevet
Å betale menneskesmuglere for å komme til et annet land gir ingen rett til asyl, selv om disse menneskesmuglerne eventuelt vil forfølge henne i hjemlandet.

Det holder heller ikke at man blir forfulgt av en eller annen i hjemlandet - er vel ikke så mye utenom forfølgelse fra sitt lands regjering som duger.

Ok, jeg vet ikke så mye om slikt, men er det riktig at de skal få være her når de har kommet på ulovlig grunnlag da?

Hva med alle de som har stått på venting toil asyl og oppholdstillatelse som ikke får lov som antagelig har det like ille eller mye værre enn disse?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ikke sagt de skal betale menneskesmuglerne for å få asyl, men hvis de bryter kontrakten med menneskesmuglerne kan de kanskje få asyl. Jeg jobber ikke i UDI, jeg hentet bare sitatet derfra. Antar det sitter saksbehandlere som abgjør hver enkelt søknad der

Gjest Gjest
Skrevet
"Negerhore" er et nedsettende ord.

Jeg føler sympati med de nigerianske prostituerte og mener vi bør ha respekt for dem.

Også synes jeg menn kan tenke litt lenger enn til nesetippen når de blir kontaktet av dem. De gjør det faktisk ikke fordi de har lyst til å ha sex med dem. De kommer fra et fattig land og mange sender penger hjem. Denne typen prostitusjon virker veldig organisert.

Jeg mener politiet burde jobbe for å ta bakmennene og straffe dem.

Kriminalisering av prostitusjon - vil gi flere voldtekter. Er det hva Ottar og Co vil

Gjest Chrizzy
Skrevet

Negerhorer! Det er klart det blir negativt å vinkle det på den måten, fordi det høres generaliserende ut. Det er snakk om land og tillhørighet, jeg er da ikke bare en hvit, og om noen er hore og hvit, så kan vel ikke noen si, hvitehore! Om kvinner i Danmark skulle ha en god grobunn og dårlige forhold som gjør at de hadde valgt å prostituere seg i Norge, så hadde det vært mildt sagt merkelig om de ble beskrevet som -Hvitehorer!!!

Skrevet

Ahhh, dette er jo nær en ekte flamefest. "Hitler" og "nazi" er jo også kommet på trykk. Kan det bli bedre? (minner nok en gang om Godwins Law).

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg forstår ikke problemet. Det er da bare hyggelig at vi har besøk fra andre land, er det ikke?! :forvirret:

Jeg synes dere burde gå litt i dere selv og tenke etter på hvorfor dere kritiserer andre mennesker. La nå innvandrerne få jobbe med det de ønsker her, som alle andre steder! :klappe::klappe: :enig_anim: :Nikke:

Gjest gjest 0
Skrevet
Jeg forstår ikke problemet. Det er da bare hyggelig at vi har besøk fra andre land, er det ikke?!  :forvirret:

Jeg synes dere burde gå litt i dere selv og tenke etter på hvorfor dere kritiserer andre mennesker. La nå innvandrerne få jobbe med det de ønsker her, som alle andre steder!  :klappe:  :klappe:  :enig_anim:  :Nikke:

Selv om de bidrar til kriminalitet?

Menneskehandel, kjøp av seksuelle tjenster, tyverier (som en tidligere nevnte de har holdt på med)

Er det ok?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes dere burde gå litt i dere selv og tenke etter på hvorfor dere kritiserer andre mennesker. La nå innvandrerne få jobbe med det de ønsker her, som alle andre steder!  :klappe:  :klappe:  :enig_anim:  :Nikke:

Mmmmhm! For de velger jo helt sikkert å trekke på gata.

Skrevet
Jeg forstår ikke problemet. Det er da bare hyggelig at vi har besøk fra andre land, er det ikke?!  :forvirret:

Ærlig talt. Mange av disse jentene har blitt utsatt for moderne slavehandel, de har på ingen måte valgt å komme hit for å selg kroppen sin.

Gjest Gjest
Skrevet

Dere bør løse litt opp i fordommene seres, gå litt inn i dere selv, og ønske våre nye landsmenn velkommen til Norge! :klappe::klappe::Nikke::Nikke::flagg:

Gjest Sukkerert
Skrevet
Negerhorer! Det er klart det blir negativt å vinkle det på den måten, fordi det høres generaliserende ut. Det er snakk om land og tillhørighet, jeg er da ikke bare en hvit, og om noen er hore og hvit, så kan vel ikke noen si, hvitehore! Om kvinner i Danmark skulle ha en god grobunn og dårlige forhold som gjør at de hadde valgt å prostituere seg i Norge, så hadde det vært mildt sagt merkelig om de ble beskrevet som -Hvitehorer!!!

Eller spøkelseshorer. ;)

I Kina bruker de det kinesiske ordet for 'spøkelse' som en nedsettende betegnelse på hvite.

Gjest Gjest_Turid_*
Skrevet
Dere bør løse litt opp i fordommene seres, gå litt inn i dere selv, og ønske våre nye landsmenn velkommen til Norge!  :klappe:  :klappe:  :Nikke:  :Nikke:  :flagg:

:klappe::klappe::klappe::Nikke::Nikke:

Skrevet
Ja men et stort antall svarte bruker det ordet om seg selv også.

Det er da forskjell på å bruke det om seg selv og når andre bruker det om deg!Når man bruker det om seg selv/vennene sine er det ofte ironisk ment,men når noen andre bruker det så er det ikke det samme!!!

Pakistanere kan gjerne kalle hverandre for pakkiser men tror ikke de blir glade når noen andre kaller dem det

Skrevet

Jeg har ikke sett så mange afrikanske prostituerte i Oslo, men jeg synes det er ille med alle disse ungjentene fra Øst-Europa. :tristbla:

En ting er frivillige prostituerte (selv om det er trist at noen må selge kroppen sin får å få penger til mat/dop etc.), men hva med de som ikke er frivillige? Tenker på barn og unge som blir dratt inn i dette.

Jeg skjønner dessuten ikke at dere gidder henger dere så innmari opp i et ord!

Negerhore er nedlatende og lite pent, men det er et lovlige ord.

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Det er da forskjell på å bruke det om seg selv og når andre bruker det om deg!Når man bruker det om seg selv/vennene sine er det ofte ironisk ment,men når noen andre bruker det så er det ikke det samme!!!

Pakistanere kan gjerne kalle hverandre for pakkiser men tror ikke de blir glade når noen andre kaller dem det

:Nikke:

Og du som så det var et lovlig ord

Ja Jødefitte er heller ikke ulovlig , men kaller vi jøder det?

Skrevet

Jeg skjønner dessuten ikke at dere gidder henger dere så innmari opp i et ord!

Negerhore er nedlatende og lite pent, men det er et lovlige ord.

det er ikke ulovlig å være direkte stygg mot noen eller seriøst uhøflig eller ufin heller, men jeg personlig kan være så gæærn at jeg finner på å henge meg opp i det også.

det er ikke ulovlig å kalle noen horunge, pakkis, bitch, svarting, tyskertøs, negerhore eller masse andre ord heller.

og om ingen noengang gidder å reagere fordi det bare er ord og fordi det jo ikke er noen lov som sier at de ikke er lov til å si... vel, da kunne det jo blitt ett hyggelig samfunn.

noen brenner for respekt for folkegrupper av alle farger og hensyn til folk med erfaringer vi ikke er i nærheten av å forstå, andre gir beng, sånn er det bare.

jeg bryr meg lite om at du ikke bryr deg om at folk bruker ord som sårer, jeg skjønner det likevel ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Så, så, ro dere ned, høner. La nå innvandrerne få jobbe i fred, de skader da ingen med aktivitetene de utøver.

:)

Skrevet
det der får jeg ikke helt klart for meg jeg heller, er det det at de er prostituerte og tvinger seg på folk at folk har ett problem?

eller er det fordi det er fargede prostituerte som tvinger seg på dem at det er ett problem?

om disse jentene blir sendt ut av landet, tror dere liksom at problemet da er løst?

og ikke si at "det var ikke slik før de kom", for om dere ikke har fått det med dere, så er horene jaget vekk fra de områdene de var i før, ergo tvinges de nærmere karl johan. så om det ikke er de svarte horene, så vil det jo erstattes med andre.

men det er kanskje ok at hvite, norske jenter gjør det samme?

og ærlig talt, når det først sies at det ikke er ment noe negativt med verken ordet hore eller ordet neger, mener dere seriøst at når dere sier at dere mener norge samle opp alle disse negerhorene og sende dem ut av landet, så mener dere det på en snill måte liksom?

og f.eks trafikingofre, er det beste vi kan gjøre å samle dem i en bønsj og sende dem ut av landet?

tror vi det er så enkelt?

klart det kan gjøres så enkelt for oss, om vi driter i de som faktisk er ofre i situasjonen. og de er faktisk, tro det eller ei, mer ofre en både de av dere som blir snakket til på gata og venninder som får frastjålet ryggsekker.

Ok, svaret mitt blir sikkert jævlig for noen å lese, for nå kommer jeg til å være kynisk og egositisk. Om noen vil "flame" meg for det etterpå så får de bare gjøre det.

Jeg driter i om de er hvite, brune, svarte, gule, grønne eller blå. Så lenge de ikke viser meg respekt ved å la meg gå ifred i gata uten å skulle prakke på meg seksuelle tjenester kan det være det samme. Vekk med dem!

Om det vil hjelpe at de blir sendt ut av landet? Ja det tror jeg. Jeg har ikke opplevd å bli spurt om å kjøpe seksuelle tjenester før denne kulturen oppstod i Karl Johan.

Jeg gir beng i hva slags tittel de skal bli omtalt som. Negerhore, Negerprostituert, Prostituert med afrikansk opprinnelse, osv osv har ingenting med saken å gjøre for min del. De er i landet ulovlig, de prakker på andre seksuelle tjenester midt i Karl Johan, Oslo's hovedgate!

Gjør norske kvinner det samme bør de bli bortvist av politi. Men jeg har enda ikke opplevd å bli prakket på seksuelle tjenester av norske kvinner.

Ja jeg vet dette er trafikingofre. Men hva kan vi gjøre? Skal vi bare la dem få ta over Karl Johan og Oslo som en annen fristat? Nei! Send dem og bakmennene ut! Jeg nekter å tro at Oslo ikke ANER hvem bakmennene er. Problemet er at disse jentene ikke vil anmelde eller vitne imot disse bakmennene. Da er det lite den norske stat kan gjøre! Og jeg synes virkelig ikke vi skal bli så fordømt naive at vi tillater den slags! Da vil Norge bli oversvømt med trafikingofre som selges på hvert gatehjørne!

De er kanskje større ofre, men så lenge ingenting kan bli gjort er det faktisk ikke mitt problem. Jeg vil gå ned Karl Johan i fred uten å måtte ha en prostituert etter meg som på død og liv skal selge meg sex! Jeg vil gå ned Karl Johan uten å være redd for å bli frastjålet sekker, vesker, lommebøker og mobiltelefoner! Jeg vil også at andre skal føle den samme tryggheten! Og så lenge den norske stat ikke kan gjøre noe med det tragiske som har skjedd trafikingofrene, ja da er det liten grunn for meg og andre å skulle føle seg utrygge i gatene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...